Bu hikaye, mitolojilerden esinlenilerek ve birçok evren birleştirilerek yazılmıştır. Birden çok zaman dilimini ve yeri içerir. Ütopik ve distopik özellikleride içinde barındırır.
Haritalar:
Bu harita hikayenin başladığı gezegene ait olan, ana kahramanın yaşadığı yer. İleride yaşanacak olaylar için bu harita çok önemli, okuyucunun gözünde canlanmasını istedim.
İkinci gezegen Elina'ya ait bu harita da. Diğer haritalar gibi olsun istemedim, çünkü diğerlerine göre daha küçük bir gezegen ve ben hem okuyup hem resimlerle kurgunun içinde bulunmayı sevenlerdenim o yüzden tüm bunlar:)
Bu harita da Milan gezegenine ait.
Ve bu da Edyth gezegenine.
Haritaları İnkarnate sitesinden, gezegenler hayalimde nasılsa öyle yapmaya ve canlandırmaya çalıştım.
Her şeyi bir anda anlatamayacağımız için bir yerden başlayayım. Paralel evrenlerin farkındalığıyla yaşayan bir evren düşünelim. Ne kadar millet varsa hepsi aynı dönemde aynı evrende ve aynı yerde yaşıyor. Mitolojik figürler olarak ise çoğunlukla yunan mitolojisi üzerinden gidiliyor. Bu evrende her türden inanç var ve hepsi sürdürülmeye devam ediyor. Bu gezegenlerde yaşayanlar ise bir nevi mitolojik figürlerin kurbanları. Ama tek tarafta suç aramamak gerek, bunun sebebinide okuyunca göreceksiniz.
Farklı şekillerde, Tanrılar'ın Tanrısı Zeus'un haberi olmadan insanlar yaratan bir Tanrıça'nın sebep olduğu bir hikaye bu. Yalnızlığından kurtulmak için kendisine, aynı onun gibi güçleri olan insanlar yaratmak isteyen bir Tanrıça. Onlarında insanlar kadar nankör olabileceğini unutan bir Tanrıça'nın hikayesi.
Bir alıntıyla devam edeyim ve bu kısa tanıtım bölümünü bitireyim:
"Destanlarda anlatıyorlar; Nerita eskiden tekti ve galaksisindeki en görkemli gezegendi. Ta ki insanları kendilerini yaratana ihanet edene ve kalplerini kaybedene kadar. Nerita'nın kalbi insanlarının da kalbiydi. Fakat onu doğanın yeşili ve aşkın kırmızısıyla atan renginden, karaya çevirenlerde onlardı. Ne işe yarardı baldan pınarları, sulu ve lezzetli meyveleri! Kendilerini yaratan Tanrı dargınken onlara... Kırılanın lanetinden kurtulmak kıyametsiz sonuçlanır mıydı hiç?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nerita'nın Kalbi (Düzenleniyor)
RandomGün geçtikçe yıkıma sürüklenen gezegenlerin, günahkar ve çaresiz insanlarının hikayesine hoş geldiniz. "Her şey bir kırgınlıkla başladı. Afsız biten kırgınlığın sonu da yıkım olur. Nasıl bilmezsin? Her şey bir hataya bağlı... Pişmanlık vücudu sardı...