3. Bölüm

224 21 6
                                    

~Belki dünyanın sonu değilsin ama sen benim sonumda dünyasın

21 Kasım 2013 Perşembe
Herşey çok güzel olucak buma inanıyorum. Çünkü başka yolum yok. O kadar çok seviyorum ki onu artık onsuz bir güne bile katlanamam.
Tenefüs zili çaldı tam sınıftan çıkçaktım ki Alpereni gördüm bi kızla gülüşüyodu ayrıca kız Alpereni gıdıklıyodu! Üstelik o kız 7. Sınıfta benim yakın arkadaşlarımdan biriydi. Allahım öldürseydin beni daha iyiydi. Neden tam da bu zamanda gördüm ki? Neden ona aşık olmadan önce görmedim ki bunu? Sınıfta ağlamaktan gözlerim ağrımaya başladı. Bi de bu üzüntü ve sinirin üstüne yanıma Elif geldi. Bana merak etme çok mutlu olucaksın kanka dedi. Ya ben ölmüşüm bu kız me mutluluğundan bahsediyor? Kafamı sıraya koydum ve okul çıkışına kadar kaldırmadım. Zil çalmıştı ve yine dershane vardı. Tam okulun kapısından çıkçaktım ki Elif kolumu tuttu. Yürü gidiyoruz dedi. Çok acele ediyodu. Sinir oldum ve elimi çektim. Bana yürü Alperen sana çıkma teklifi edicek bişey bilmiyomuş gibi davran dedi. Bi an dondum kaldım karşıya baktım Alperen ordaydı. Elif beni parka götürürken Alperenin bana çıkma teklifi ediceğini ve beni okulun yakınlarında bulunan bi parka götüreceğini söyledi. Oturduk bekliyoruz. İçimden bu bana şaka yapıyor diye geçirdim. Dershanem vardı ve biraz daha oyalanırsam geç kalıcaktım. Elifin iğtenç şakalarıyla uğraşıcak vaktim yoktu. Tam kalkıcaktım Elif kolumu tuttu arkana bak der gibi kafasını salladı. Arkamı döndüm ve Allahım o geliyordu. Yanımıza geldiğinde Elif yanımdan kalktı ve Alperen çantasını yere koyarken Elife " Hani gidicekmisin yoksa burda bizi mi izliceksin? " dedi. Hayatım boyunca hiçbir ses bu kadar huzur vermemişti bana. Elif güldü tamam dedi ve uzağa oturdu. Alperen de yanıma oturdu, " Naber " dedi. " İyi sen?" diye karşılık verdim. " Çok heyecanlıyım " dedi " Neden ki? " diye sordum ve bana " İlk defa bi kıza çıkma teklifi edicem " dedi. Allahım ölücem heyecandan. " Fazla uzatmiyim, benimle çıkar mısın? " diyr tamamladı. Kalbim yerinden çıkmıştı. " Hemen cevap vermek zorunda değilsiniz düşünebilirsiniz. " dedi. Yanlış mı anladım acaba bana siz mi dedi? Peki dedim ve aklıma takılan soruları sormaya başladım kendime. Lan ece sen salak mısın? Niye hala düşünüyosun? dedim içimden ve teklifi kabul ettim. Merak ettiğim bi soru vardı. Nasıl ilk defa benimle çıkıyordu ki? Onun gibi birinin yani yakışıklı birinin nasıl olurda ilk çıktığı ben olabilirdim? " Gerçekten ilk defa mı biriyle çıkıyosun? " dedim " Evet noldu ki? " diye sorunca " Burdan bakıldığında 4-5 kişiyle çıkmışsın gibi gözüküyo da " dedim şaşırdı " Gerçekten mi? " dedi ve ilk defa olduğunu tekrar söyledi. Baya konuştuk. Dershane aklımdan tamamen çıkmıştı. O sırada Elif geldi " Knka benim gitmem lazım olayı biliyosun. " dedi ve Alperene " Sen arkadasi dershaneye bırakırsın " dedi. Bende " Bekle benim eve gitmem lazım birlikte gidelim " dedim. Alperen " Dersin saat kaçta? " dedi " 30 dakika var " dedim " Hazıtlanman ne kadar sürer? " diye sordu bende " 5 dakika " diye cevap verdim " O zaman hazırlanınca yine buraya gel" dedi " Arkadaşım da gelicek ama sorun olurmu senin için? " dedim ve " Yok hayır olmaz " diye cevap verdi. Eve gittim 2 dakika içinde üstümü değiştirdim ve hemen Şevvali aldım yolda olayı anlattım çok sevindi. Yine parka gittik daha gelmemişti. Şevval oturdu. Ben ayaktaydım. Bir dakika olmadan geldi. " Beklettim mi çok? " dedi. Gülerek " Yok biz daha şimdi geldik. " dedim.
* * * * * *
Dershaneden çıktık eve yaklaşmıştık karşıdan Alperen geliyodu. Beni gördü " Bende sizi almaya geliyodum " dedi. O kadar çok tatlıydı ki sarılmak istedim. Şevval " Sahaya gidelim mi iki dakika " dedi. Yolumuzun üstü olduğu için tamam dedim. Şevval önden Alperen ve ben de hemen arkasından yürüyorduk. Şevval içeri girdi biz kapıda bekliyoduk. Alperen bana " Parkta sorduğum soruya ne cevap vermiştin? " dedi. Yok artık anlamamışmıydı? " Hangi soru? " dedim " İşte o soru " dedi gülerek " Evet demiştim ama..." dedikten sonra güldü " He tamam " dedi. Şevval geldi ve hadi gidelim dedi. Şevvallerin sokağına döndük. Şevvalle evlerimiz çok yakındı. Bir üst sokaktaydı. Sokağın sonuna geldiğimizde " Evin nerde? " dedi bende söyledim ve daha sonravo evine bende evime gittim. Saat çok geç olmuştu. Bu güne kesin rüya ve birazdan uyanıcam biliyorum. Bekledim bekledim ama uyanmadım. Sanırım yaşadıklarım gerçekti. Alperen ve ben çıkıyorduk...

SON UMUDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin