Αποφάσισα να πάρω το Μαξιμο τηλέφωνο ύστερα από πολύ καιρό.
Δεν απαντούσε και έτσι έστειλα μήνυμα στον κολλητό του.Ο Μαξιμο εμφανίζεται από το πουθενά.
Ήμουν σούπερ μάρκετ και τον είδα κι όμως ναι τον είδα εδώ στην Οξφόρδη....με περίμενε στη γωνία του σπιτιού στο οποίο έμενα...Μαξιμο; - Όμορφη όπως παντα!
Μεγκυ: - Μη γίνεσαι κουραστικός..
Εκείνος ήταν από πισω μου...
Έμαθα ότι με ζητούσες...και τώρα δε μου μιλας; ελαααα τι έγινε μικρή τόσο πολύ σε ανάβω και φοβάσαι να με κοιτάξεις στα ματια; είπε!-Όχι,του απάντησα.
Θέλω διαζύγιο. Σταμάτα να μου φέρεσαι σαν να είμαι ζώο.
Επικρατεί σιωπή για λίγα λεπτά...
- Αυτό ηταν; ρώτησε ο Μαξιμο.
Μεγκυ: -Ναι αυτό ήταν, κουράστηκα πια. Ζούσα σαν κυνηγημενη ανάμεσα στα τόσα ψέμματα σου και σαν να μην έφτανε όλο αυτό έχεις όμηρο το Γκουσταβο με τον όρο ότι θα τον αφήσεις αφού γυρίσω σε εσένα.
Πιστεύεις ότι αυτό είναι σωστο;
Θέλεις να κάνω πράγματα που εγώ δε θέλω πραγματικά.Μαξιμο: -Όπως βλέπεις κάνω τα πάντα για να σε έχω και από την αγάπη που σου έχω τα κάνω μαντάρα. Ο Μαξιμο εβαλε τα κλαμματα, πρώτη φορά τον είδα έτσι.
Όμως δε τον λυπήθηκα, σκέφτηκα ότι θα ναι ένα από τα κόλπα του για μα κάνω αυτό που θέλει.Μεγκυ: -Για μια φορά στη ζωή σου Μαξιμο σκέψου λογικά και μη κάνεις σα μωρό. Έγινες πατέρας και πάλι εισαι χειρότερος από το γιο σου.
Εισαι απαίσιος.....εσύ φταις για ολα....και μάθε ότι έφυγα εκείνο το βράδυ μόνο και μόνο για να ηρεμήσω. Κατά τύχη έπεσα πάνω στο Γκουσταβο.
Τα έχεις ισοπεδώσει ολα.
Η σταματάς αυτά που κάνεις η μας χάνεις και τους δύο!!! .....του είπα κι έφυγα μπροστά.
Εκείνος ήρθε με άρπαξε πάλι από το λαιμό με σκοπό πάλι να με κάνει δικιά του όμως αυτη τη φορά αντιστάθηκα.... Be gentle....
Μάθε να φέρεσαι σωστά δεν είμαι κτήμα σου.... και όχι αυτη τη φορά μιλαω σοβαρά...δε λύνονται όλα με ένα κρεβάτι.Μαξιμο: Θα αφήσω τον Γκουσταβο να φύγει και κάνε οτι θες μετα....απλά δε με πως θα το κάνω.......
Δε θέλω να δω τίποτα, κάνεις σαν έφηβος, είσαι ψώνιο και γελοίος...!! του είπα...απλά άφησε με μόνη και εννοείται μπορείς να βλέπεις το παιδί σου όποτε θες.-Μάθε να σέβεσαι τις αποφάσεις του άλλου Μαξιμο. Κανένας δεν είναι κτήμα σου.
Έφυγα, πήγα σπίτι έκατσα μόνη με τον μικρό και ένιωθα οτι ολα έχουν τελειώσει εδώ.
Το επόμενο πρωί άφησα τον μικρό με τη δασκάλα ισπανικών.
Εγώ είχα βγει για καφε όταν ποσω μου άκουσα κάποιον να λέει το όνομα μου.
Θεέ μου...εσύ!!!!! Κι όμως ήταν ο Γκουσταβο. Η καρδιά μου σκιρτισε και αμέσως έτρεξα στην αγκαλιά του.
Ο Γκουσταβο ότι και να γινόταν πάντα ήταν τρυφερός μαζί μου και πολύ ερωτευμένος. Αυτό ήταν αγάπη. Η καρδιά μου ήταν ζεστη κοντά του,ένιωθα ασφάλεια και σιγουριά.
Εκείνο το βράδυ όλα ήταν υπέροχα όταν μου ανακοίνωσε ότι μπορούμε σύντομα να παντρευτουμε και πως ο Μαξιμο έφυγε από τη ζωή μας μια και καλή.
Μπήκαμε στην πισίνα ολογυμνοι απολαμβανοντας σαμπανια. Τα φιλιά του ήταν καυτά όπως και το κορμί του.Γκουσταβο: - Τελικα δε μου απάντησες στην ερώτηση που σου είχα κάνει!
Το απεφυγα....ένα φιλί αρκούσε για να ξεκινήσουμε από την αρχή....
Ήμουν σίγουρη για τον Γκουσταβο καθώς και από τις από εδω και πέρα επιλογές μας..Όλα είναι μάθημα ζωής,αρκεί να μάθουμε να σεβόμαστε τις επιλογές του άλλου......!
Τέλος μέρος 2ο
YOU ARE READING
Be gentle
Teen FictionΣε μια περιοχή κοντά στις Ηνωμένες πολιτείες Αμερικής ζει μόνη εδώ και 10 χρόνια η 25χρονη Μεγκυ η οποία δουλεύει ως γραμματέας στο δικηγορικό γραφείο του πατέρα της.Η πορεία ζωής της όμως αλλάζει όταν ξαφνικά βρίσκεται στο στόχαστρο της εκτελεστικ...