Maybe I'm too
busy bein' yours
to fall for somebody newvoleybol seven insan evlatları
Nishinoya: merhaba pek kimsenin bir şey yazmadığı canım grubum
Nishinoya: NİYE KİMSEDEN SES ÇIKMIYO ALOOOO CEVAP VERİN
Nishinoya: benden bu kadar gidiyorum ben
y/n: asla enerjisi bitmeyen ben niye bununla kuzenim dediğim şahıs, merhaba
y/n: bari şu sktiğimin teneffüsünde rahat bırak zaten 10 dk o da hiçbir boka yetmiyo
y/n: herkesin işi gücü var
y/n: hadi sen de bırak şu telefonu artık yoksa teyzeme söyleyim
Nishinoya: of iyi be
Nishinoya: ama en azından öyle arasında herkes ya da çoğu kişi çevrimiçi olsun da sohbet edek
GörüldüY/n telefonu kapatıp tekrar kafasını, sıranın üstüne koyduğu kollarının arasına gömdü. Mesajlaşırken hiç durdurmadığı şarkıları dinlemeye devam etti.
Okula bu hafta gelmişti. Pek sosyal biri değildi. Her ne kadar tanıdıklarının yanında tamamen farklı biriymiş gibi davransa da hiç de öyle değildi. Miyagi'deyken en azından Nishinoya aracılığıyla voleybol takımındakilerle arkadaş olmuştu ama artık onlarla birlikte değildi ve burada da pek arkadaşı yoktu. İyice yalnız olduğunu hissetti. Belki burada arkadaş edinmeye çalışabilirdi. Ama her denemek istediğinde kendisine bakan garip ve iğrenmiş gibi olan bakışlar onu kötü hissettirmişti. Bu da her seferinde tüm hevesini kaçırmıştı. Zaten sessiz bir kızdı. Sınıfındaki kendini bir bok sanan kız grubundakiler ise sürekli onunla uğraşıyorlardı. Neden daha lisenin 2. yılındayken farklı bir yere gitmek zorunda kalmıştı ki? O da bunu hiç istememişti. Ama böyle olması gerekiyordu. En azından yine de Karasuno'dakilerle 1 yıl daha, ya da belki lise bitene kadar onlarla kalmak isterdi.
Müzik dinlerken bir yandan da bunları düşünüyordu. Birkaç dakika sonra öğretmenler için olan 2. zil sesini duyduğunda başını kaldırdı ve tam sırada öğretmenin kapıdan içeri girdiğini gördü. Kulaklığını çıkarıp diğerleriyle birlikte ayağa kalktı.
Ders sırasında yine her zamanki gibi odaklanamıyordu. Neden o da bilmiyordu. O yüzden dikkatini toplamak için defterinin köşesine bir şeyler karalamaya başladı. Oturduğu cam kenarı en arkadaki sırasında (yzr: klasik) iyice köşeye çekildi.
Matematik öğretmeni, tahtaya yazdığı sorular için öğrencileri liste sırasından kaldırmaya karar verdi. ama y/n için bir sorun yoktu çünkü yeni geldiği için ismi listenin en altındaydı. Büyük bir ihtimalle bu ders ona sıra gelmeyecekti.
Ve tahmin ettiği gibi de çıktı. Öğle teneffüsünün zili çaldığında öğretmen çantasını toparladı ve sınıftan çıktı. Y/n kantine gitmeyi düşündü ama şimdi herkesin oraya akın edeceğini bildiği için 10-15 dakika beklemeye karar verdi. Beklerken yine müzik dinlemeye devam etti.
Kolundaki saatine baktığında yaklaşık 10 dakika geçtiğini gördü ama karnı acıkmaya başladığı için artık gitmeye karar verdi. Çantasından cüzdanını çıkardı ve içinden yeterince para aldıktan sonra tekrar yerine koydu. Sonra da yerinden kalkıp ağır adımlarla kantine doğru ilerlemeye başladı.
Geldiğinde düşündüğü gibi pek kimse kalmamıştı o yüzden bir şeyler alıp oradaki en arkadaki masaya oturdu ve telefonunu cebinden çıkardı. Yine o lanet gruba bir sürü mesaj gelmişti. Açıp tek tek mesajları okumaya başladı, bir yandan da yavaş yavaş yemeğini yiyordu.
Önceki mesajları okumayı bitirdikten sonra Nishinoya onun çevrimiçi olduğunu görünce ona soru sormaya başlamıştı.
voleybol seven insan evlatları
Nishinoya: ynnn sonunda geldinn
Nishinoya: tam da az önce diğerleri gitti çok şanssızsın
Nishinoya: ee napıyosun
y/n: yemek yiyorum
Kuroo: aaa tesadüfe bak ben de
Nishinoya: neden teneffüsün başında yemedin ki
y/n: böyle çok kalabalık olmuyo
Kuroo: bence de ben de her seferinde öyle yapıyorum
Kuroo: yani aslında kenma için
Kuroo: çünkü o da kalabalık sevmiyor
Kuroo: bu yüzden her seferinde bu saatlerde kantine iniyoruz
Kuroo: tabi bugün o yok gelmedi o yüzden tekim
Kuroo: bir de az ötede oturan bi kız var
y/n: tesadüfe bak ki benim de az ötemde oturan bir çocuk var
Kuroo: ...
y/n: ...
Kuroo: yn-chan sen hangi okuldaydın
y/n: nekoma...
Kuroo çevrimdışı
Y/n çevrimdışıNishinoya: lan noluyo
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
585 kelime
devam ettirecektim ama vazgeçtim ve burada kestim çünkü why not
yine pek kontrol etmedim o yüzden yanlışlar varsa kb
her neyse bu kadar
şimdi gidip yeni bölümü yazayım 💃
bir de bazen medyaya koyduğum şarkılardan sevdiğim 1-2 söz yazarım ama bölümle pek alakaları olmaz yine herhalde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroo Tetsurou x reader (yarı texting)
Fanfic"Mesajlardaki sen ve buradaki sen 2 farklı kişi gibi" dedi Kuroo dalga geçermişçesine ona bakıp hafifçe sırıtarak. Böylece düşüncelerindeki ciddiliği gizleyip onu germemeye çalışıyordu. Y/n derin bir iç çekti "Açıkçası kim olduğumu ben bile bilmiyo...