κεφάλαιο 16 ~ Ανεπιθύμητοι επισκέπτες μέρος 2 ο ~

13 3 16
                                    

Αφού τελείωσε η ταινία έκλεισα το λάπτοπ μου και μιλήσαμε λίγο. Έπειτα έφυγαν και έμεινα μόνη μου. Η αλήθεια είναι πως όσο ήταν εδώ ένιωθα πολύ καλά. Με έκαναν να ξεχαστώ. Αλλά όχι! Δεν θα δώσω σε κανέναν την χαρά ότι νιώθω στεναχωρημένη που έφυγα. Η ώρα ήταν 1 και, αλλά δεν είχα όρεξη για να φάω.

Οπότε έκανα ότι κάνω κάθε φορά που μένω μόνη μου. Έκλεισα τα παντζούρια για να έχει σκοτάδι, άναψα τα led φωτάκια στο σκούρο μπλε χρώμα και κάθησα στο κρεβάτι μου να διαβάσω στο Wattpad. Σήμερα αποφάσισα να διαβάσω μια ιστορία με τους BTS.

Δεν λέω ξεχνιέμαι έτσι αλλά σήμερα ένιωθα λες και δεν έχω θέσει πουθενά. Σαν να είμαι ένα βάρος για όλους.Τώρα που ήρθα στο UA έχω απομακρυνθεί από τον Shoto. Και δυστυχώς δεν φταίω μόνο εγώ, άρα δεν μπορώ να κάνω πολλά για αυτό. Όταν ήμασταν παιδιά ο Shoto μου έδωσε μια υπόσχεση. Αλλά δεν την κράτησε.

Flashback

Η Luna ήταν εφτά χρονών. Πήγαινε δημοτικό, εκείνη την μέρα πάλεψε με έναν συμμαθητή της. Ήταν αυτό το παιδί που τόση ώρα πάλευε μαζί άρχισε να φωνάζει να πάρουν από κοντά του αυτό το τέρας. { Το είχα γράψει ξανά στο κεφάλαιο 9 για όποιον δεν το θυμάται. }

Μετά την μάχη τους οι δάσκαλοι φώναξαν ασθενοφόρο γιατί και οι δύο είχαν χτυπήσει άσχημα. Το quirk του αγοριού ήταν αρκετά επικίνδυνο. Μπορούσε να γίνει τίγρης. Έβγαζε νύχια, αυτιά, και ουρά τίγρης.

Όταν το ασθενοφόρο έφτασε η Luna έπρεπε να περιμένει το επόμενο, γιατί το αγόρι κόντεψε να πάθει κρίση πανικού όταν τον πλησίασε. Οπότε αναγκαστικά περίμενε να έρθει ένα άλλο. Αφού έφτασαν πήραν την Luna για να της βάλουν γάζες. Αλλά μια από τους γιατρούς είδε πως μια γρατζουνιά κοντά στον καρπό της ήταν πολύ βαθιά. Ήταν τόσο βαθιά που κόντεψε να τις κοπεί μια φλέβα.

Την άλλαξαν δωμάτιο και την πήγαν σε ένα που ήταν για χειρουργεία. Εκεί την έκαναν ράμματα και πάλι καλά την πρόλαβαν. Οι γιατροί τους είπαν πως αν είχαν καθυστερήσει λίγο ακόμα θα είχε χάσει τόσο αίμα που μπορεί τώρα να μην ζούσε. Όταν το άκουσε αυτό ο Shoto έβαλε τα κλάματα.

Οπότε μόλις συνήλθε η Luna ο Shoto πήγε στο δωμάτιο της και της υποσχέθηκε πως από εδώ και πέρα θα είναι πάντα εκεί για εκείνη όταν τον χρειάζεται. Έτσι έγινε με τον καιρό πολύ υπερπροστατευτικός μαζί της.

Shoto POV

Το ξέρω πως φαίνεται λες και είμαι κανένα γαϊδούρι. Αλλά τόση ώρα που βρίσκομαι στο σπίτι προσπαθώ να κάνω την Helen να καταλάβει το λάθος της και μαλώνω με τον Endeavour για την συμπεριφορά του. Αλλά άκρη δεν βγάζεις μαζί τους! Και πριν λίγο ήρθε ο Natsu με την Fuymi. Άντε τώρα να τους εξηγήσεις!

My Hero Academia Life Donde viven las historias. Descúbrelo ahora