Regulus'un gözünden
Hogsmeda da malzemeleri aldık. Şimdiki durağımız Üç Süpürgeydi. Kızlardan biraz uzaklaşıp erkek erkeğe vakit geçirmek istemiştik. Cissa'ya da söylemiştik. O da tamam demişti (Lucius'a bakarak). Şimdi ise mutlu mutlu sohbet ediyoruz demeyi çok isterdim fakat LANET OLASI MALFOY KUZENİMİ ÖVE ÖVE BİTİREMEDİĞİ İÇİN ÜSTÜNE ATLAYASIM GELİYORDU ama ben asil bir Black varisi olduğum için böyle şeyler yapmıyordum. Onun yerine anneme mektup yazarak Malfoy'un aileye uygun bir damat adayı olduğunu bildirecektim. Devamınıda getirirlerdi zaten.
L-...... Umarım aramızda bir şeyler olur.
Rab-YETER artık ,yeter buramıza kadar geldi be. Tamam kardeşim en aşık sensin tamam
Onlar birbiriyle itişip dururken gözüm Rodolphus'a kaydı. Sürekli düşünce içindeydi. Sebebini öğrenmiştim Bellatrix ile nişanlamayı düşünüyorlardı.
Bella iyi hoştu fakat manyaktı dayımgil Meda dan önce onu nişanlamayı yani elden çıkarmayı düşünüyorlardı. Bu durum iğrençti.Durella Black kızlarını hiç sevmezdi sebebi ise kız olmalarıydı. Aptal kadın. Ama Narcissa'yı daha fazla severdi diğerlerine göre, sebebi ise Bella ve Meda'nın Anneme benzemesiydi. Narcissa ise tipik bir Durella Black idi.
Annemgil sürekli beni de darlıyordu. Daha 4.yılıma giderken kendime nişanlı adayı bulmamı istiyorlardı. Bende mezun olana kadar süre istemiştim. Lanet olası Sirius'un kan haini olacağını düşündükleri için annem tüm umutlarını bana çevirmişti. Bu düşüncelerimi akşam düşünmeye karar verdim. Ve kafamı kaldırdım.
Kaldırmasaydım keşke
Abimi gördüm yanında kardeşleriye beraber gülüşerek önümüze geliyorlardı. Barty durumu anlar gibi kolunu omzuma attı. Tebessüm sundu .
Siriuslar önümüzden geçerkenB-İyi misin kardeşim
R-iyiyim kardeşim iyiyim.
Aklıma bir şey gelmiş gibi Barty döndüm.
R-Almula ile nasıl tanıştınız Barty?
Diğerlerininde dikkatini çekmişti konuB- Şimdi şöyle:
Biliyorsunuz babam sihir bakanlıgında çalışıyordu. Almula'nın babasıda sihir bakanı babam geçen yaz geldi. Hazırlanın kısa bir ziyaret gerçekleştiriyoruz dedi. Pek istekle gitmedim. Sonra baktım Ülke değiştiriyoruz. Heyacanlandım. Anahtarla Türkiye'ye buharlaştık. Bizi güvenlik koridorları karşıladı safkan olup olmamızla alakalı .
Kanımızdan hafifçe alındı birkaç dakika beklendikten sonra bir şatonun bahçesine girdik. Bahçe çok büyüktü . Bizi bir gösterişli ev cini karşıladı.
Bizle sohbet ederek yürüdük. Bahçeden şatoya geçmek için 15dk yürüdük. . Baya kalabalıktı evleri. Sonra kapıya geldik. İçeri girdik. Ev cini bizi büyük bir salona getirdi. Süslü takıları ,göz alıcı kıyafetleri olan insanların bulunduğu gösterişli salona geldik . Kendimi bir fakir hissettim anlatamam. Bizi Almula'nın babası karşıladı. Çok sıcak kanlı bir adamdı.
Her neyse oturup sohbet etmeye başladık. Yemek yemek için koltuklardan kalkarken bir kız koşarak yanımıza geldi arkasından da bir erkek geliyordu.
Kız olan beni tuttuğu gibi kalkan olarak kullandı. Kendimi kurtaramadım çok sıkı tutuyordu. Tahmin edersiniz ki o kız Almula idi.Babam şok oldu tabi. Sonra yemeğe geçtik. Öğrendim ki ailede öyle şeyler çok normalmış .Yemek boyunca Almula elinden kurtulamamla ilgili dalga geçti . Eve gidince babama sordum. Ne için dediler gibisinden. Oda dedi onlar milliyetçidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ARIKAN
FantasyÜnlü bir safkan Türk ailesi kızlarını Hogwarts'a gönderir. Aile safkan takıntılığıyla ve zenginligiyle bilinir. Peki ya o kız ataları gibi Gryffindor'a seçilmez ise neler olur.