4- ɪꜱʟᴀᴋ ᴀᴍᴀ ᴇɢʟᴇɴᴄᴇʟɪ

195 25 63
                                    

4- ɪꜱʟᴀᴋ ᴀᴍᴀ ᴇɢʟᴇɴᴄᴇʟɪ

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Beomgyu güzel uyumuştu bugün. Yatakta kollarını iyice açarak gerindikten sonra bir hışımla ayağa kalkıverdi. Tabi çok çabuk kalktığı için gözleri kararmıştı.(bu bende çok oluyor o yüzden Gyu'ya da böyle bir özellik ekledim kşmwldjwpd) Birkaç saniye hareketsiz durup geçmesini bekledi. Yavaş yavaş düzeldiğinde derin bir nefes aldı. Mutfağa ilerledi. Kahvaltı etmek için buzdolabını araladı ve birkaç şey çıkardı. Normalde uyanır uyanmaz yemek yeme derdinde olmazdı ama bugün bir farklıydı. Bugün bir enerji patlaması yaşıyordu sanki içinde. Bunu öğlen arkadaşları ile buluşacak olmasına bağladı hemen. Hızlı hızlı masaya kahvaltılıkları koyarken elini yüzünü yıkamadığının aklına gelmesiyle lavoboya ilerledi Gyu. ~

Yemeğini çabucak yedikten sonra odasına geçmişti yeniden. Günlerinin çoğunu odasında geçiriyordu. Zaten evde tekti, tuvalet ve mutfak dışında diğer odalara gerekmedikçe girmiyordu bile. Alışmıştı tek olmaya. Ama şimdi... Şimdi en azından arkadaşları vardı, yaklaşık 3 gündür arkadaştılar ama Beomgyu sanki yıllardır arkadaşlarmışçasına yakın hissediyordu onları kendisine. Titreşimdeki telefonu mesaj gelince Beomgyu hemen farketti. WhatsApp 'tan gelmişti bu mesaj, hem de bilinmeyen numaradan? Beomgyu'nun kaşları hafifçe çatıldı. Bildirim çubuğundan mesajı okumadan direkt bildirime tıkladı.

Bilinmeyen numara:
Günaydın Gyu, biz 13:00'da buluşmaya karar verdik. Umarım senin için sorun olmaz!!

Beomgyu anlamaz gözlerle ekrana bakarken ilk aklına gelen şeyi yazdı.

Beomgyu:
Siz kimsiniz acaba?

Bunu yazdıktan sonra yabancının attığı mesajı bir kez daha okudu. "Gyu" demişti, ona ailesi dışında Gyu diyen kim vardı? Bunu tahmin etmek pek zor olmasa da yine de karşısındaki kişinin yazmasını bekledi.

Bilinmeyen numara:
Ahh, özür dilerim benim hatam, kendimi tanıtmalıydım!!

Dün akşam okul grubunda gördüm numaranı, profilden sen olduğunu anladım. Taehyun ben :(

Taehyun... Tamda tahmin ettiği gibi. Çok beklemeden cevap yazmaya koyuldu Beomgyu.

Beomgyu:
Önemli değil Taehyun,
akıl etmeliydim sen
olduğunu... Zaten
kimse yazmaz ki bana.

Bunu yazdığında kendini biraz duygu sömürüsü yapmış gibi hissetti Gyu. Bunlar gerçeklerdi, ama yine de kötü hissetti. Tam silmeye yeltenecekti ki tik mavi oldu. Taehyun mesajı gördü. Artık çok geçti. Taehyun yazıyorken ondan önce davranıp hızlıca yazmaya başladı Beomgyu.

Beomgyu:
Şey bu arada neden
13:00'a aldınız ki
buluşma saatini?
Bir sorun yoktur
umarım.

Bilinmeyen numara:
Yok yok birşey olmadı,
Kai ailesiyle alışverişe
çıkmış da biz de onsuz gitmek istemedik.

Ben de sana haber vereyim dedim.

"Bilinmeyen numara" kişisini "Taehyun" olarak kaydettiniz.

Taehyun:
Hey Gyu, orada mısın?

Beomgyu:
Evet evet, buradayım
Adını kaydetmekle
meşguldüm.

Taehyun:
Anladım, bir an gittin
sandım da :')

Beomgyu:
Gitmedim, konuşma-
nın yarısında gider
miyim hiç?

ᗪᖇᗩᗰᗩ // ᵇᵉᵒᵐᵍʸᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin