/Котрий звичайний ранок, хоча насправді ні, бо сьогодні річниця Гранкових, 50 років, на які всі так довго чекали/
-А хто подарунки готував? Чи ніхто не готував взагалі?
Шепітом промовив Ірен Калінін.
-Ну повинні були приготувати Архарови, а там вже як пішло все в них.
Тихо промовила Ванесса.
-Ну так, в них загальний подарунок начебто від нас усіх, якщо я не помиляюсь.
Прошепотіла Дарова у відповідь.
-Не бійся мала, ні трохи не помиляєшся. Ні трохи, якщо чесно.
Прошепотів той у відповідь Нік і замовк.
-Ми вже тут, зі статуетками, як і вирішили тоді.
Архаров старший повернувся з великими запакованими подарунками.
-Ось і чудовенько. Сподіваюся, що їм сподобається.
Трошки прихлопнувши, відповіла Аліса Калініна.
-Мені розбудити Емму та інших щоб доєдналися до нас? Бо вони ще можуть довго спати.
Кліптон трошки призадумався.
-Не варто, хай посплять ще трохи і потім самі привітають, бо зараз Коул почне бурчати незадоволено.
-Звісно привітають, бо в них же іншого виходу немає.
Хитро усміхнувшись, промовила Даріна.
-Звісно немає, бо ми змусимо і будемо нагадувати до кінця їх днів. Бу-бу-бу.
Несса усміхнулась.
/Трохи пізніше, коли з кімнати Гранкових почали доноситися шуми, усі приготувалися/
-Ну давайте по-класиці на раз, два, три?
Тихо спитав Август, трохи сподіваючись почути відповідь Дарена, але розумів що це вже неможливо.
-Раз...
Почала Шевцева.
-Два...
Продовжила Дарова.
-І нарешті три.
Закінчив Уайлдер і відкрив двері. Тоді вже всі разом крикнули: "З річницею!" , чим сильно здивували Гранкових.
-Ого, ми вже думали що ви забули, а воно ось як виходить. Бо було не чути вас, не бачити.
-З річницею, любі ви наші.
Промовив Архаров старший і вручив подарунок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маєток "Темна луна"
HumorСан Франциско. Місто яке живе своїм мирним життям і не щодня тут відбувається щось масштабне. Ось, одного дня, коли небо було вкрите дрібними хмарами, люди йшли на роботу, розмовляючи зі своїми знайомими та друзями. Але для людей, які стоять вище вс...