I think something else woke up inside me

33 3 0
                                    

  Beomgyu Pov

En sonunda dayanamayıp bağırmıştım. "Noluyor burda?!" Taehyun yüksek sesimden irkilmişti. "Seni ne ilgilendirir sevgilisi misin?" Sakura denen kız konuşunca daha fazla dayanamayıp üstüne atılmıştım. Belimden beni uzaklaştıran Taehyun ile kendime geldim. 

"Sana inanamıyorum Taehyun bana umut verdin ve bu kızla birbirinizin ağzına düşmediğiniz kaldı." gerçekten içimdeki kıskançlık duygusunu tarif edemezdim. "O benim kuzenim beom" 

Her şeyi yanlış anlamıştım fakat yanlış anlamamı sağlayan sakuranın hareketleriydi. "Ne" bileğimden tutup beni başka bir odaya sürüklemişti.

"Özür dilerim cadı kuzenim yüzünden hepsi." "Daha erken açıklayabilirdin." biraz daha yaklaşıp ellerini belime koymuştu. "Önemi var mı güzelim." Kang Taehyun biraz daha böyle devam ederse bayılırdım şuraya. Kıkırtısı kulağıma ulaşmıştı. "Yanaklarına bak." diyip kıkırtısını kahkahaya çevirmişti. Omzuna vurdum. "Oynama benle kang." dudağımı büzüp söylediğim şeylere karşın kahkahası tebessüme dönüşmüş beni izliyordu.

Bana yaklaşırken içeri giren Sakura'ya içimden sunduğum lanetlerin haddi hesabı yoktu. "Beyler misafirler geldi aloo-" sakuranın gözleri açılmıştı. "Özür dilerim yanlış bir zamanda geldim sanırım." sırıtarak söylediği şeylerle taehyun a baktım öldürücü bakışlarını sakuraya atıyordu. "Kaç sakura yoksa çok sevdiğim halama ölüm haberini vermek zorunda kalacağım." demesiyle sakura jet gibi odaya gitmişti.

Elimden tutup beni de odaya sürükledi. Odaya girdiğimizde bütün arkadaşlarım bizim kenetli ellerimize bakıyordu. Diğerlerinin bakışları yumuşak olsa da Huening için aynı şeyi söyleyemezdim.

Ne oluyordu?

  Seulgi Pov

Sabah yine o şehire gidecektik. 3 gündür eğitimime devam ediyorduk. Yemek yerken ise o yere irene yokken gireceğim aklıma gelmişti. Bu beni korkutmuştu. Ayrıca da bana içini açtığı günden sonra daha sıcak davranıyordu.
Cebimden gelen titreşim ile telefonumu aldım.
İrene
Hemen evime gel bebeğim.
Görüldü ✓✓

****
Okulumdan dolayı bölümler aralıklı gelebilir
Kusura bakmayın 🍥💖

Monster | Seulrene & TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin