Arıkan Şatosunda Bir Gün

364 19 1
                                    

Ben Almula Umay Arıkan koyu siyah saçlarım ve koyu kahverengi gözlerim var .
Orta boylu birisiyim birazda kişisel özelliklerimden bahsedeyim çok neşeli bir yapım vardır. Her ne durumda olursam olayım etrafa neşe saçarım . Sihir tarihine ve Türk tarihine bayılırım iksirler ve biçim degiştirmem mükemmeldir. Bitkilerden nefret ederim .

Sabah saat 5' de kalktım banyodaki işlerimi halledip üstümü değiştirip aşağı indim saat 5.20 tam zamanı diye düşündüm
Birkaç dakika sonra aile fertlerinin hepsi buradaydı .

Ailemden bahsedecek olursam babam 3 kardeşti ve üçüde erkektir . 9 tane kuzenim var. Annemgil 8 kardeştir 4 dayım 3 teyzem var. Benim 1ablam 1 kız kardeşim 2 abim 2 tanede erkek kardeşim var.

Babam masanın başına oturdu ve kahvaltımızı etmeye başladık. Kahvaltı sonrası babam genzini temizledi ve bana baktı.

Almula 7 senedir Osela da okuyorsun artık Hogwarts 'a gidip bizi onurlandırma zamanın geldi güzel kızım

( Osela Türk Cadılık ve Büyücülük Okulu sadece safkan Türkleri kabul eder.Ve 7 yaşında başlar )

- Sizin istediğiniz gibi olsun efendim- dedim.

Ayağa kalktım dizlerimi kırarak selam verdim ve alıştırma alanına gidip,günlük eğitimimi yapmaya başladım.

Saat 10 gibi mola verdim o sırada abim geldi yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.
- Seni Hogwarts'a göndermek istemiyorum güzellik burada yanımdaydın hergün o neşenle beni aydınlatırdın lakin artık seni bir noel bir de yaz tatilinde göreceğim.

_Sakin ol abicim bu durum 3 yıl sürecek bir daha ayrı kalmayacağız .
Gözlerimin içine baktı

-17. Yaşına girdiğin yaz nişanlanacaksın her daim yanında olamam elin oğlu gelecek seni bizden alacak.

-Aman abi daha iki yıl var.

- Çok çabuk geçer ama

-Bana diyorsun ama sen bu yaz nişanlanacaksın

- benim bir ruh eşim var "tanem "

- Her neyse Quidditch ne oldu takıma girecek misin?

- Evet gireceğim her neyse çalışmaya devam etsek iyi olur biraz sonra öğle yemeği yiyeceğiz. Düello ya ne dersin

- Peki

Düelloya başlamışlardı 2 saat sonra babalarının sesi onları durdurdu . Almula dizlerine kırarak Ayhan ise eline gögsüne koyarak selam verdi.

-Öğle yemeği vakti hadi bekliyorum.

İkiside salonun girişine cisimlenmişti. Onlar oturunca yemek başladı.
Babası yemekten sonra Almula ya mektubunu verdi. Bu pazar Alışverişe gideceğiz ordan da bakanlığa gideceğiz

Gülümseyerek peki dedim

Ben bir Gryffindor olmak istemiyordum Slytherin olmak bana göreydi. Tamam tüm Hogwarts'a giden Arıkanlar Gryffindor olmuştu ama ben farklı Arıkan olmak istiyorum ailemden kaynaklı zaten ünlüydüm ama babam gibi havam olmasını istiyordum. Herkesin bana saygı duymasını istiyordum.

Gülümsedim annemi buldum ve dedemin yanına gideceğimi söyledim.

Dedem bahçede bitkilerle uğraşıyordu. Sözde dedemi ziyarete gelmiştim lakın arkadaki kirazlar gözüme çarptı sinsice yaklaşıp yemeye başladım kolumda bir acı hissettim dedem sokma laneti yapmıştı bağırdı :
- ben onlarla ne kadar uğraştım biliyormusun hayırsız gel buraya

Beni kovalıyordu yarı yolda durdu yorulmuştu gülmeye başladım kahkaha attıkça dedem de gülmeye başladı.

Kız kardeşim Nora'nın yanına gittim . Kendisi dört yaşındaydı . Annem genellikle onu bana ve ablama emanet eder gelecekteki çocuklarımıza alıştırma yaptırdı. Onu iksir kitaplarını izlerken gördüm. Daha dört yaşındaydı lakin bir iksire olan ilgisi beni çok mutlu ediyordu.

Akşam saat 10 civarı yattım yarını düşündüm .

BİR ARIKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin