DUYURU

2.5K 169 13
                                    


Öncelikle herkese merhabalar, deprem hakkında konuşmaya geldim. Kocaeli'de yaşıyorum ve burda her hangi bir sallanma yok. Fakat her an bu felaketi izliyor ve dua etmekten başka bir şey yapamayacağım aklıma geliyor. Çok üzülüyorum. Kendi vatanımın insanlarını o halde görmek, kendi kanımın böyle şeylere maruz kalması beni deli ediyor.

Bu fic'imi okuyan kişilerden de orda yaşayan var mıdır bilmiyorum. Lütfen yapabildiğimiz kadar yardım edelim. Şuan onlar için bir battaniye bir ekmek verebilecek bir vatandaş olalım. Şimdi bizim de ölüp ölmeyeceğimiz yaşayıp yaşamayacağımız belli değilken onların halini anlamaya çalışalım.

Herkesin durumu iyi olmayabilir durumu iyi olmayanlar da dualarını eksik etmesinler.

Acil kan bağışına ihtiyaç var. 18-60 yaş arası arkadaşlarımız -belli bir hastalıkları olmadığı sürece- En yakın Kızılay'a gidip kan bağışı yapabilirler.

Gözünüz açık olsun bu depremlerin tamamen doğal afet olduğunu düşünmüyorum muhtemelen tetiklenmiş bir deprem yaşıyoruz.

Ne yazık ki bunu ortaya çıkarsak dahi bir şey yapabilecek kadar güçlü bir ülke değiliz.

Unutmayalım ki kanımızla aldığımız bu ülkeyi ve bayrağımız bizim tek sahip olduğumuzdur. Türk vatandaşı olarak akıllı olalım. Kimseye fırsat vermeyelim.

Herkese geçmiş olsun.

-Sevgilerle onkmerand

Secretary or Lover | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin