Ναι ή Οχι!

23 3 0
                                    

Παρέμεινα σιωπηλή για λίγα λεπτά. Δε μπορώ να βγάλω αχνά. Ο γκουσταβο ήδη με φιλούσε και δε με άφηνε από τα χέρια του.
Το μόνο που ένιωθα ήταν τα χείλη του στα δικά μου και τα χέρια του να με αγκαλιάζουν σφιχτά.
Δεν ήθελα να τελειώσει με τίποτα όλο αυτό, ήταν όνειρο αληθινό και θα ταν κρίμα να ξυπνησω....
Ο Γκουσταβο μου περασε το δαχτυλίδι και ένα κολιέ γύρω από το λαιμό και στη συνέχεια καθίσαμε στο τραπεζάκι....
Φάγαμε το φιλέτο κοτόπουλο και την σαλάτα και ήπιαμε όλη τη σαμπανια..
Περνούσα τόσο όμορφα όταν ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο μου. Ήταν ο Μαξιμο..
Που εισαι....; Σε ψάχνω από το πρωί το κινητό σου είναι κλειστό η μου κάνεις πλάκα.....δε μπορώ θα τα σπάσω όλα.....πες μου που εισαι τωρα;

Του έκλεισα το τηλέφωνο και το πέταξα στη θάλασσα..
Ο Γκουσταβο πήρε τηλέφωνο κάποιον και στη συνέχεια μου είπε να μείνουμε στο νησί και να τα αντιμετωπίσουμε όλα.
- Θεέ μου είναι επικίνδυνο αυτό, μπορεί ο Μαξιμο να μας βρει.
-Δε θα μας βρει ποτέ στο υπόσχομαι αυτό. Εκείνος πάντα σου έδινε υποσχέσεις τις οποίες κράταγε υποχθόνια όμως καταβαθος σε πληγωνε. Ένας άντρας άπιστος ο οποίος πάντα έπαιρνε αυτό που ήθελε χωρίς να τον νοιαζει αν πληγώνει τους άλλους η οχι.
Μεγκυ: - Δε θέλω ούτε να τον βλέπω τον μισω και θελω να τον σκοτωσω,με πήγε σε ένα απαισιο μέρος όπου μου έδειξε στην ουσία ότι έφταιγε κάποιος άλλος που έγιναν όλα αυτα!

Γκουσταβο: - Το μόνο που ξέρω είναι ότι ο πατέρας του ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος αλλά μόνο με τους δικούς
του.
Τον έβαλαν να σκοτώσει τον δικο σου ...μη το ψάχνεις ήταν όλοι μπλεγμένοι.
Αν θέλεις πάντως να βρεις αποδείξεις θα σε βοηθήσω. Βασισου σε εμένα,θα τα βρούμε όλα μαζί.

Ανοιξα την πόρτα του δωματίου, ήθελα να μπω στο μπάνιο να πλυθω και να αλλάξω ρούχα. Η ντουλάπα μου ήταν γεμάτη όμορφα ρούχα και πολλά φορεματα. Ο γκουσταβο μου πήρε ένα ζευγάρι παπούτσια, γόβες στιλέτο με χρυσές ρίγες.
Φόρεσα λοιπόν το μαύρο φόρεμα τις γόβες έπιασα τα μαλλιά μου και κατέβηκα κάτω έτοιμη για την μεγάλη βόλτα! Ο γκουσταβο ανέβηκε πάνω άλλαξε και αυτός ρούχα και στη συνέχεια μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το άπειρο.

Καμία φορά αναρωτιέμαι πως γίνεται από μια απλή έξοδο μόνη μου να καταληγω στη Κουβα με τον Γκουσταβο.

Καμία φορά αναρωτιέμαι πως γίνεται από μια απλή έξοδο μόνη μου να καταληγω στη Κουβα με τον Γκουσταβο

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Be gentle Où les histoires vivent. Découvrez maintenant