9თავი

138 5 2
                                    

  ლექციები დამთავრდა როცა დერეფანში მილენა დავინახე თოკოსთან ერთად. თიკო სკოლის ,,სვეცკი'' სასტავის წევრია. ყველაზე მეტად ეგენი მაღიზიანებენ ნეტა რა უნდათ მილენასთან.
მათ თვალი მოვაშორე და ალექსისკენ წავედი რომელიც გადამეხვია. ნინისთან და ანდრიასთან ერთად ჩავედით კაფეტერიაში. მალე ჩვენმა დემემაც შემოაბიჯა.
-ეი ვაჟკაც შენი გოგო სად დაკარგე.
-თიკოს ელაპარაკებოდა-ეს ვთქვი და ნინის გადავხედე ამას კი ჩვენი საფირმო ჟესტი თვალების ატრიალება მოყვა. ეს ისეთ სინქრონში გავაკეთეთ ბიჭებმა სიცილი ვერ შეიკავეს.
-არადა არ მეგონა მილენა ეგეთი.
-ნუ რომ შეხედო ზუსტად ეგეთ გოგოს გავს მაგრამ ასე თუ ისე გავიცანით.
-კაი მოვრჩეთ რა ხდება აბა თქვენსკენ ახალი.
-რავი ჩემი მშობლები ორი დღით მიდიან სოფელში.-თქვა და წვენი მოსვა.
-ვა რამაგარია. ანუ მარტო ხარ?-თვალი ჩავუკარი.
-კი ელე მარტო ვარ. და არ მინდა.
-ხოდა მოვდივარ.
ეს ვთქვი და კაფეტერიაში ჩვენი მილენაც შემოვიდა. ჩვენსკენ მოდიოდა და მალევე ჩვენს მაგიდასთანაც აღმოჩნდა.
-ჰეით ვაიმე სადმე დამსვით იმ გოგომ იმდენიხანი მელაპარაკა ფეხები დამეღალა მოიცა რა ერქვა? თოკი თუ რაღაც.
-თიკო-ვუთხარი სიცილით
-ოჰ მკიდია საერთოდ.-კიდე ფეხზე იდგა-დემეტრე იქნებ მიხვდე რომ დამსვა.
-აა მოდი -უთხრა და თავის ფეხებისკენ ანიშნა მოიცა ამას უნდა რომ კალთაში ჩაუჯდეს?
-ოფფ-მილენამ თვალები აატრიალა და ჩაუჯდა ამას არ მოელოდა დემე და თვალები დააჭყიტა.-აბა რას ვაპირებთ დღეს?
-რავი ჩემთან მოდით და გავერთოთ.
-ნუ კაი აზრია.
-მოკლედ ახლა დავიშალოთ და საღამოს მომწერე მისამართი.-თქვა მილენამ და წამოხტა.
-ეე სად წადი.-იმედები გაუცრუვდა დემეს.
-დემე შენც იცი რო რბილი არაა.
ამის გააზრების მერე ყველამ სიცილი ავტეხეთ.
-ელე შენ მოგაკითხავ მე ხო?-მკითხა ალექსიმ.
-ხო რავი. მილენამ გზა არ იცის და დემე შენ წამოიყვანე.-მე თუ არ ჩავუწყვე ისე ვერ გაიაზრებს რამეს. დავი დააქნია თანხმობის ნიშნავდ დემემ მაგრამ კარისკენ წასულმა მილენამ მოგვაძახა.
-არ გინდა დემე. არ მიცნობთთქო მითქვია მე თქვენთვის.-ნეტა რას გულისხმობს ეს სულელი.
  4საათი იყო როცა ალექსიმ დამირეკა რომ ჩავსულიყავი.
-ელენიკო რომელიმეზე გააჩერე დავიტანჯე.
-რა ბანძობებიააა
-ეე ეგრე ნუ უწოდებ
-რამე ჩართე ნორმალური მაგალითად ბილი.
-ჩავრთავ მაგრამ ვერ ვხვდები რას უწუნებ ემინემს
მალე ნინის სახლთან ვიყავით. დაკაკუნების გარეშე შევვარდი. და დავინახე ჩვენი დემე საწყლად იჯდა და უყურებდა წყვილს რომელსაც სიყვარულის ზოოპარკი ქონდა სხეულში.
-აი მეც მოვედი-მივედი და იმათ ჩავუხტი შუაში.
-რაიყო გოგო.
-დემე ისევ მარტო ხარ.ვერ მოგვაგნო იმან?
-რავი არ უთქვამს არაფერი.
უცებ დიდი ძრავის ხმა გავიგეთ და ყველა ავდექით ბიჭები გარეთ გავიდნენ და ჩვენც გავყევით მათ ზურგს ამოფარებულები ვუყურებდით. მანქანას შავ მანქანას.

რომლიდანაც გადმოდის გოგონა ჩვენი მილე აი თურმე რატო არ ვიცნობთ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

რომლიდანაც გადმოდის გოგონა ჩვენი მილე აი თურმე რატო არ ვიცნობთ.
-გოგო შენ ხოარ აა
-რა რა გაგიკვირდა? მხოლოდ ბიჭებს შეგიძლიათ ამის გაკეთება.-თქვა და ჩვენსკენ დაიძრა-პირი მიიხურეთ და წამოდით.
სახლში შევედით და ყველაფერი მოვამზადეთ.
-ჰე აბა რას ვშვრებით
-რავი მოდი ჩვენს შესახებ მოვყვეთ რაღაცეები.-თქვა ალექსიმ.
-მოდი ერთმანეთს დავუსვათ კითხვები.
-კაი მე დავიწყებ.-ვთქვი და მილეს მივუბრუნდი.-რაარის ისეთი რამ რაც გინანია.
-ამაზე პასუხი არ მაქვს რადგან არასდროს ვაკეთებ ისეთ რამეს რომ ვინანო და თუ გავაკეთებ მაშინ მეცოდინება რომ იმ დროს ბედნიერი ვიყავი ჩემი საქციელით საერთოდ არაფერს ვნანობ ცხოვრებაში. არასდროს მითქვამს ჩემი თავისთვის ,,ეს რომ ესე არ ყოფილიყო'' ანუ არა არასდროს.-თქვა და ისევ გააგრძელა-ისეთი მომენტი თუ გქონიათ როცა გიფიქრიათ რომ აი ნეტა მისნაირი ცხოვრება მქონდეს აი ნეტა მისნაირი ოჯახი მყავდეს.
-არა მე არასდროს-ყველამ ერთდროულად თქვა. ჩემს გარდა.
-მე მქონია ეგეთი მომენტი როცა მიგიქრია რა მოხდებოდა თუ ჩვეულებრივი ოჯახი მეყოლებოდა აი მაგალითად შენნაირი-მილენას მივმართე-შენნაირი ცხოვრება მინდა შენი ცხოვრება მინდა.მინდა შენნაირი გამგები ოჯახი.-ეს ვთქვი თუ არა ეგრევე ნერვიულად დაიწყო სიარული.
-არა არა შენ არ გინდა.ჩემი ცხოვრება შენ არ გინდა.არ იცი ის როგორია.
-მილენა დაწყნარდი.-როგორც იქნა დაჯდა -მოდი სხვა რამ გავაკეთოთ.მილე თმას რითი იღებავ?
-რა არა ბუნებრივია.
-აუუ მოდი მე თმას დაგისწორებ და რაღაცეები ვიჩალიჩოთ-ნინიმ თქვა ეს ნინიმ რომელსაც არასდროს გამოდის თმის დასწორება.
დაიწყო მილენას თმაზე ითოს შეხება და უკვე კარგად ამთავრებდა როცა კისერზე მიადო.
-აუ-ჩაილაპარაკა მილენამ
-აუ ბოდიში აი ვსიო დავამთავრე.
ღმერთო სწორი თმაც როგორ უხდება.

——————————
✨✨✨რას ფიქრობთ რატო აიჭრა მილენა მისი ცხოვრების ხსენებაზე.
(ვიცი რომ არაფერს არ დაწერთ მაგრამ მაინც)😻😻✨✨

როგორ შეეძლო Where stories live. Discover now