Μονοδρομος

34 4 0
                                    

Θυμήθηκα ότι άφησα το μάτι της κουζίνας ανοιχτό αφού είχα ετοιμάσει τα πάντα για το δείπνο του Αρχηγού της μαφίας της απέναντι πλευράς μιας και ο Μαξιμο ήθελε ανακοχη και να τελειώσει όλη αυτή η παρανοια και το παραλήρημα με τους φόνους και τους ανοιχτούς λογαριασμούς.
Μαξιμο: - Ήρθε η ώρα να κλείσουμε  αυτόν τον κύκλο,θέλω ένα καθαρό μέλλον για το παιδί μας.
Εγώ ήμουν πολύ ευτυχισμένη γιατί ήξερα ότι αυτός ο άνθρωπος από την αρχή ήταν δίπλα μου και με στήριξε σε όλα,όμως ένιωθα ότι κάτι έλειπε από όλο αυτό σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά,παρόλο που με αγαπούσε και τον αγαπούσα κι εγώ ατέλειωτα χωρίς όρια.

Το βράδυ πλησίαζε και έπρεπε να είναι όλα υπέροχα για το δείπνο, μοναδικός στόχος του Μαξίμου ήταν η απαλλαγή από όλα αυτά που μας ταλαιπωρουσαν μήνες τώρα.

Μαξιμο: - Αγάπη μου ξέχασες το μάτι της κουζίνας  ανοιχτό.
Μεγκυ: - Αχ συγγνώμη αγάπη μου πάω να το κλείσω.
Μαξιμο: - Πάω εγώ εσυ κάνε μπάνιο και ξεκουρασου,δε θέλω να κουράζεσαι στην κατάσταση σου.

Η αλήθεια είναι πως τώρα τελευταία ένιωθα εξαντλημενη με το παραμικρό όμως ήμουν τόσο χαρούμενη που ότι κι αν έκανα με γέμιζε από την κορυφή έως τα νύχια!

Χτυπάει το κουδούνι τρεις φορές το συνθηματικό της Αλισια.
Αλισια: - Μεγκυ αγάπη μου τι κανεις;
Απίστευτο πόσο καιρό έχω να σε δω! Πόσο μου έλειψες!
Μεγκυ: - Αλισιαααα καλώς ήρθες στο σπιτικό μας! Πέρασε μη στέκεσαι ορθια.
Μα πως έγινε και ήρθες από την άλλη άκρη της γης! Ο Μαξιμο δε μου είπε τίποτα.
Αλισια: - Δεσποινίς γινόταν να μην έρθω να σε δω εξάλλου τα τελευταία χρόνια σε μεγάλωσα σα παιδί μου ,θα έδινα τα πάντα για σένα καρδιά μου είσαι το παιδί που δεν απέκτησα πότε. Και εκτός αυτού έμαθα τα ευχάριστα και ήρθα να σε βοηθήσω λίγο με τις δουλειές.
Μεγκυ: - Με συγκινείς πολύ αυτή τη στιγμή, κάτσε όσο θέλεις το σπιτι μου είναι και δικό σου.
Μαξιμο: - καλώς ήρθες Αλισια!
Αλισια: - Γειά σου Μαξιμο ελπίζω να είσαι καλά!
Μαξιμο: - όλα είναι καλά αφού διάλεξα αυτή την υπέροχη γυναίκα για όλη μου τη ζωή.
Ο Μαξιμο με φιλησε και στη συνέχεια πήγε πάνω να φτιάξει κάποια πράγματα για το παιδικό δωμάτιο.

Το έβαψε όλο μπλε με καφε γωνίες και έβαλε άσπρες κουρτίνες με σχεδιακια.
Ήταν πολύ χαρούμενος που το πρώτο του παιδί θα είναι αγόρι καθώς λατρεύει τα παιδιά, και μου έχει εκμυστηρευτει ότι θελει και κορίτσι όπως και δηποτε...
Πιστεύω θα είναι πολύ καλός πατέρας, είναι τρυφερός και συνάμα αγαπητός σε όλους μας.
Ακόμη ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΈΜΑΙ  αν αυτός ο άνθρωπος έχει ποτέ νεύρα, δεν τον έχω δει ποτέ να νευριάζει να θυμώνει η να οριεται. Ας μη το γρουσουζευω, δεν έχω μάθει να ζω με φωνές και καυγάδες πάντα ζούσα σε ένα ήρεμο σχετικά περιβάλλον με τους γονείς μου.

Το βράδυ ήρθε και η ώρα είναι 9. Χτυπάει το τηλέφωνο και ειναι ο αρχηγός. Σε μια ώρα μας είπε πως θα είναι εδώ.
Ο Μαξιμο έφυγε φουριόζος χωρίς να με χαιρετήσει κάτι που δε συνηθιζε να κάνει ποτέ.
Μου έκανε εντύπωση όλο αυτό και τον πήρα τηλέφωνο. Δε μου το σήκωνε και ούτε απάντησε στο μήνυμα μου.
Άφησα την Αλισια να τακτοποιηθεί και έφυγα.
Πήρα το αμάξι πηγαίνοντας να τον βρω ήξερα ότι συνήθως όταν φεύγει έτσι πάει στο γραφείο του όμως δε τον βρήκα εκεί.
Άλλαξα πορεία και πήγαινα προς τον κεντρικό δρόμο. Κατέβηκα από το αυτοκίνητο και τον είδα στη μέση μιας αλανας να μιλάει με μια άλλη.
Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.
Δεν ήξερα τι να πω. Τους κοιτούσα για λίγα λεπτά, δάκρυσα και ο Μαξιμο σα να το ξερε γυρισε και με είδε.Ημουν δακρυσμένη όταν ήρθε προς το μέρος μου.
Μαξιμο: - Δε θα πω την κλασσική φράση ότι δεν είναι αυτό που νομίζεις, αντιθέτως θα σου ζητήσω συγγνώμη που σε έφερα εδώ μόνη σου με την κοιλιά στο στόμα. Δεν ήθελα να σε αναστατώσω, συγχωρα με αγάπη μου.
Μεγκυ: - Δε θα σου κανω σκηνή δεν είχα σκοπό απλά ανησύχησα που έφυγες έτσι και ήθελα να σε βρω.
Μαξιμο: - Γιατί κλαις καρδιά μου; Πες μου ότι ζήλεψες!
Μεγκυ: - Φυσικά και ΟΧΙ! Σου είπα ανησύχησα για σένα,ξέρεις ότι σαγαπαω και σε νοιάζομαι.
Μαξιμο: - Δε μου είχες πει ποτέ ότι μαγαπας,είναι η πρώτη φορά που μου το λες αυτο,δε ξέρεις πόσο χαρούμενο με κάνεις. Μεγκυ η κοπέλα είναι....
Μεγκυ: - σςςςς, ξέρω δε θέλω να μου πεις.Μου τα είπε όλα η Άντα σε μήνυμα πριν μέρες απλά εγώ νόμισα τα δικά μου...ξέρεις δε μπορώ να σε χάσω.....
Μαξιμο: - Δε θα με χάσεις ματιά μου.
Παμε τώρα στο σπίτι μας,εγώ έκανα το καθήκον μου μόλις βοηθησαμε μια κοπέλα να το σκασει από τον Όλιβερ, της έδωσα το κλειδί του σπιτιού μου που είναι στο Μιλάνο και λίγα χρήματα για να μπορέσει να αυτοεξυπηρετηθει μέχρι να μπει στη δουλειά μας.
Μεγκυ: - Καλά εκανες,είναι τυχερή η κοπέλα που ζει ακόμα και δεν έχει πέσει στα χέρια αυτού του αδίστακτου.
Μαξιμο: - Και ούτε πρόκειται να πέσει. Απλά η ζωή με έναν από εμάς πολλές φορές είναι μονόδρομος. Και το τέλος είναι δισβαστακτο για την οικογένεια μας. Όμως εγώ θέλω να το αλλάξω αυτό και να είμαι μαζί σου για όλη μου τη ζωή.

Ο Μαξ με φιλησε ξανά και απολαύσαμε μια δεκαλεπτη βολτα εκεί στο λούνα παρκ μιας και έπρεπε να γυρίσουμε πίσω για το δείπνο.

Be gentle Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon