Sabah gene aynı saatte kalktım. Üstüme bir hüzün çökmüştü. Ağlamamak için bahane arıyordum sanki. Oyalana oyalana giyindim. Bu sefer mücevherler taçlar felan takmadım. Bir safkan gibi giyinmiştim. Elimde aile yüzüğüm boynumda ucunda Kurt olan bir kolye takmıştım. Luka da benimle gelecekti ne olursa olsun ayrılmazlardı.
Valizimi küçültme büyüsü yaptım elime aldım. Aşağı indim fazla yemek yiyememiştim. Midem kabul etmiyordu. İlk defa bu kadar uzak kalacaktım ailemden saat sekiz gibi aile bireylerimle vedalaştım
. Ateş abim bana bir baykuş hediye etmişti. Ailemden uzak kalmadığım için baykuşumda yoktu. Bu seferlik abim götürecekti. Kıng cross'a cisimlenmiştik abimle vedalaşıp trene bindim yaklaşık yarım saat önce geldiğim için boş yerler çoktu birini açtım oturdum. Kitabımı çıkardım okumaya başladım. 20dk sonra biri kompartımanın kapısını açtı .
-Affedersin otura bilirmiyim?
Onu başımla onaylamıştım.
-Adım Remus John Lupin
Melez olduğunu anlamıştım . Çapulcular adlı bir grupları vardı. Tabiki de Hogwart'ı araştırmıştım. Safkanlarını ve ünlü kişilerini araştırmıştım.
-Almula Umay Arıkan dedim.
-Seni buralarda hiç görmedim dedi.
-Bu sene Osela'dan geldim binam belli değil.
-Oh hoşgeldin
Sonra gri gözlü serseri Black geldi. Remus 'un üstüne atladı. Sonra beni fark etti .
-Arıkan kızı babam seninle arkadaş olmam için beni zorluyor.
- Neden ki demişti Remus bende kaşımı kaldırmıştım.
-Niye mi Arıkanlar çok iyidir Sirius zamanında bende Hanla çok iyi anlaşmıştım. Onlar hem safkan hemde Gryffindorlar.
Sesini değiştirmişti. Gülmüştüm .
Sonra iki kişi daha gelmişti
Biri gözlüklü Potter biri melez Petergrew idiTanıştık sonra bana sorular sormaya başladılar.
- Hangi binada olmak istiyorsun.
-Benim bütün Hogwarts'a gelen sülelem Gryffindor olmuştur. Ama bende her binaya girecek potansiyel var gibi. Ayrıca siz söylemeden söyleyeyim kan takıntım ve soy takımtım var yani milliyetçiyim .
-Ayrıca babam babanı sevmezmiş Potter anlattığına göre sürekli Gryffindordan puan düşürürmüş. Sürekli maceraya atılırmış. Ve sende babanın izinden gidiyormuşsun.
-Evet macera atalarımın ruhunda var.
Sonra Black döndüm.
Ama Orion Amcayı çok severmiş babam Hogwarts da Abraxas Malfoy ve Lucas Avery çok anlaşırmış . Zaten bizim sülale Gryffindorlarla değilde Slytherinlerle çok anlaşırmış.
Onlar kendi aralarında konuşmaya devam ederken. Ben kitabıma gömüldüm. Onu bitirdikten sonra başka bir sihir tarihi kitabı çıkarıp onu okumaya devam ettim takii kompartımanın kapısını açılana kadar tatlı bir cadı bize ne alacağımızı sordu. Ben bir kaç tane çıkolatalı kurbağa aldım ve Türk gallonnunu uzattım kadın bana şok içinde baktı. Üstü kalsın dedim.
Teşekkür etti. Türk gallonu çok değerliydi. 1 tanesi bile çok değerliydi.(1 tane Türk gallonu 27İngiliz gallonu eder.)
-Sen gerçekten çok zenginsin
-Ne sandınız Ben bir Arıkan'ım zenginliğin içinde büyüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ARIKAN
FantasyÜnlü bir safkan Türk ailesi kızlarını Hogwarts'a gönderir. Aile safkan takıntılığıyla ve zenginligiyle bilinir. Peki ya o kız ataları gibi Gryffindor'a seçilmez ise neler olur.