Η νυχτα στο κλαμπ

67 7 0
                                    

Μπήκαμε μέσα στο κλαμπ δελ τόρρο ,ο πορτιερης μου θυμιζε πολύ έναν παράξενο γείτονα που είχαμε στο διπλανό διαμέρισμα, ο οποίος έμενε μόνος του με δύο σκυλιά και έναν παπαγάλο.
Ήταν σίγουρα 2,10 στο ύψος με πολλά τατουάζ στο σώμα του.
-Γειά σου Μαξιμο! Καιρό έχεις να έρθεις από τα μέρη μας!
-Γειά σου Όλιβερ
Ολιβερ; έτσι έλεγαν τον γείτονα μας! Μπα κάποια σύμπτωση θα είναι,σκέφτηκα.
Όλιβερ: Από εδω παρακαλώ!!! περάστε είστε στο νούμερο 5
Μαξιμο: thank you bro! Και του κλείνει το μάτι κάνοντας μια περίεργη χειρονομία.

Αφού καθίσαμε ανετα στο τραπέζι οι σερβιτόροι μας εξυπηρέτησαν και μας έφεραν από δύο haig με πάγο...

Μεγκυ: -πως ήξερες ότι πίνω το συγκεκριμένο ποτο;
Μαξιμο: -χμμμμ.πες ότι ήταν μια απλή σύμπτωση
Μεγκυ:Σίγουρα όχι!
Μαξιμο: -Μου αρέσει όταν μου λένε όχι,με εξιτάρει και μου αρέσει πάρα πολύ...για ένα όχι γίνομαι τρελός!
Ο Μαξιμο ερχόταν όλο και πιο κοντά μου ,άπλωσε τα χέρια του πάνω στα δικά μου και έσκυψε προς το λαιμό μου.

-Μαξιμο: Ωραίο άρωμα μικρή!
Μεγκυ: ευχαριστώ
Μαξιμο: χορεύεις;
Μεγκυ:πάντα!
Με πήρε από το χέρι και αρχίσαμε να χορεύουμε ταγκο,ήταν τόσο αισθησιακός που παραλίγο να τον αρπάξω ομως κρατήθηκα.....επειδή σκεφτόμουν ότι ακόμη δεν έχω μάθει το λόγο για τον οποίο βγήκα με έναν παντελώς άγνωστο αντρα.

Μαξιμο:Μου αρέσει το φόρεμα σου απόψε,σκεφτόμουν αν ήθελες.....
Μεγκυ: Όχι ξεχασε το!
Μαξιμο: Αυτό ήθελα να ακούσω!
Μεγκυ: Μα δεν τελείωσα τη φράση μου!
Μαξιμο: Σςςςς

Έβαλε τα δάχτυλα  του στα χείλη μου και κόλλησε το κορμί του πάνω στο δικό μου!

Μαξιμο: -Ο λόγος που σε έφερα εδώ είναι ο εξης: αρχικά εντυπωσιάστηκα με την συνέντευξη σου και δεύτερον όταν είδα τη φωτογραφία σου ήθελα απεγνωσμένα να σε γνωρίσω και τελικά δεν έπεσα εξω.Θελω να έρθεις ως γραμματέας μου να δουλεύεις για εμένα και μόνο! Ο μισθός σου θα είναι ακόμη μεγαλύτερος και έτσι θα μπορείς να ζεις άνετα μαζί με την αλισια.
Μεγκυ: _οοοο μισο λεπτό κάτσε μου ήρθαν όλα μαζί δε ξέρω από που να αρχίσω.....εννοείς ότι πήρα τη δουλειά?
Και δε μένω μονη. Ζω με τον πατέρα μου.
Μαξιμο:Αυτό σου είπα μόλις τώρα!
Θα ζείτε ανετα όλοι μαζί και θα είσαι οικονομικά σε καλύτερη μοίρα.

Ο Μαξιμο μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και μετά καθίσαμε ξανά στο τραπέζι

Λίγα λεπτά αργότερα ακούστηκαν πυροβολισμοί και έτρεξα κατά πάνω του.... ..ο μαξιμο με πήρε αγκαλιά και μου είπε: Απόψε φεύγουμε!

Be gentle Where stories live. Discover now