28 Reasons

35 3 0
                                    

  Seulgi pov
Bir değişiklik yapıp saçımı kırmızıya boyamıştım. Joy ile güzel bir akşam yemeği hazırlıyorduk. Çünkü birazdan İreneler gelicekti. Fakat taehyun hala yoktu?

"Ben taehyun'u arayacağım sen devam et."

Telefonumu alıcakken kapı çalmıştı. Umarım gelen taehyundur.

Fakat öyle olmamıştı. Kapıda beom ve irene vardı. Saçımı gördüklerinde şaşırmışlardı. Beom içeri doğru ilerlerken irene önümde durdu.

"Çok yakışmış" ne ara böyle olmuştuk gerçekten bilmiyordum.

İçeri geçince beomun yüzünde olan büyük yarayı gördüm.

"Oh beom yüzüne ne oldu? Geçmiş olsun."

"Şey.. kapı çarptı o kadar da önemli değil."

O anda kapı çalmıştı. Bu gelen taehyun değilse delirirdim.

Taehyun bana sarılıp odasına gitmişti. O sırada joy ile irene tanışıyordu.

Lezzetli yemekler olan tabakları masaya koydum. Bu zenginlik nerden mi geliyordu? Dün maaşımı almıştım. Hesabıma yatan parayı görünce ufak çaplı olmayan bir kalp krizi geçirdim. Bu parayla yeni bir eve gidebilirdim ama joyu bırakmak istemiyordum.

Taehyun içeri girince gözü ilk telefonu ile uğraşan beoma kaydı. Yüzündeki yarayı görünce büyük gözleri daha da büyümüştü.

Ama bir şey demeden sofraya oturdu. Bu ikili arasındaki çekimi farketmemek zordu.

Yemekler yenince joyun ortaya attığı fikir ile bara gitmiştik.

Joyun ipiyle kuyuya inmemliydim...

Joy ve beom dışında kimse içmemişti. "Artık kalksak iyi olacak." İrenenin dediği şey ile bir ohh çektim. Bu ortam o kadar havasızdı ki bayılacaktım.

İrene ve ben joyu, taehyun ise beomu kucağına almış gidiyorduk.

"Düne kadar fakirdik nasıl bu kadar ağır olabilir bu kız?" Sızlanmalarım haklıydı. İki kişi taşımamıza rağmen çok ağırdı.

_____

  Ertesi gün
Uyandığımda yanımda irene vardı fakat uyanmamıştı. Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı hazırlamaya gidecektim ki saatin 7 olduğunu farkettim.

Daha beom ve taehyun bile okula gitmemişti.

Sahi onları uyandırmalıydım. Odalarına gittiğimde hararetli bir şekilde konuştuklarını hatta tartıştıklarını gördüm.

"Kapı nasıl bu kadar şiddetli çarptı acaba" beom iç çekti.

"Ne zamandır beni bu kadar önemsiyorsun? Nasıl olduysa oldu bundan sanane taehyun"

"Seni önemsemediğimi nereden çıkardın? Kendi kafanda uydurduğun şeylerle yaşamaya devam et artık senin bu triplerini çekemiyicem."

"Sakin olun ya sabah sabah ne kavgası bu." İkiside burada olduğumun yeni farketmiş gibi bana döndüler.

"Birşey değil." Taehyun bunu diyip yanımdan hızlıca geçmişti.

Beoma baktığımda yüzündeki ifadeyi çözememiştim.

Mutfağa gidip hepimize birer sandviç hazırladım. O sırada arkamdan birisi belime sarılmıştı. Joy olduğunu düşündüm fakat arkama döndüğümde bunun irene olduğunu farkettim.

"O sesler de neydi?" Uykulu sesi ile söylediği şeyi cevaplayacakken kapı sesi geldi.

"Otur oturduğun yerde beom." Beom gidecekken yakalanmıştı demek ki.

"Okula erken gidicem bugün"

"Yemek yemeden göndermem ayıcık içeri geç." Oflayarak içeri geçmişti beom.

Taehyun beoma karşı çok düşüncesizce davranıyordu. Bir hata yapıp sonra farkına varıyordu.

Yine aynı şey olmuştu sofrada sürekli beoma bakmıştı fakat beom asla ona bakmamıştı.

"Ben gidiyorum" diyip ablasına sarılan beomun peşinden taehyun da çıkmıştı. Hızlıca beni yanağımdan öpüp gitmişti.

Umarım aralarını düzeltirlerdi.

"Hazırlan güzelim şehire gitmemiz gerek."

O şehiri gördükçe aklıma o gün hiyyihin dedikleri geliyordu...

O şehiri gördükçe aklıma o gün hiyyihin dedikleri geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Monster | Seulrene & TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin