Marry me

21 3 0
                                    

Ο Γκουσταβο έμοιαζε αποφασισμένος να τα παρατήσει όλα και να φύγει μαζί μου όμως εγώ δεν ήθελα να το κάνω αυτό. Το παιδί μου είναι το μόνο που με νοιάζει και δε μπορώ να φύγω έτσι με έναν άγνωστο.
Ο Μαξιμο μου φέρθηκε καλά αλλά ουσιαστικά με κορόιδεψε και μου είπε ψέμματα. Και θέλω αποδείξεις για ολα αυτά που έγιναν και με πλήγωσαν τόσο.
Ο Γκουσταβο ήθελε να κάνουμε έρωτα εκείνο το βράδυ και έτσι πήγαμε σπιτι του σε μια μεζονέτα κάπου κοντά στην παραλία. Πρώτη φορά που δε με έψαξε ο Μαξιμο. Συνήθως με έπαιρνε τηλέφωνο να δει που είμαι και ξαφνικά τον έβλεπα μπροστά μου. Τώρα ούτε καν να πάρει να δει έστω αν είμαι καλα.
Μεγκυ: - Το κρασί είναι τέλειο και το άρωμα σου μεθυστικο!
Γκουσταβο: - Εισαι μια κούκλα,ελπίζω να μη σε πειράζει τόσο που θέλω να περάσουμε αυτο το βράδυ μαζί.
Μεγκυ: - τίποτα από όσα γίνονται μεταξύ μας με πειράζει. Σε θελω πολύ.....

Γκουσταβο : - Σαγαπω Μεγκυ, σε βλέπω καιρό τώρα με το Μαξιμο και δε σου αξίζει...εισαι δυστυχισμένη κοντά του.
Έλα μαζί μου και θα φτιάξουν όλα.

Μεγκυ: - Κάνε με δικιά σου Γκουσταβο και μη μαφηνεις να γυρνάω πίσω όλη την ωρα....ο Μαξιμο είναι τελειωμένη υπόθεση για εμένα.... Σαγαπω κι εγώ μωρό μου....

Περάσαμε όλο το βράδυ μαζί και το πρωί πήγαμε βολτα με το σκάφος στα κανάρια νησιά .
Μεγκυ: - Εισαι τρελός εσυ! Μα πως βρεθήκαμε εδω;
Γκουσταβο: Δεσποινίς μου ήρθε η ώρα να σας ενημερώσω ότι εδώ θα πάρουμε το πρωινό μας και μετά θα κολυμπήσουμε στους καταρράκτες.

Α! Παρεμπιπτόντως, θέλεις να γίνεις γυναίκα μου;
Μεγκυ: - Μα είμαι ήδη παντρεμένη αγάπη μου.
Γκουσταβο: - Ο δικος μας γάμος θα μετράει μόνο επειδή σαγαπω αληθινά ,έλα να δεις τα έχω όλα έτοιμα, εδώ θα ανταλλάξουμε όρκους.
Εισαι έτοιμη;
Μεγκυ: - Αυτό είναι μια τρέλα!
Γκουσταβο: - παντρεψουμε και δε θα το μετανιώσεις στο υπόσχομαι.

Τέλος μέρος 1ο

Be gentle Where stories live. Discover now