Bölüm 7🔅

124 11 1
                                    

Çapulcularla göz göze gelen Bella bir şeylerin olacağından şüphe etti. Almulaya bir şey yapmış olabilirlerdi . Neticede hem Slytherin hem de safkandı.

-Buyrun Bayan Black ne için gelmiştiniz?

-Almula ortak salona gelmedi merak ettim Profesör sizin bir malümatınız vardır diye düşünmüştüm.

-Almula hastane kanadında Bayan Black.

B-Neden orada Profesör

D-Kendisi uyanınca söyler . Bu saatte dişarı çıkmak yasaktır Bayan Black kurallara uyun lütfen .

Bellatrix daha fazla durmadan dışarı çıktı. Odasına gidip uyumaya başladı.

Dumbledore o sırada olayları öğrendi ve çapulcuları ortak salonlarına gönderdi.

___________________________________________

Ertesi sabah hastane kanadında uyandı Almula , dünkü yaşananları düşündü hiç böyle bir olayla karşılaşmamıştı babasına mektup yazmayı ve durumu bildirmeyi düşündü . Luka yı yanına çağırdı ve kalem kağıt istedi. Mektubu yazmaya başladı. İşi bitince mektubu Luka ya verip götürmesini istedi.

Çapulcular ona ziyarete geldiler. Hemen lafa atladım.

A-Bana bakın kimseye bir şey söylemeyin Bella nın dırdırını çekemem ,zaten sizi de pek sevmiyor ne siz zarar görün ne de ben kafamı ağrıtayım.

Potter Lupin e bir bakış attı. Ardından konuşmaya başladı.

JP-Özür dilerim Arıkan ben sadece sevdiğim kadını savunuyordumn

A-sevdiğin lakin senden nefret eden seni rezil eden, kalbini kıran, sana her baktığında tiksinen, insanların dalga geçmesini sağlayan birini savunuyorsun. James Potter hâlâ onca lafa rağmen ona bu kadar nasıl aşıksın söyleyeyim seninki aşk değil takıntı.

Potter afallamış gibi suratıma bakıyordu. Önden Potter arkadan diğerleri çıkıyordu ki Serseri Black bekleyip bana baktı .

-S-Jamese bunları söylediğin için teşekkürler nice zamandır söylüyoruz lakin bizi hiç dinlemedi dışarıdan bir gözün söylemesi iyi oldu.

-Ne demek efendi Serious

S- Çok komik haha

Kimse bilmiyordu ki Harry Potter ın doğumunu engellemişti belkide sadece annesini değiştirmişti.

Bella 5 dk içinde yanıma geldi. Sinirliydi.

A-Ne oldu Bell

B- Ben senin yanına geliyordum, aptal Potter bana çarptı ve hiçbir şey demeden yanımdan geçti, kavga etmedik lanetler uçmadı, ceza almadık o yüzden sinirliyim .

Güldüm. Bella her durumda kavga etmeyi seven biriydi

-Bella neden onlarda nefret ediyorsun

Gryffindorlulardan

Bella duraksamıştı

B-Ailem hep bana onların kanıbozuk olduğunu bulanık aşığı olduğunu söylediler.

Alınmıştım tüm sülalem Gryffindor du

A-neden onlardan biriyle arkadaşlık ediyorsun o zaman . Çıkışmıştım çünkü sinirlenmiştim

B-Alınma Al bana böyle öğretildi Sirius'a yaptıklarına baksana ben bana böyle olmasını istemiyorum.

A- Siriusu aileden uzaklaştırıyorsunuz görmüyor musunuz

B- Ben ne yapabilirim Almula

A-En azından her gördüğün yerde ona laf atmayabilirsin Bell

A-Her neyse ben dün seni hiç görmedim. Hayırdır

B- Rodolphus'a mektup gelmiş dün ailelerimiz bizi nişanlamayı düşünüyor .
Ben sabah annemgile mektup yazdım benden önce meda var o benden büyük dedim .

A- Andromeda yı göz önüne atmışşın Bell

B-Ne yapabilirim yoksa ben göz önünde olacağım . Her neyse sen ne zaman çıkıyorsun ?

A- Akşama çıkarım not tutmayı unutma

B- Tamam zaten müfredatı ezbere biliyorsun daha ne istiyorsun

A- İşleyen demir pas tutmaz Bell genede lazım zaten bugün önemli dersler yok

Bitki Bilim, kehanet, sihir tarihi. Çok laklak yaptık şimdi sen derse gidiyorsun

Yanağını öpmüştüm oda kafa sallamıştı.
Çapulculara yalan söylemiştim kimseye söylememelerindeki isteğim kafamın ağrıması değildi kimsenin benim güçsüzlüğünü bilmemesi içindi

______________________________________________________________________________________

Akşama doğru çıktım . Büyük salona doğru adımlarımı çevirdim. Slytherin masasına oturdum. Yanımda Lara vardı. Bella nın nerde olduğunu bilmiyordum.

Lucius- Ya Almula hasta olmuşsun geçmiş olsun

A-Sağol rapunzel

Narcissa geliyordu. Gene çok güzeldi ve karşımdaki Rapunzelin dibi düşmüştü.

Lara konuşmaya başladı
Almula neyin vardı tüm gün yoktun.

A- Boğazı m şişmiş. Sürekli şişer zaten önemli değil.

Etrafa hitaben

N- Bellayı gördünüz mü? Ortalıkta yok

Evan atlayarak

- Andromeda ile konuşuyordu

N-Sağol kuzen

Rabastan- Diyorum ki şöyle adraksıyonlu şeyler mi yapsak canım sıkılıyor .

A- Mesela Rab ne yapalım.

Rab - Gryffindorluların ortak salonuna tezek bombası atalım. Ve sahte yılanlar fırlatalım. Geri dönelim oturup oyun oynayalım.

Lara-Çok mantıklı .

Rod-Başınıza bela almadan gelin .

Lucius-Ama Bella alalım .

Rodolphus Lucius 'a sinirli bakışlarını dikiyordu. Rod'un bu aralar morali bozuktu . Bellatrix gibi bir manyak ile ömür geçirmek istemiyordu. Ama ailesine de söz geçiremiyordu. Black ailesinin önemli bir safkan ailesi olduğunu biliyordu . Ailesine bu konuyla alakalı bir mektup yazmıştı. Onlarda Bellatrix'in bir büyüğü Andromeda ile nişanlamaya karar vermişlerdi.

A- Yarın yapalım mı? Daha malzemeleri alacağız çünkü .

Rab- uygunuz bence .

Larayı sürükleyerek kütüphaneye götürmüştüm orada ödevlerimizi bitirdikten sonra ortak salona gittik ve kahkaha dolu dakikalardan sonra uyumaya gittik

DAHA doğrusu ben zorla herkesi yatağına göndermiştim. Saat 12 olmuş hâlâ ayaktalardı. Sonra gidip kendimi yatağıma attım.

BİR ARIKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin