4

229 24 96
                                    

.
.
.
Uzun zamandır uğramadığım, babamın bana aldığı eve gelmiştim. Kapının önünde kitaplarım ve poşetin içindeki üniformam duruyordu. Eşyaları hemen içeri alıp saate baktım. Saat 8:30 olmuştu!!

"Siktir! Ders 15 dakikaya başlayacak!"

Hemen üniformamı poşetten çıkarıp giyindim, kitapları da çantama koyduğumda çoktan 7-8 dakika geçmişti,

"Hafif Adımlar... Gözümü kara çıkartmayın!"

Koşarak evden çıktım, evim okula uzak değildi ancak yol çok dolambaçlıydı. Hafif adımları kullanarak bahçe duvarlarının üstüne atladım.
.
.
.
Okulun önüne geldiğimde bir saniyeliğine durup soluklandım, koşmaya tekrar başladım ve saate baktım.

"Hah! Dersin başlamasına iki dakika kalmış, yetiştim!!"

Okula girer girmez saçımdaki yaprakları fark ettim, dallarına çarptığım ağaç yüzünden olmalı... Kafamı sağa sola sallayarak öğretmen odasına gidiyordum. Tüm yapraklardan kurtulduğumu düşünürken Aizawa Shota ile karşılaştım.

"Ah- Sensei! Bende sizi arıyordum."

Elini saçıma uzattı ve saçımdan bir yaprağı çekti...

"Bu hâlin ne?"

"Üzgünüm sensei, geç kaldığımı fark edince kısa yoldan geldim..."

"Lavaboya gidip üstünü başını düzelt. Bir iki dakika da sınıfın önünde ol."

"Teşekkürler sensei!"
.
.
.
Lavaboda işimi halledip sınıfa doğru ilerlemeye başlamıştım. Sensei olmasa o hâlimde derse girecektim resmen!

Koridorda sınıfımı ararken, kapıda yazan kocaman 1A yazısını görmemle sınıf kapısını tıklattım. Kulağımı biraz yaklaştırıp Sensei'nin gel demesini bekledim.

"Neredeyse unutuyordum, bugün sınıfa yeni biri katılıyor. LÜTFEN, ona iyi davranın.

Içeri gel!"

Kapıyı yavaşca açıp içeri girdim. Sınıfın önünde durdum ve Aizawa'ya baktım.

"Kendini tanıt."

"Adım Yuna Toshi. Umarım iyi geçiniriz!"

"Todoroki'yi zaten tanıyorsun, onun arkasındaki sıraya otur lütfen."

Gülümsedim ve en arkadaki sıraya oturdum, Shoto da bana dönüp fısıldadı.

"Biraz geciktin."

"Üzgünüm geç kaldım."

Gülümseyerek önüne döndü. Bende dersi dinlemeye başladım...
.
.
.
Lisedeki notlarımı yüksek tutmam iyi olmuş! Dersler çok kolay geliyor!

Zil çalınca ayağa kalkıp esnedim, sınıfın yarısı bi anda yanıma toplanmıştı. Pembe tenli bir kız en öne atlayıp konuştu,

"Sen şu Yami Toshi'nın kızı mısın?!! Kahramanlık Ajansı olan hani??"

"Ah- şey, evet..?"

Uzun siyah saçlı bi kız bana yaklaşıp elini uzattı,

"Ailelerimiz dost yani! Ben Yaoyorozu Momo, sınıf başkan yardımcısıyım."

Elini sıkıp başımı salladım. Kıvırcık yeşil saçlı çocuk bir anda atıldı,

"Özgünlüğün nedir?"

Tomura Shigaraki X Reader - My Hero AcademiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin