Dabi POV
Είχα βγει έξω για μια βόλτα. Δεν ήξερα που μπορεί να είναι η Luna για να πάω να την δω οπότε απλός περπατούσα. Καθώς περπατούσα είδα την Luna απέναντι. Δεν φαίνεται πολύ καλά. Πήγα απέναντι για να είμαι πιο κοντά της. Την βλέπω να πέφτει κάτω αναίσθητη. Τρέχω εκεί πανικόβλητος. Την πήρα αγκαλιά σε στυλ νύφης. Τώρα τι κάνω; Πήγα να την αφήσω σε ένα παγκάκι. Αφού την ξάπλωσα εκεί άρχισε να χτυπάει το κινητό της. Στην οθόνη έγραφε: Boom boom boy 💥🖤💙 . Ποιος είναι πάλι αυτός;!
Το σήκωσα με την ελπίδα πως θα είναι κάποιος που θα μπορεί να την πάρει από εδώ. « Ναι; » « Εμ, με συγχωρείτε. Μάλλον πήρα λάθος νούμερο. » « Όχι, σωστά πήρατε! Νομίζω. » Του λέω κάπως βιαστικά για να τον προλάβω πριν το κλείσει.
« Ποιος είστε; Γιατί σηκώνεται εσείς το κινητό της Luna; » Είπα να κάνω την πάπια. « Έτσι λένε την κοπέλα; » « Προφανώς! Δεν την γνωρίζετε;! » Ακούγεται εκνευρισμένος.
« Όχι. Εγώ την είδα να λιποθυμάει και πήγα να την βοηθήσω. Δεν ήξερα ούτε το όνομα της. Έτυχε να πάρετε τηλέφωνο και σκέφτηκα πως μπορείτε να την βοηθήσετε. » « Οκ. Θα έρθω από εκεί. Που είστε; » Του είπα την τοποθεσία. Αλλά δεν μπορώ να την δώσω σε κάποιον που έτυχε να την πάρει τηλέφωνο! « Εσείς όμως ποιος είστε; » « Είμαι ένας φίλος της και συμμαθητής της. Επίσης με ξέρει ο αδερφός της. »
Αφού το κλείσαμε είδα την Luna να ξυπνάει. « Που είμαι; » Αφού επεξεργάστηκε λίγο το μέρος γύρισε να με δει. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ξαφνιάστηκε τόσο που έπεσε από το παγκάκι. Τότε συνειδητοποίησα ότι είχα βγάλει την μάσκα μου και την κουκούλα μου για να μιλήσω στο τηλέφωνο!
« Ηρέμησε. Τυχαία σε είδα και ήθελα να σε βοηθήσω. Συν ότι σου είχα πει πως εγώ θα σε προστατεύω. » Είχε πανικοβληθεί. Πήρε γρήγορα τα πράγματα της και επιχείρησε να τρέξει μακριά μου, αλλά μάλλον ξανά ζαλίστηκε, με αποτέλεσμα να πέσει κάτω. Την ξανά έβαλα στο παγκάκι. « Ευχαριστώ » Ψιθύρισε. Έβαλα πάλι την μάσκα. « Να σε ρωτήσω κάτι; » « Εντάξει. » Μου απάντησε διστακτικά. « Εσύ γιατί θες να με προστατεύεις; » Αγχώθηκα λίγο από την ερώτηση της, όμως δεν άργησε να ακούσει την απάντηση μου.
« Δεν μπορώ να σου πω τώρα, όμως δεν θα αργήσεις να μάθεις. » « Έπρεπε να το περιμένω πως δεν θα μου πεις. Μπορείς να φύγεις. Θα πάω αργότερα σπίτι. » « Θα περιμένω να γνωρίσω το λεγόμενο "boom boom boy 💥🖤💙" » Είπα πονηρά. « Έχεις ένα λεπτό να μου πεις τι έγινε. Αλλιώς θα υπάρξουν συνέπειες! »
ESTÁS LEYENDO
My Hero Academia Life
FanficΟ κόσμος του My hero academia όπου ο πρωταγωνιστής μας είναι ο Izuku αλλάζει, και προστίθεται ένα νέο άτομο η Luna Todoroki που πλέον είναι η πρωταγωνίστρια του καινούργιου βιβλίου μου του My hero academia life. Η Luna είναι η δίδυμη αδελφή του Sho...