.
.
.
Sınıfa girdiğimizde diğerlerinin daha sakin olduğunu gördüm. Sonunda beni sorulara boğmayacaklar... Sırama otururken yanıma biri yaklaştı,"Ah şey- Toshi-san! Ben Izuku Midoriya, bir iki soru sorabilir miyim?"
Bu kıvırcık önceden Bakugou'nun zorbalık yaptığı çocuk değil miydi?
"Tabii, istediğini sor!"
Bir anda hızlı hızlı mırıldanmaya başladı...
.
.
.
Midoriya'nın her lanet sorusunu cevaplamıştım. Saate baktığımda çoktan dersin başlaması gerektiğini fark ettim."Hey Shoto!"
Arkasını dönüp bana baktı,
"Hm?"
"Sensei nerede Shoto?"
"Kamp için halletmesi gereken şeyler olduğunu duydum, o gelene kadar serbest çalışmadayız." (Todoroki)
"Ne kampı?"
"Antrenman kampı, senin haberin yok muydu?" (Todoroki)
"Hayır... Çoğu şeyi bilmiyorum."
"Sorun değil, ben sana öğretirim Yuna." (Todoroki)
"Saol!!
Şuan ne ile uğraşıyorsun peki?"
Önünde duran eskiz defterini elleriyle kapamaya çalıştı,
"Ah... Hiç, öylesine bir şeyler karalıyordum..." (Todoroki)
Sandalyemi kaldırıp onun sırasının yanında koydum ve oturdum,
"Bakabilir miyim?"
Utana sıkıla ellerini çekti, defterde Yuna'nın resmini görünce hem üzülmüş hem de sevinmiştim.
"Izinsiz seni çizdiğim için kusura bakma..." (Todoroki)
"Hiç sorun olmaz, bu harika olmuş...
Peki başka neler çiziyorsun?"
Defterin sayfasını çevirdim,
"Dur sakın-!!" (Todoroki)
Diğer sayfada da Yuna'nın çizimleri vardı. Ben sayfayı çevirdiğimde utanıp kafasını arkasına yasladı ve elleriyle yüzünü kapadı.
"Ucube olduğumu düşünüyor olmalısın..." (Todoroki)
"Yani, evet...
Ama ben ucubeleri severim."
Bunu söylerken aklıma Shigaraki gelmişti, kıkırdadım.
Bir sayfa daha çevirdiğimde irkildim. Benim bir çizimim vardı, GERÇEK benin.
"Bu kim..?"
"Ah-! Aslında bilmiyorum. Bazen bir şeyler içmek için uğradığım kafenin orada görüyorum. Genelde ara sokakta oturup gökyüzünü izliyor." (Todoroki)
"Garip birine benziyor..."
"Bence hiç de değil, gökyüzünü boş boş izliyor gibi değil de... Bir şeyler düşünüyor gibi." (Todoroki)
"Yüzünü tam çizmemişsin, o yüzden anlayamadım."
Eğer yüzümü çizebilseydi zor durumda kalırdım. Sonuçta herkes Kyoka Ishida'nın öldüğüne inanıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomura Shigaraki X Reader - My Hero Academia
Fanfiction⚠️Küfür & Argo Uyarısı!⚠️ . . . Biyokinezi özgünlüğüne sahip olan Kyoko Ishida, U.A.'ya hain olarak girer. Lov'un bir üyesi olup, babasından intikamını almaya çalışır. Bu sırada hain olarak girdiği olarak girdiği okula ve arkadaşlarına bağlanmaya ba...