Bölüm 10🔅

49 8 16
                                    

Almula'dan

Sonunda yarıyıl tatiline gelmiştik. Hogwarts Ekspresine ben yer tutmak için daha önceden bindim . Sabahları kahvaltı yapma alışkanlığımı kaybetmiştim burada yemekleri o kadar lezzetsizdi ki üç kilo vermiştim dört ayda. Üstümde kışlık bir kazak ve uzun etek giymiş saçlarımı açmıştım.

Kompartımana sığmamıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kompartımana sığmamıştık . En son Barty ve Rab üst üste giderken Regulus genişletme büyüsü yapmıştı. Henüz Hogwarts sınırları içerisinden çıkmadığımız için herhangi bir sorun olmamıştı. Daha sonra Barty bana patlamalı pişti öğretmişti. Oynaya oynaya varmıştık.

Trenden ilk indiğimizde abimi görememiştim. Ben de bizimkilerin aileleriyle tanışmaya başladım ilk olarak Ferguson ve Regina Lastrange ile tanıştım. Bay Ferguson ilk iş olarak babamı sordu. Daha sonra sohbet etmeye başladık.

R - Almula seni bir akşam yemeğimizde görmek çok isterim .

A- Bayan Regina isteğiniz gün istediğiniz saatte gelirim lütfen bana gün ve saati bildirir misiniz?

Daha sonra Cygnus Blackla tanıştım Durella Black ile tanışma şerefine erdim(!)

Bellatrix zorla götürülüyomuş gibi duruyordu. Andromeda çok tedirgindi. Narcissa ise mutlu gözüküyordu.

Orion Black beni gördüğüne çok sevinmişti . Ufak tefek sohbetten sonra Orion Black ' in gözleri parıldamaya başlamıştı baktığımda Sirius'u görmüştü.

Sirius arkadaşlarıyla vedalaştıktan sonra yanımıza geldi. İlk yaptığı da Regulus' u öpmekti.
Salak dedim içimden bütün dönem boyunca suratına bakmayıp şimdi gelip yanağını öpüyordu.
Daha sonra vedalaştım. Kuzenim Kuzey beni almaya gelmişti. Yeni reşit olduğu için hava atmaya gelmişti belli ki.

K- Almula normalde ben gelmeyecektim lakin düğün pazar günü olunca ev içinde karmaşa oldu o yüzden ben geldim.

İlk önce bakanlığa gidip anahtarı aldık daha sonra da Arıkan Şatosuna giriş yaptık.

Bütün aile ile özlem giderip sarılıp koklaştıktan sonra yemek yedim sonra ise uyumaya odama çıktım. Luka beni hazırladıktan sonra uyumaya başladım.

___________________________________________

Kına günü

Sabah aceleyle kaldırıldım her zaman kendim uyanırdım lakin bugün kına gecesi vardı. Aceleyle üstüme bir şeyler geçirip kahvaltı yapmaya indim. Kahvaltıyı yaptıktan sonra ablamı hazırlamaya başladık.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BİR ARIKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin