Χιούστον

72 5 0
                                    


Αν κάποιος μου έλεγε ότι θα το ζούσα αυτό τη σήμερον ημέρα θα έλεγα ότι σίγουρα μου κάνει πλάκα.

-Εδώ είναι παράδεισος Μαξιμε! αναφωνησα

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ξαναδεί ένα τόσο ειδυλλιακό μέρος.

Μαξιμο: -φώναζε με Μαξ μικρή μου!
Μεγκυ: -όπως θέλετε κύριε!
Μαξιμο: -Αχχ νομίζω ότι θα τα πάμε πολύ καλά εμείς οι δύο!!!!
Μεγκυ: -Λες?
Μαξιμο: -Έτσι πρέπει να γίνει!

Ο Μαξ ήρθε από πισω μου στο παράθυρο με αγκάλιασε και μου ψιθύρισε στο αυτί το εξης: Σκοπός μου είναι να είσαι μαζί μου ότι κι αν γίνει!
Μεγκυ: -Μα δε γνωριζόμαστε καν..
Μαξιμο: -Τα πράγματα είναι απλά μωρο μου,κάνε ότι με γνωρίζεις χρόνια και έτσι θα καταλάβεις πολλά για εμένα,σε θελω όσο τίποτα στον κόσμο αυτό...το μόνο που θέλω είναι να σε προστατεύσω και να είσαι ευτυχισμένη στο πλάι μου
Μεγκυ: -Από τι να με προστατεύσεις?Και επίσης δεν είμαι σε θέση να είμαι με κάποιον που δε γνωρίζω ακόμη καλά.
Απάντησε μου ομως:
Έχει συμβεί κάτι που δε γνωρίζω?
Μαξιμο: -Αρκετά πράγματα είναι που δε γνωρίζεις αλλά δεν είναι η ώρα τώρα
μικρή μου,θέλω να ετοιμαστεις,σε μια ώρα θα σε περιμένω στην είσοδο.....
Μου κλείνει το μάτι με φιλάει στο μάγουλο και πάλι φεύγει χωρίς να πει κουβέντα.....το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ότι αυτός ο άντρας είναι τόσο ευγενικός και αυταρχικος μαζί που αναρωτιέμαι πως τα συνδυάζει έτσι και δε μπορείς να του πεις όχι! Όμως και πάλι είμαι καχύποπτη.

Βρισκόμαστε στο Χιούστον, ούτε εγω έχω καταλάβει πως βρεθήκαμε εδω περα. Όλα γίνονται τόσο γρήγορα.  Η βραδινή έξοδος κατέληξε σε προσωρινή μετακόμιση. Αργότερα ανέβηκα στον πάνω όροφο της μεζονέτας του.

Στο υπνοδωμάτιο.

Ανοίγω την ντουλάπα και βρίσκω μέσα μια ντουζινα από φόρεματα με τα περισσότερα σε κόκκινο χρώμα.
Φοράω ένα κοντό με στρας αλλά μου φαίνεται υπερβολικό....ας αλλάξω καλύτερα,θα είμαι σα λατερνα.!!!!

Κατεβαίνω και στα σκαλιά βρίσκω ενα βραχιόλι από Σμαράγδια......σκέφτηκα να το πάρω αλλά αφού δεν είναι δικό μου δε θα το αγγίξω.

Πιο κάτω στα σκαλοπάτια βρίσκω ένα ζευγάρι ακριβά σκουλαρίκια και ένα δαχτυλίδι το οποίο έγραφε από μέσα το όνομά του ....πατέρα μου .....τιιιι;;;πως γίνεται αυτό όχι δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει......και αίματα στην είσοδο....... Οχιιι θεέ μουυυυυ!!!!!
Ο μαξιμο έρχεται προς το μέρος μου και με ρωτάει τι συμβαίνει και είμαι αναστατωμενη.......δε μπορώ να μιλήσω νιώθω χάλια.....ο άνθρωπος που είναι εκεί στη μέση νεκρός είναι ο πατέρας μου του είπα....και εκείνος με κοίταξε αποσβολομενος.....!!!
-Μα πως βρέθηκε εδώ,ποιος τον εφερε; αναρωτήθηκα.

Άρχισα να τρέχω προς το μέρος του πατέρα μου όταν ξαφνικά ο Μαξ με άρπαξε και με έβγαλε εξω από τη μεζονέτα.
-Άφησε με σε παρακαλώ θέλω να πάω κοντά.
-Οχι μικρή μου δε θέλω να το δεις αυτό σε ικετεύω
- Μη μου λες οχι,έχω κάθε δικαίωμα.
- Χτυπα εμένα, ξέσπασε όπου θες μεγκυ αλλά αυτό το θέαμα δε θέλω να το δεις!
- Αρχισα να ουρλιαζω σα τρελη,έβαλα τα κλάματα και στο τέλος το μόνο που θυμαμαι είναι ότι ξύπνησα σε ένα κρεβάτι, με θέα ένα μεγάλο μπαλκόνι και έναν άντρα να με κοιτάει μέσα στα μάτια...
-Μαξ; ψιθύρισα
-εγω είμαι μη φοβάσαι,θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη για ότι έγινε και να σου πω ότι έχουμε μία δύσκολη εβδομάδα μπροστά μας....πάντως να ξέρεις θα βρω ποιος σκότωσε τον πατέρα σου και θα το πληρωσει πολύ ακριβά!
Μεγκυ: Αγάπη μου νιώθω μόνη πλέον δεν έχω κανέναν, ο πατέρας μου ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος με μεγάλωσε μόνος του ειδικά μετά το θάνατο της μητέρας μου και τώρα δεν έχω κανέναν.......
Έβαλα τα κλαμματα σα μικρό παιδί....ο Μαξ με πήρε αγκαλιά και μου υποσχέθηκε πως δεν είμαι μόνη και πως όλα θα πάνε καλά.....!
Ειλικρινά δε πιστεύω αυτό που συμβαίνει, από τη μια στιγμή στην άλλη να είμαι τελείως μόνη.

Ήταν η χειρότερη βραδυα της ζωής μου στο Χιούστον....

Μαξιμο: Εγώ θα σε πάρω από εδω και από εδώ και πέρα η ζωή σου θα αλλάξει προς το καλύτερο!

Be gentle Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora