Μόλις μπήκα στο δωμάτιο μου έβγαλα τα ρούχα μου και ξανά έβαλα το μακρύ μαύρο φούτερ του Shoto. Έβαλα το κινητό μου να φορτίσει και κατευθύνθηκα προς το κρεβάτι μου. Έκανα πιο πέρα την κουβέρτα μου και έπεσα πάνω στο κρεβάτι. Και αφού τυλίχτηκα σαν ντολμαδάκι έκλεισα τα μάτια μου περιμένοντας να με πάρει ο ύπνος.
Dabi POV ( γύρω στις 1:00 )
Πήγα στο UA για να δω αν έχει γυρίσει η Luna. Αλλά αυτό που βλέπω είναι απερίγραπτο! ΕΊΝΑΙ Η LUNA ΜΕ ΤΟΝ ΆΛΛΟ ΤΟΝ ΧΛΕΧΛΕ ΚΑΙ ΤΡΈΧΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΌΝΙΑ!!! ΝΟΜΊΖΩ ΠΑΘΑΊΝΩ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΌ. Λες να τα έχουνε; Λίγο αργότερα επανέρχομαι στην πραγματικότητα και βλέπω ΤΗΝ LUNA ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΆ ΤΟΥ BAKUGO! AAAAAA! WTF IS GOING ON?!
Δεν νιώθω πολύ καλά. Θα επιστρέψω πίσω.
Luna POV
~ Το επόμενο πρωί γύρω στις 10:00 ~
Ακούω χτυπήματα στην πόρτα. Επιλέγω να τα αγνοήσω και να ξανακοιμηθώ. Όμως συνεχίζει να ακούγεται ο θόρυβος. « ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ ΈΧΕΙ ΒΑΛΘΕΊ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΆΣΕΙ ΤΑ ΝΕΎΡΑ?! » Είπα γιατί δεν μου αρέσει κανείς να μου χαλάει τον ύπνο μου. Δεν φτάνει που δεν κοιμάμαι συχνά πάνω από εξάωρο, αυτές τις λίγες φορές πρέπει να μου το χαλάνε;!
« Εγώ είμαι, ο Shoto! Άνοιξε μου έχω να σου ανακοινώσω κάτι. » « Είναι ανοιχτά. Μπορείς να μπεις. ΑΛΛΆ ΣΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΊΖΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΆΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΑΠΌ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΣ!!! » Το ξέρω πως είμαι πολύ γλυκιά εκτός από καλή αδερφή, δεν χρειάζεται να μου το λέτε συνέχεια 😂.
« Οχ! Κοιμόσουν; » Με ρωτάει κάπως τρομαγμένος ο Shoto. Ο λόγος που φοβάται; Την τελευταία φορά που μου χάλασε τον ύπνο του πέταξα { από τα νεύρα μου πάντοτε 😅🙄 } μια μπάλα βρασμένου νερού. Σαν να λέμε άγιο είχε που την γλύτωσε. « Ναι, οπότε θα το εκτιμούσα αν μου πεις επιτέλους γιατί με ξύπνησες! » Του είπα τονίζοντας το ξύπνησες.
« Ο πατέρας μας έχει ως καλεσμένη μας την Helen. » « ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ;! » « Αυτό που άκουσες. Αν δεν είμαστε σπίτι σε μία ώρα θα φάμε γερή κατσάδα. Ο πατέρας μας θέλει να την υποδεχτούμε. » « Ο μόνος λόγος που θα έρθω είναι για να κλειδώσω το δωμάτιο μου. Και μετά φεύγω! » « Καλά ετοιμάσου και πάμε. » « Οκ. Απλά φτιάξε μου μια κρύα σοκολάτα για τον δρόμο. » « Εντάξει πάω. »
Έφυγα σφαίρα στην ντουλάπα. Πήρα αυτά τα ρούχα 👇
ESTÁS LEYENDO
My Hero Academia Life
FanficΟ κόσμος του My hero academia όπου ο πρωταγωνιστής μας είναι ο Izuku αλλάζει, και προστίθεται ένα νέο άτομο η Luna Todoroki που πλέον είναι η πρωταγωνίστρια του καινούργιου βιβλίου μου του My hero academia life. Η Luna είναι η δίδυμη αδελφή του Sho...