Merhabalar, iki gün müsait olamayacağım için bölümü çarşamba günü yerine bugün paylaşmak istedim.
Hikayemiz hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum.
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen. ♥️Mahur 22 yaşında.
Kaldırımlar Arasındaki Nazlı Gelincik.
Yekta Sarsılmaz, zenginliği ve parası asla kurumayacak olan bir adamdı. Öyle ki hayatını sadece dünyevi zevklere ayırıyor, ölümün bir gün onu bulacağını asla hayaline getirmiyordu.
Hayatında birçok kadın vardı ancak o roman mahallesindeki Seyran ile olmaktan daha çok keyif alıyordu. Kendi yaşamındaki zenginlik ve statü bu mahalleye adım attığında yok oluyordu. Çünkü burada efendi olan kendisiydi ve geriye kalan herkes onun kölesi olmak, ona çalışmak zorundaydı. Aksi takdirde olacakları herkes iyi bilirdi.
Ancak kimse bunun gerçeğin ötesinde, olanların sadece görünen kısmı olduğunu bilmiyordu.
Miraç, bacaklarını gergin bir biçimde açıp tekli koltuğa oturdu. Seyran elindeki sigaranın dumanını onun yüzüne doğru üfleyince tiksintiyle yüzünü buruşturdu. Bu kadın iflah olmaz biriydi. Belki de bu sebeple Yekta ile bu kadar iyi anlaşıyorlardı. Çünkü ikisi de hayatını boşa yaşayan tiplerdendi.
"Nişantaşı'ndaki galerinden haber geldi," dedi, Miraç. "Oraya gideceğim."
Yekta, ilgisiz bir biçimde başını salladı. Odağı evin içinde dolanan kadındaydı sadece.
"Milyon dolarlık işleri sana bırakmak daha iyi bir fikir. Ben dâhil olursam kanla ödeşiriz."
Miraç, ona bakarken dişlerini sıktı. Yalandan başka bir şey değildi söyledikleri. Tüm kirli işleri kendisi yapıyordu ancak Yekta silahı elinde gezen bir psikopat imajı çiziyordu. Onunla yaşadığı onca zamanı unutmak mümkün değildi. Cehennemi andıran aile evinde Yekta'nın korku dolu bakışlarını da, kendisine bir kene gibi yapışıp bırakmayışını da çok iyi hatırlıyordu. Hala korkak bir çocuktan farksızdı. Böyle rol yapmasının tek sebebi Miraç izin verdiği içindi. Eğer ki kendi kimliğini ön plana koyarsa Yekta ayak bağı olmaktan başka bir seçeneği kalmayacak gereksiz bir insandı. Miraç, onun değerli bir insan gibi davranmasına olanak sağlıyordu sadece o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerin Yangını
General FictionMiraç Sarsılmaz. Şehrin sefiri, tüm illegal işleri bir roman mahallesi ve mahalle yerlileri üzerinden yürüten Yekta'nın gözbebeği ve silahı. Mahur Yılmaz. Sıradan bir roman kızıyken günün birinde Miraç'ın hayatındaki en değerli insan haline gelir...