Глава третя

4 0 0
                                    

/Ранок почався з найнеочікуванішого крику Ельзи який "підняв на вуха" увесь дім/

-Ельза! Дівчинка моя! Зараз. Зараз я йду! 

Встрепенулась Родчинська і швидо, босоніж, побігла до комнати дівчини, де її очікувала не найрайдужніша "картина". В комнаті спокійно собі стояв Нік Уайлдер власною персоною. Найнебезпечніший псих, якого Дивним довелося зустріти. Блондин спокійнісінько тримав гарно заточеного ножа біля горла Ковалевської. 

- Привіт-привіт, Алісушка! Як же я сумував за вами, ви просто собі не уявляєте! Все думав як же красивіше буде вбити це дівчисько. Підвісити кишки як гірлянду... Чи може зробити з трупа куклу! Геніально, так? А потім цю куколку зламати по частинах починаючи з голови. 

Хлопець безумно усміхнувся і дико розсміявся. 

-Я бачу що вам так прекрасно жилося, що я вирішив розбавити ваші однотипні дні своєю присутністю! 

-Відпусти її, Нік. Чи тобі буде гірше... Набагато гірше. 

Вже серйозно проговорила Аліса і під її ногами "пішла" крижана доріжка. 

-Ну-ну, Алісушка, Не бубни ти так, і не нервуй.  А інакше раніше часу зморшки будуть... А ти ще такааа молода. Ну то, не поминайте лихом! Ще зустрінемось!

Знов дико розсміявшись, трошки підрізав Ельзі горло та пішов через вікно.

-З тобою усе в порядку? Пап, неси бинти! 

Крикнула та Еріку, і все ще занепокоєно оглядала Ельзу. 

-Він більше нічого тобі не зробив? 

-Н...ні, більше нічого не встиг. 

Помовчавши, додала. 

-Це ж був Нік Уайлдер про якого ви казали? Так? 

Принісши бинти й спирт, Кліптон простягнув їх Родчинський, щоб та обробила та замотала рану, нанесену Ніком. 

-Так, це був він. Той самий псих. 

Нервово відповів чоловік і трохи прикрив очі. 

-Ще один такий візит з його боку і абсолютно всі будуть на нервах. 

До їх розмов приєднався Гранков, та Ванесса яка зайшла з ним. 

-З вами усе в порядку? Я чув шум в цій кімнаті. 

-Не турбуйтесь за нас, усе в повному порядку. 

Маєток "Темна луна"Where stories live. Discover now