Seulgi pov
Irene önden gidip arabayı ayarlıyordu. Yanımda beliren Taeyeon ile şiddetli bir nefes vermiştim.
"Yine ne istiyorsun?"
Taeyeon un kıkırtısı ile kaşlarım çatılmıştı.
"Ha sen kurban olmakta ısrarcısın anlaşılan."
"Ne demek istiyorsunuz bir dami denen kadın iki sen ne kurbanından bahsediyorsunuz?"
Dudaklarını yalayıp önüme geçmiş ve benimle göz teması kurar hale gelmişti.
"İrene nin ilk insan kurbanının sen olduğunu mu sanıyorsun? Önceden de bir kaç tane getirmişti ve hep aynı şey oldu."
"Ne oldu?"
Sorduğum soru ile kahkaha atmıştı.
"Bak şimdi..."
Arkadan gelen ses ile irkilip cümlesini yarıda kesmişti.
"Kes sesini ve ondan uzaklaş taeyeon."
İrene nin net sesi ile gözünü devirip benden uzaklaşmıştı.
"Bilmeye hakkı var öyle değil mi bae?"
"2 dakika kim."
Bunu demesi ile taeyeon yüzündeki sinirli tebessüm ile son kez bana bakarak uzaklaşmıştı.
İrene bir cümle etmeme bile izin vermeden hazırlanmış arabaya binmişti.
Neler döndüğünü çok merak etsem de şimdilik gitmeliyim gibi hissediyordum.
__
Bugün irene eğitiminde benimle kalmamış karina adlı kadını görevlendirmişti.
Açıkçası sıkılmıştım çünkü bu kadın fazla ciddiydi.
Sonradan gelen arkadaşları ningning ve giselle olmasa bayılırdım sanırım.
Eğitim sonrası beni evime bırakmışlardı.
Yine fazlaca yorulmuş ve terlemiştim.
Duşa girip yatma isteği şuan o kadar cezbediciydi ki anlatamam.
Duşa girmiştim fakat taehyun ve joy yatmama izin vermemişlerdi. Bu yüzden kutu oyunu oynamıştık.
Herkes odalara dağıldığında gelen mesaj ile heyecanlanmıştım. Taeyeon beni yarın buluşmaya çağırmıştı. Her şeyi anlatacağını da dile getirmişti.
Meraktan uyuyamayacağımı biliyordum.
Beni kızdıran ve hayal kırıklığına uğramama neden olan mesaj ise irene nin attığı mesajdı.
Irene
Yarın 8.30 da evde ol.Zamanı mıydı gerçekten!
Taeyeon a işim olduğunu söyleyip ertelemiştim.
Anlatacağı neyse bir an önce öğrenmeliydim.
__
Beomgyu pov
Taehyun u unutmaya karar vermiştim. Beni hep kırıyor ve düşüncesiz davranıyordu.
Taehyun a umursamıyorum rolü kesecektim fakat gelmemişti.
Soobinlerden öğrendiğime göre hasta olduğu için gelememişti.
Çok gitmek istiyordum fakat onu unutma planımı kenara atmak istemiyordum.
Her zaman ki gibi duygularımı dinleyip yanına gitmiştim.
Kapıda öylece bekliyor zile basarsam kendime haksızlık edeceğimi düşünüyordum.
O sırada açılan kapı ile joy abla ve taehyunla göz göze gelmem bir olmuştu.
"Aa beomgyucum bende taehyun u bırakıp gidemiyordum iyi oldu geldiğin."
Joy abla yüzündeki güzel gülümseme ile beni taehyun a doğru itip topukluları ile ne kadar hızlı koşabilirse koşmuştu.
Taehyundan uzaklaşıp sessizce eve girmiştim.
"Son günlerde çok sessizsin."
Burnu tıkalı olduğu için komik çıkan sesine gülmek istemiştim ama ciddi bir konudan bahsediyordu.
"Gürültüyü sevmiyorsun neden bunu sorguladın?"
Bunu dediğimde gözlerime öyle bir bakmıştı ki kendimi değerli hissetmiştim.
"Konu senden her halinle severim yıldızım."
Yeni bölüm 1 aya gelir bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster | Seulrene & Taegyu
Vampiros- "Beni canavara çeviriyorsun İrene." "Küçük canavarım olmanı istiyorum Kang." - Seulrene & Yan Ship Taegyu