Seulgi Pov
Evden gelen bağırış sesiyle donup kaldım. Canımdan çok sevdiğim arkadaşıma bir şey olma fikri beni çok korkutmuştu. Her zaman yanımda yedek anahtar bulundururdum fakat lanet olsun bu gün o vampir kadın yüzünden unutmuştum. Kapıya vurmaya başladım. Kapı bir anda açıldı ve arkasında sayın mal arkadaşlarım duruyordu. "NE KADAR KORKTUM HABERİN VAR MI YELLOZ!" Wendy yüksek ses sebebiyle kulağını kapatmıştı. "Sanırım yastık savaşını abarttık." dedi mahcup bir şekilde Joy. Sonra ise bana küs olduğu aklına gelmiş olacak ki surat asıp kollarını bağladı.
En çok şaşırdığım ise evde Jennie'nin olmasıydı. Jennie eski sevgilimdi. Benden ayrılıp Jisoo diye bir kızla sevgili olmuştu. En azından aldatmadı öyle değil mi? "Ah selam Seulgi. Görüşmeyeli nasılsın?" Sanırım utanıyordu. "İyiyim jendeukie sen nasılsın?" dedim gülümseyerek. Ona sıcak hissettirmek istiyordum çünkü bir hayli mahcup gibiydi. Omzuna vurup "Boynunda ki izde ne çapkın." Diye sorduğumda şaşırıp boynunu kapatmıştı. Sanırım zamanla alışacaktı.
Koltuk da oturan Joy'un yanına gittim. Wendy ile olan sohbetine çok dalmış gibiydi. Sessizce yaklaşıp sarıldım. Beni engellemeye çalıştı ama nafileydi buradan o barışmadan ayrılmayacağımı ikimizde biliyorduk. En sonunda pes etti ve sarılmama karşılık verdi. "E bizde kalkalım artık." dedi Wendy "Nereye ama gece bizde kalıcaktınız?" "Başka zaman Joyum." Wendy ve Jennie'yi uğurlayıp odamıza geçtik.
Ertesi Gün
Uyandığımda bir duyguyla uyanmıştım, oda o Yeri'ye olan intikamım olacaktı. O ne zaman bir yalan uydursa ben devam ettirirdim. Şimdi neden böyle yaptı.
Yerim seni - Mal ama seviyom Mesajlaşma
Mal ama seviyom
Çabucak attığım konuma gel yeriii
Ne bulduğuma inanamayacaksın
Böyle bir indirim yok
Konum*
Yerim seni
Oha gerçekten mi
geliyom lan
kedi olalı fare tuttun
Yeri geldiğinde onu bir güzel hırpalamıştım. Şimdi ise kahve içmeye gidiyorduk. Sıra beklerken o vampir bozuntusunun da bir masada oturduğunu görmüştüm. Beni farketmemesi için içimden bin tane dua etsem de sanırım kabul olmamıştım çünkü şuan hemen buraya geliyordu. "Oh Kang naber" kısık sesle "Ne istiyorsun?" "Hadi ama güzelim neden böyle davranıyorsun." sıkıntılı bir iç çektim, aklınca benle uğraşıyor bundan büyük zevk alıyordu. Yeri hemen onunla tanışmak için elini uzatmıştı "Ah selam ben Kim Yerim seni buralarda ilk defa görüyorum yeni mi geldin." İrene uzattığı elini sıkmış ve cevaplamıştı. "Evet canım bende seulgi'den bana buraları gezdirmesini isteyecektim ama siz meşgulsünüz galiba. Yeri bana 'shipledim' bakışını atarken "Yok ben de eve gidiyordum al Seulgi senin." diyip beni ona itmişti. Klişe sahnelerden nefret ediyorum. Belimde ki eli heyecanlanmama sebep olmuştu. "Ah bu günlük benimsin sanırım Kang?" "Kang konusunu konuştuk diye düşünüyordum Bae" sırıtıp yaklaştı. "İstediklerimi yerine getir sana bu şehiri bile alırım güzelim." Tuttuğum nefesimi sesli bir şekilde bıraktığımda yüzünde ki o sinir bozucu gülümseme büyüdü. "Ben eve gidiyorum git ve kendin gez bae." Gidiyordum ki bileğimden çekilene kadar. "Çok inatçısın ama böyle olmaz aşkım." aşkım?? "Aşkım mı?" "Aa şu dondurmacı güzel duruyor gel dondurma alalım." Sorumu görmezden gelmesini takmadan 2 top istediğim dondurmadan istemiştim. "Sugar mommyim olmak istersen engel olmam." "Oda zamanla seulgim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster | Seulrene & Taegyu
Vampire- "Beni canavara çeviriyorsun İrene." "Küçük canavarım olmanı istiyorum Kang." - Seulrene & Yan Ship Taegyu