Taehyun Pov
Beomgyu'ya çok kırıcı şeyler söylemiştim ve bunu şimdi farkediyordum. Öfkemi kontrol edemeyip ona zarar veriyordum. Ayrıca bu gün de okula gelmemişti. Benimle ilgili değildir sanırım, beni bu kadar önemsememeli.
Bunları düşünürken Beomgyu yanında gayet yakışıklı bir çocukla girmişti. Onun için endişelenmiştim o ise bir erkekle mi geziyordu? Bir kaç gündür Beomgyu'nun arkadaşlarının yanındaydım, çok samimilerdi. Yanımıza geldiler. "Sabah nerdeydin Beom?" Soobin'e içimden çok teşekkür etmiştim çünkü söylemek istediğim şeyi söylemişti. Benim söylemeye yüzüm yoktu. "Ah Jenoyla kahvaltı yaptık biraz geç olmuş farkedemedik." Bu evlerine gittiğimde olan oğlan olmalıydı. Onlarda mı kalıyordu?
Herkes sıcak gülümsemeyle tanışmıştı. Şimdi ise herkes bana bakıyordu. Sabahtan beridir yüzüme bakmayan Beomgyu bile. "Taehyun." dedim.
Beom derin bir nefes alıp beni arkasından sürükleyerek tuvalete sokmuştu.
"Derdin ne gerçekten çok merak ediyorum. Dün bana nefretini kustun ve şuan beni kıskanıyor musun anlayamıyorum, beni önemsiyor musun önemsemiyor musun gerçekten anlayamıyorum Taehyun." dediklerinde o kadar haklıydı ki sesimi çıkaramamıştım. "Özür dilerim." histerik bir gülüş bıraktı. "Her boku yiyip kuru kuru özür dileyince seni affediceğimi mi sanıyorsun?" ne istiyordu bilmiyordum fakat ben onun dolgun ve güzel dudaklarını istiyordum.
Kendime gelmeliydim 2 gün önce gönül işleri bana göre değil diyen ben değil miydim? Beomgyu hemen yüzüne bir su çarpıp çıkmak üzereydi. Bileğinden yakalayıp duvarla arama aldım. "Gönül işleri içinde sen varsan bana göre Beom." gerçekten dengesizin tekiydim bana nasıl dayanıyordu. Ona yaklaşmaya başlayınca beni itip tuvaletten çıktı.
Ne düşünüyordum ki dün ona kırıcı laflar edince bu gün öpmeme izin vereceğini mi?
Bu gün onun yüzüne bakacak yüzüm yoktu. Müdürden izin kağıdı aldım. Sınıftan çantamı alırken gözlerini üzerimde hissedebiliyordum. "Kanka nereye?" Yeonjun'un sesi ile sınıfın kapısında durdum. "Önemli bir işim çıktı görüşürüz." hızlıca okuldan çıktım.
Seulgi Pov
Dün onları dedikten sonra bir daha görüşmemiştik. Haklıydım o kadın onu sadece kullanıyordu, bunu farketmeliydi öyle değil mi? Bir anda gelen mesaj sesiyle telefonuma odaklandım.
İrene - Kang Mesajlaşması
İrene
Konuşmalıyız attığım konuma gel ve bir şey yazma.
Konum*
Ne konuşacaktık ki? hazırlanıp attığı konuma gittim. Yerim ile gittiğimizde karşılaştığımız kafeydi burası. Onu bulmak zor olmamıştı. Hızlıca oturduğu masaya oturdum.
"Taeyeon hakkında dediklerin." şimdi o vampire laf attığım için azar işitirsem o kadının saçlarını yolardım. "Ne olmuş?" "Haklısın." bu gün yumuşaktı buna şaşırmıştım. "Azar yiyeceğimi sanmıştım." önceki sahtelik kokan gülümsemelerinin ardından samimi bir gülümseme bırakmıştı. Gülüşü ne güzeldi. "Hep gül bae." ağzımdan kaçırdığım şey ile utanmış ve o dışında her yere bakmıştım. "Sen de Kang"
Gülümsememi beğenmiş miydi? Bir süre anlamsızca bakıştık. Daha önce hiç bir Klişe sahnenin kalbimi bu kadar hızlı attırdığını hatırlamıyordum.
Bakışmamız gelen garsonla bölünmüştü. Kendisi frambuazlı cheesecake ve kahve sipariş vermişti. "Bende aynı cheesecakeden istiyorum ve limonata." Garson gittiğinde bir süre sessizlik olmuştu. "Sugar mommyim beni kafeye getirdi inanamıyorum." bu dediğime gülmüştü. Elini çenemde hissettiğimde irkilmiştim. "Ne zaman istiyorsan söyle gideriz bebeğim." Yüzüne yine o şapşal bakışımı atmış olacağım ki "Çok tatlısın." böyle ani şeyler yapmamalıydı, kalp krizi geçirmemi mi istiyordu?
Kafeden çıktığımızda beni eve bırakacağını sanmıştım fakat sahile gelmiştik. İnip yürümeye başlamıştı. Arkasından onu takip ediyordum. Sonunda oturacak bir yer bulduk.
Ay ışığı tam tepemizden vuruyordu. Bir anda beklemediğim bir şey olmuştu. İrene beni öpmüştü? Bir süre sonra ona karşılık vermiştim. Ay ışığı altında öpüşüyorduk. Bu yaşıma kadar bu kadar güzel dudak tatmamıştım. Bir anda aklıma beni kullanabileceği gelmişti fakat bunları bir kenara atıp öpüşüne karşılık vermeye devam etmiştim.
____
But when you look at me
The only memory is us kissing in the moonlight
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster | Seulrene & Taegyu
Vampire- "Beni canavara çeviriyorsun İrene." "Küçük canavarım olmanı istiyorum Kang." - Seulrene & Yan Ship Taegyu