Πληθώρα κόσμου στο νησί μια ατέλειωτη μάζα από πολύχρωμα πανό και μικρά παιδάκια να μοιράζουν λιχουδιές στον κόσμο.
Μαξιμο: - Πως σου φαίνεται αγάπη μου;
Μεγκυ: - Είναι υπέροχα αισθάνομαι ότι βγήκα πρώτη φορά βολτα σε λουνα παρκ και σαν
ένα μικρό παιδί που του παίρνουν το
πρώτο του δώρο.Μαξιμο: -Σε λίγο θα συναντήσουμε τον κολλητό μου με την αδερφή του και τον σύζυγο της. Θα χαρώ πολύ που θα γνωρίσεις επιτέλους τα παιδιά με τα οποία μεγάλωσα και που πάντα με στήριξαν σε ότι κι αν έκανα μέχρι τώρα. Στο γάμο δε μπόρεσαν να έρθουν γιατί είχαν θέμα με τα χαρτιά τους βλέπεις παντού γραφειοκρατία.
Μεγκυ: - καταλαβαίνω,έχω περάσει κι εγώ το ίδιο πράγμα στο παρελθόν. Είναι ότι χειρότερο να μη μπορείς να βγεις από τη χώρα η να κάνεις αυτό που θέλεις. Είναι σαν να σε κρατάνε φυλακισμένο όλη τη ωρα σε ένα κλουβί.Τα παιδιά μόλις έφθασαν και μόλις συστήθηκαν αμέσως φύγαμε για φαγητό.
Μεγκυ: - Πεθαίνω της πείνας!
Μαξιμο: - κι εγώ πάρα πολύ,είμαστε σχεδόν όλη μέρα νηστικοί, εσείς παιδιά;
Ο Χαρυ ο σύζυγος της κοπέλας δε μιλούσε πολύ, ήταν πάντα κλειστός χαρακτήρας σε αντίθεση με την κοπέλα η οποία δεν έβαλε γλώσσα μέσα της. Η Νατάσα μιλούσε ασταμάτητα και ετσιβολο το βράδυ έφυγε πολύ γρήγορα ακούγοντας την φλυαρία της χωρίς σταματημό.
Ευτυχώς ησύχασε για λιγο όταν ο Μαξιμο πήρε τηλέφωνο την Αλισια για να ρωτήσει για το παιδί.
Όλα πήγαιναν ρολόι και είχαμε ήδη χαλαρώσει από όλα τα τελευταία γεγονότα καθώς απολαμβάναμε το γαμο μας και το ταξίδι στην κουβά.Μαξιμο: -Σου έχω μια εκπληξη απόψε στις 3
Μεγκυ: - Στις 3;
Μαξιμο: -Ναι εκείνη την ώρα θα μείνουμε μόνη μας κι έτσι θα κάνουμε ότι θέλουμε αγάπη μου.
Μεγκυ: - εισαι σκετο μυστήριο Μαξι
Μαξιμο: - Δοκίμασε με!Ο Μαξιμο με αγκάλιασε και άρχισε να με φιλάει με πάθος ξανά και ξανά σαν να ήταν η πρώτη μέρα....
Αργότερα με πήρε στα χέρια και με πήγε σε μια παραλία.
Εκεί υπήρχε μια ντουζινα από κεριά αναμμενα ,ένα τραπέζι νε σαμπανια και μια πετσέτα παραλίας. Ο Μαξιμο μου έβαλε να πιω ,εγώ έβγαλα τα ρούχα μου πήγα στη θάλασσα να δροσιστώ...εκείνος έμεινε να με κοιτάει αλλά μου άρεσε η αντίδραση του....έμοιαζε με έφηβο κυριολεκτικά....
Ακολούθησε και αυτός και στη συνέχεια όπως παντα βρεθήκαμε πάλι οι δύο μας μακρυά από όλους και από όλα μέχρι το επόμενο πρωί....-Αυτό ήταν το δώρο μου για τα γενέθλια σου μικρή μου.
Μεγκυ: -Ολα είναι πανέμορφα μα το ωραιότερο δώρο είσαι εσύ.
Μαξιμο: - Ειλικρινά δεν περίμενα ποτέ ότι θα συνεχίσεις να είσαι μαζί μου πάρα τις δυσκολίες και τα εμπόδια του Αρχηγού.
YOU ARE READING
Be gentle
Teen FictionΣε μια περιοχή κοντά στις Ηνωμένες πολιτείες Αμερικής ζει μόνη εδώ και 10 χρόνια η 25χρονη Μεγκυ η οποία δουλεύει ως γραμματέας στο δικηγορικό γραφείο του πατέρα της.Η πορεία ζωής της όμως αλλάζει όταν ξαφνικά βρίσκεται στο στόχαστρο της εκτελεστικ...