/Зранку на вулиці було на диво тихо як ніколи, що не скажеш про маєток./
-Тепер в нас з'явилась нова турбота на ім'я Нік Уайлдер! Дякую вам, Еріку!
Незадоволено кричав Август.
-І давайте усі дружно думати що ж нам тепер робити, бо це буквально неконтролюємий псих.
-Не перебільшуйте будь ласка, пане Шевцев. Я його контролюю і на мені уся відповідальність, тож не треба нервувати.
Абсолютно спокійно відповів тому Кліптон.
-Так, любий. Ти можеш заспокоїтися і хоч раз ні на кого не підвищувати голос, бо так і нервів не вистачить.
Баронесса подивилась на чоловіка і усміхнулась.
-Звісно-звісно, люба, заспокоюсь. Але тільки після того як мені усе ж таки пояснять що тут мати його відбувається!?
На цьому чоловік закінчив істерити і видихнув.
-Нік, підійди сюди будь ласка, бо тут щодо тебе питаються!
Покликав Кліптон психа, і зеленоокий в ту ж хвилину спустився в головний зал до всіх.
-Уважно слухаю вас, панове, бо мені чисто теоритично цікаво чому мене так неочікуванно покликали.
Уайлдер як звичайно мило усміхнувся.
-Якщо тебе не утруднить, то розповіси будь ласка усім хто ти є.
-І заспокой душеньку дядька Августа!
Додала Аліна, яку Даров після цього шторхнув ліктем і тихо промовив.
-Можна без твоїх вставок, будь ласка? Некультурно.
-Хто б казав про культурність, як не ти.
Буркнувши наостанок батьку, Аліна пішла до кімнати.
-Тепер мені можна нарешті розповісти про себе? Бо я вже якось зачекався.
Подав голос Нік, і не дочекавшись відповіді, почав.
-Чудово! Якщо ніхто не заперечує, то я мабуть почну!
-Взагалі-то мені...
Почав Орест, але Нік його різко перебив.
-Чесно? Мені все одно, якщо ти розумієш.
Відповів той синьоволосому і почав свою коротеньку розповідь.
-Наскільки усі знають, то моє ім'я Нік Уайлдер і я так скажімо дуууже сильно прославився, і не тільки дякуючи Еріку, але ще й своїми зусиллями! Я просидів пару рочків у психлікарні і коли втік звідтіля, то предсавте собі, підпалив її! Там усе так красиво дотла згоріло, трупів навіть не було! Але тут впринципі нічого дивовижного немає, тому ще скажу що Ерічек чудова людина!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маєток "Темна луна"
HumorСан Франциско. Місто яке живе своїм мирним життям і не щодня тут відбувається щось масштабне. Ось, одного дня, коли небо було вкрите дрібними хмарами, люди йшли на роботу, розмовляючи зі своїми знайомими та друзями. Але для людей, які стоять вище вс...