Πάθος

22 2 0
                                    

Ο Μαξιμο κλείδωσε την πόρτα έβγαλε το όπλο και ....
Μαξιμο: - Γδύσου.
Μεγκυ: - Εισαι άρρωστος ένας τρελός που το μυαλό του είναι μόνο στο σεξ.
Μαξιμο: - Με αγαπάς ακόμη και το ξέρω,ήθελες μόνο να ζηλέψω επειδή με είδες με την κοπέλα τότε και λόγω του τραύματος σου πίστεψες ότι έχω σχέση μαζί της γι αυτό έφυγες με τον φλώρο.
Μεγκυ: - Δεν είναι φλώρος!
Μαξιμο: - Μπα! Σου αρέσει τόσο πολύ ε; Προχωρήσατε ετσι; πες τα μου όλα! Θέλω να ξέρω τη γυναίκα παντρευτηκα.
Μεγκυ: - Ε ναι λοιπόν το κάναμε και όχι μια φορά κάθε μέρα και συνεχόμενα. Τουλάχιστον έζησα ελεύθερα μακριά από τη φυλακή τη δική σου. Χωρίς ψέμματα και ικασιες. Όλα ήταν όμορφα και ήρθες εσυ και τα κατεστρεψες όλα.
Ο Γκουσταβο ήταν απεξω και κρυφακουγε αφού έβλεπα τη σκιά από τα πόδια του κάτι που δεν ήταν στο οπτικό πεδίο του Μαξιμο.

Μαξιμο: - Τον αγαπας;
Μεγκυ: - ούτε αυτό σε αφορά
Μαξιμο: - Με αφορά.....και ναι ζητώ συγνώμη που σε πρόδωσα εκεινη
τη νυχτα...

-Θέλω να φύγεις από δω μέσα του ειπα.
Έμοιαζε να μη νιωθει να μη καταλαβαίνει.

Κρατούσε μια σύριγγα. Μετά από εκει και περα δε θυμάμαι τίποτα απολύτως.
Το μόνο που ένιωθα ήταν μια έντονη ηδονή στο σώμα μου,τρέμουλο, ιδρώτα και τα χέρια του να με σφίγγουν δυνατά.

Ύστερα ξύπνησα στο σπίτι μου το πατρικό.
Μεγκυ: - που ειμαστε;
Μαξιμο: - Σε έφερα στο πατρικό σου μαζί με το μωρό μας.
Μεγκυ: -ο Γκουσταβο που ειναι;
Μαξιμο: - Σου ελειψε;
Έλα μαζί μου τώρα. Με άρπαξε από τη μέση με σήκωσε και με έβγαλε εξω.....μου θύμισε όλες τις στιγμές που περάσαμε μαζί και πως το παιδί μας είναι ότι πολυτιμότερο έχουμε. Ζήτησε γι άλλη μια φορά συγνώμη που πήγε με εκείνη τη γυναίκα και πως όντως τον είχαν βάλει να μας βγάλει με τον πατέρα μου από τη μέση.

Μαξιμο: - Συγγνώμη για ολα ,όμως μόλις σε είδα σε ερωτεύτηκα και έκανα τα πάντα για να σε κρατήσω κοντά μου.

Μεγκυ: - και είπες να βασανίσεις και τον πατέρα μου.
Μάξιμο: - ο πατέρας σου είναι στο νοσοκομείο και αναρρώνει..οποτε θέλεις μπορείς να πας να τον δεις...δεν κινδυνεύει πια...ούτε εσύ ούτε ο γιος μας.

Τον ρώτησα τι θα γίνει με το Γκουσταβο και μου απάντησε πως τον εξαφάνισε.

Μεγκυ: - Τι εννοείς ότι τον εξαφανισες; τον σκοτ......ωσες;
Μαξιμο: - όχι! Απλώς είναι κάπου στον Άρη θα έλεγα εγώ.
Τελικά ποιον από τους δύο μας θελεις;
Μεγκυ: - Σταμάτα μη το κάνεις αυτο.
Μαξιμο: - Με αγαπάς ακόμη μωρό μου.
Μεγκυ: - Βαρέθηκα να ζω φυλακισμένη.,θέλω να φύγω.
Μαξιμο: - Αυτό το φόρεμα στο είχα πάρει εγώ σωστα;
Μεγκυ: - Τι κανεις εκει,γιατί το σχιζεις;
Μαξιμο: - Με κάνεις τρελό και δε μπορώ όταν σε βλέπω να μου πηγαίνεις κόντρα. ΣΕ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ

Κατεβήκαμε κατω στην πισίνα του πατρικου μου ήταν όλα τακτοποιημενα και εκεί αποφασισα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στον Μαξιμο....Ναι είχε δίκιο όντως τον αγαπούσα ακόμη...

Be gentle Onde histórias criam vida. Descubra agora