Merhabalar, benim favori çiftim ve tüm deli karakterlerimin yer aldığı hikayeyi yazarken çok eğleniyorum. Mahur benim mental sağlığım resmen :D
Tarih: 08.11.22 Saat: 05:40 Bölüm bitti ve attım hemen buraya. Tüm gece sabahladım, o yüzden oy ve yorumlarla beni ödüllendirin. Yorumlarda gülmek, eğlenmek, dalga geçmek serbest çünkü neden olmasın :)
İnstagramdakiler bölümdeki maskeli adamı biliyor, videolar paylaşmıştım karakterlerle alakalı ama size de göstermek amacıyla Massaka beyciğimin videosunu buraya bırakıyorum. Massaka, hikayede de aynı değişen hiçbir şey yok. kısacası MASKEYE AŞIKTIN, ALTINDAKİ BENİM!
Zamanın Yörüngesi
"Böyle olacağı belliydi. Sen bana, ben sana kalacaktım."
Miraç sırıtarak başını eğince Mahur onu dirseğiyle dürtükledi.
"İlk zamanlar babamdan dolayı uzak duranlar olurdu," deyip dudaklarını büzdü. "Ama senin baskın varlığın..."
"Benim baskın varlığım?" derken gülüyordu adam. Böyle bir cümle kurması imkânsız olan kız, şimdi gayet güzel konuşmaya başlamıştı. Öğreneceği her şeyi su misali özüne kattığını daha net görebiliyordu. Diksiyonu da bir nebze olsun düzelmişti. Tüm bunları sadece kendisi istediği sürece yapabileceğinin farkında olarak, çabaladığını ve gereken özveriyi gösterdiğinin bilincindeydi. Bir başkası olsa tüm olanakları kullanır ve sömürürdü ancak Mahur yine farkını açıkça ortaya koyuyor; verilen değerin karşılığını elinden geldiğince karşılamaya çalışıyordu.
"Baskın varlığın her zaman birilerini itmeye sebep oldu. Korktular, yanaşmadılar bana. Mahallenin başındaki adam sensin, kim senden çekinmeden bana yaklaşabildi ki!"
"Mahur, bu evlilik hakkında beni dinlemeni istiyorum. Öncelikle hiçbir zorunluluğun olmadığını bilmelisin."
Mahur sakince başını salladı. Onay bekleyen bakışları fark ettiğinde ise aceleyle "Peki," diyebildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerin Yangını
General FictionMiraç Sarsılmaz. Şehrin sefiri, tüm illegal işleri bir roman mahallesi ve mahalle yerlileri üzerinden yürüten Yekta'nın gözbebeği ve silahı. Mahur Yılmaz. Sıradan bir roman kızıyken günün birinde Miraç'ın hayatındaki en değerli insan haline gelir...