Όλα πήγαιναν τέλεια! Τα κορίτσια περνούσαν την βραδιά με τα αγόρια που θέλουν. Εγώ βοηθάω όπου και όποτε χρειαστεί για να πάνε όλα βάση σχεδίου. Βλέπω όλοι περνάνε καλά εκτός από έναν. Πάω να δω τι έχει.
« Χεϊ Bakugo τι έχεις; » « Είμαι καλά. Γιατί ρωτάς; » Λέει και πίνει λίγη από την μπύρα του. « Γιατί καταλαβαίνω πότε κάποιος δεν είναι καλά. Μήπως βαριέσαι; » « Δεν έχω κάτι αν και άρχησα να βαριέμαι λίγο. » Είπε και μου χαμογέλασε αμήχανα. « Έχω μια ιδέα. Θες να χορέψουμε; » « Ναι! » Είπε ενθουσιασμένος. Έχει πολύ ωραίο χαμόγελο. Τον πήρα από το χέρι και τον οδήγησα στην πίστα.
Χορεύαμε και μου φάνηκε να διασκεδάζει πολύ! Είχα καιρό να περάσω τόσο καλά! Μετά από αυτό το τραγούδι, βάλανε ένα πιο αργό και ήταν από αυτά που χορεύεις συνήθως με το αγόρι σου. « Θες να πάμε να κάτσουμε; » Με ρώτησε αμήχανος και παρόλο που έχει πολύχρωμα φώτα, έβλεπα πως έχει ελαφρώς κοκκινίσει.
« Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι. Μπορούμε να χορέψουμε ως φίλοι. Εκτός αν κουραστικές. » Λέω ενώ του χαμογελάω ελαφρός. « Εντάξει, άμα το θέτεις έτσι. Εκτός αν εσύ δεν νιώθεις άνετα.» Λέει και μου χαρίζει ένα από τα στραβά του χαμόγελα. Αλλά ακόμη φαίνεται πως έχει κοκκινίσει.
Τον πλησιάζω πρώτη και τοποθετώ τα χέρια μου στο σβέρκο του. Έπειτα αυτός στην μέση μου. Αλλά νιώθω ένα βλέμμα να με καρφώνει. Καθώς χορεύουμε βλέπω τον Shoto να με κοιτάει νευριασμένος και να πίνει. Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει πως θα ακούσω κήρυγμα, όσο το γιατί δεν είναι με την Momo. Πριν λίγα λεπτά ήταν μαζί.
Φοβάμαι μην έκανε κοτσάνα ο αδερφός μου και στεναχωρήθηκε η Momo. Μετά από αυτό το χορό θα πάω να δω. Χορεύαμε τόσο ωραία που ξέχασα για λίγο όλα μου τα προβλήματα. Δυστυχώς όμως μόλις τελείωσε προσγειώθηκα στην πραγματικότητα.
« Πάω μια στιγμή να τσεκαρω τους άλλους και επιστρέφω. » « Οκ πάω και εγώ να δω τι κάνουν. Έτσι θα τελειώσουμε νωρίτερα. » « Οκ » Είπα και έφυγα σφαίρα στον Shoto. Φαίνεται πολύ νευριασμένος. « Στην πέφτει ο Bakugo; » « Τι;! Όχι! Επίσης θέλω να μάθω που είναι η Momo. » « Κάτι έπαθε η Mina. » « Οκ πάω να δω αν είναι καλά. » Αφού έφυγα από εκεί πήρα τηλέφωνο την Momo, επειδή ξέρω πως σίγουρα θα είναι μαζί με την Mina.
« Έλα Momo, με ακούς; » « Ναι. Αλλά σε παρακαλώ έλα στις γυναικείες τουαλέτες. Η Mina μέθυσε όπως και ο Denki, που βρίσκεται στις αντρικές. » « Καλά σε δύο λεπτά θα είμαι εκεί. Πρέπει πρώτα να πω στον Bakugo να μαζέψει τον Denki. » Της είπα και το έκλεισα βιαστικά.
ESTÁS LEYENDO
My Hero Academia Life
FanficΟ κόσμος του My hero academia όπου ο πρωταγωνιστής μας είναι ο Izuku αλλάζει, και προστίθεται ένα νέο άτομο η Luna Todoroki που πλέον είναι η πρωταγωνίστρια του καινούργιου βιβλίου μου του My hero academia life. Η Luna είναι η δίδυμη αδελφή του Sho...