თავი 4

908 47 4
                                    

- იმიტომ რომ... შემიყვარდი! - თქვა თუ არა ბიჭმა გოგოს ტუჩებს მოწყვეტით დაეწაფა, ქვედა ბაგე სასწაულად ნელა და რბილად დაუკოცნა , შემდეგ კი იგივე გაუქეთა ზემოთა ბაგესაც.

ლიზა გახევებული იდგა და ფიქრობდა თუ რა უთხრა ახლა ჰოსოკმა , არ იცის ეს დაიჯეროს თუ ჰოსოკის ახალ თამაშად ჩათვალოს.

- რა მოხდა პატარავ...რაზე...ფიქრობ? - ამოილაპარაკა ჰოსოკმა გოგოს ტუჩებში, გოგომ კი ხელი უხეშად კრა და მოიშორა.

- შენს ანკესზე აღარ წამოვეგები! - ბიჭს მოშორდა და თავის საქმეს მიუბრუნდა.

- ცუდი გოგო! - ჰოსოკმა გოგო ხელში აიტაცა და ერთი ხელის მოძრაობით შემოსვა მაგიდაზე, ფეხები გამაშლევინა და მის შუაში მოექცა.

- ფსიქოპატო შემეშვი! - მაგიდიდან ჩამოსვლა სცადა, მაგრამ ამაოდ.

- არა პატარავ...ამას არ გავაკეთებ! - გოგოს უფრო მიუახლოვდა.

- რა გინდა? - შეუყვირა გოგომ.

- მინდა  გავიგო რომ გიყვარვარ! - ყურში გამომწვევად ჩასჩურჩულა.

- ვერ ეღირსები! - იგივე ტონით უთხრა გოგომ.

- ნუ მაიძულებ რომ გატკინო! - ბიჭმა გოგოს ლავიწებზე გადაინაცვლა და კბილები მტკივნეულად ჩაასო.

- აჰ...მეტკინა.- გოგომ ხელი ლავიწზე იტაცა, საიდანაც სისხლი მოსდიოდა.

- ჰმმმ...საგემრიელი სისხლი გქონია...აწი ხშირად დავაგემოვნებ! - სისხლიანი ტუჩები თითებით მოიწმინდა, შემდეგ კი გაილოკა.

- შენ მართლა ფსიქოპატი ხარ? - წამოიყვირა გოგომ და მაგიდიდან ჩამოსვლა სცადა , მაგრამ დიდმა ხელებმა მიუსწრო.

- გააჩნია ვის სისხლს ვსვამ! - ხელები ბარძაყზე აატარა და ცუდის მომასწავებელი ღიმილი აიკრა.

- შენ რა აქამდე სისხლი დაგილევია? ქალი იყო თუ კაცი? რა ადგილიდან დალიე? ჩემზე გამხდარი და ლამაზი იყო? მაღალი იყო? ლამაზი ფეხები ჰქონდა?...არ მაინტერესებს, ან რა ჯანდაბად უნდა მაინტერესებდეს! - ხელები გადააჯვარედინა და თავი გააბრუნა, ჰოსოკს კი მისი ასეთი რეაქციის გამო ჩაეცინა.

ნიღაბს მიღმა | J.H ( Complete ✓ ) Where stories live. Discover now