Bölüm 3🔅

206 20 5
                                    

Diagon yolundan çıktıktan sonra cisimlenmiştik . Ara sokakların birinde babam bir kırmızı küçük kulübeye sokmuştu. Bir kaç tuşlamıştı lakin dikkatımı çekmemişti. Yavaş yavaş asağı indiğimizde babama şaskınca baktım ve konuşmaya başladım.

-Vay İngilizlere bak hele muggle gibi yaşam tarzını benimsiyorlar ha .

- Aşağı inince böyle konuşma Umay onlar böyle konularda çok hassaslar.
Ayrıca sihir bakanını ziyaret ettikten sonra Hogwartsdaki arkadaşlarımla tanıştıracağım.

-Pekala peder bey dedim.

Aşağı indik lan dedim bi dakka ben burayı nasıl karıştıracam . Her neyse ben istediğimi yaparım.

İlk önce Fudge 'nin odasını ziyaret ettik. Orada telekinezi çalışıyordum evrakları karıştırmayı çalışıyordum
Ama bunu biraz sonraya ertelemeye karar verdim. Çünkü babamın arkadaşlarıyla da tanışmak istiyordum.

Fudge ile babamın işinin bitmesini bekledim. Biraz sonra Fudge nin kitaplığını gördüm. Oradan bir kitap seçtim. Kitap kapağında kan saflığı adlı başlığını görünce gülümsedim ve okumaya başladım. Gülümseyerek babam gelinceye kadar okudum.

Sonra beni birkaç yola soktu. Ve bizi açık sarı saçlı bir şahsıyet karşıladı babamla selamlaştılar.

-Lucas neden gelmedi Abraxas ?
- Birazdan gelir. Bu kız Almula değil mi ah ne kadar büyümüssün seni en son gördüğümde 4-5 yaşlarındaydın .Ben Abraxas Malfoy dedi.

Referans yaptım.

- Almula Umay Arıkan

Adam gülümsedi. Babamla konuşmaya dalmışlardı ki biri babamın üstüne koşmaya başladı en sonunda üstüne atladı.

-Lucas ben bir sihir bakanıyım tüm karizmayı yerle bir ettin hem de kızımın yanında .

-Aman be sanki dayak yedin.Her neyse bu hanımefendiyle tanışalım.

Lucas Avery demişti. Sonra babamın üstünden kalktı. Elimi tuttu ve öptü bende referans yaptım.

-Almula Umay Arıkan dedim.

-Bu sene Hogwarts'a göndermeyi karar verdik .Geleneği devam ettirmesi lazım hangi bina olursa olsun ben onu desteklerim Orion'un yaptığı ayıp dedi.

Sarı saçlı adam

- Sana göre hava hoş lakin bizim buralarda öyle değil Slytherin den başka bir bina olursa kan haini ilan edilirsin. Özellikle Orion'un karısı Walburga çok baskı yapıyor. Doğal olarak çocuk aykırılığa yöneliyor.

Konuşmaya devam ettiler. Bende onları dinliyomuş gibi yapıyorum lakin Telekinezi yapmaya çalışıyordum. En sonunda başarınca gülümsemem büyüdü babamgilin sohbetine dahil olmuştum birkaç dk geçmiştiki bağırışlar duyduk babam beni yanına çekti dışarı çıktık manzara şok etti her taraf kağıttı ve uçuşuyordu bütün kağıtlar ,hiç kimse akıl mı edemedi bilmiyorum durdurma büyüsü yaptım kağıtlar yere düştü. Bunu büyüyle halledebilirler. Doğrusu bir kaç büyüyle halledilemez çünkü bütün kitapların sayfaları karışmış tarihi değeri olanların bile.Mutlu oldum zamanında ülkemizden çaldıkları kitapları getirmişlerdi. Kütüphaneye koymuşlardı. Bedelini ödediler diye düşündüm. Fudge 'nin bağırışlarını duyuyordum.

Gülümseyemedim malesef gülümseyemedim .Babam arkadaşlarıyla vedalaştı beraber şömineden Diagon yoluna geçtik. Duvardan geçerek Muggle dünyasına geçtik oradan canım ülkeme şatoma döndük. Döndüğümüz gibi gülmeye başladık .

-Bunu senin yaptığını biliyorum seni küçük yılann

-Ne yapayım iki eğlenelim dedim babacımm

-Neyse artık haydi eğitimlerini aksattın git artık. Dedi.

-Beni kovuyor musun babacım darıldım kırıldım.

- Haydi Almula haydiii yaylan .

BİR ARIKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin