Hogwarts'ta 1 ayımı devirmiştik. Okul birincisi olma yolunda devam ediyordum. Diagon yolunda gördüğümüz kızın bir bulanık olduğunu öğrenmiştim. Hemde okul birincisiymiş. Lakin onu geçmeye başladıkça sinirlenmesi kıskanmasını hissediyordum .
Slughorn beni her ders övüyordu.McGonagall yeteneklerinin ne kadar çok olduğundan bahsediyor. Flitwick beni onur öğrencisi yapmıştı. Binns daha hiçbir öğrencisini hatırlamazken benim her ders benim halimi hatrımı soruyordu.Ama bitki bilim dersini yapamıyorum.En çok o derse çalışıyordum.Bellayı çok seviyordum. Narcissa fazla süslü bir kızdı. Lucius'a kendini beğendirmek için yapmadığı halt kalmamıştı.Bana böyle şeyler ters geliyor. Bella ise benim ruh kardeşim gibi . Benim 7.kardeşim olmuştu.
Andromeda bana yapmacık geliyor. Sanki bir şey saklıyormuş gibi. Ara sıra yok oluyordu. Özel hayatına karıştırmamak için zihnini okumuyordum.Şimdi ise kütüphaneden çıkıp kahvaltıya gidiyordum. Rodolphus'un yanındaki boşluğa oturdum .
-Günaydın
Hep bir ağızdan günaydın demişlerdi. Kahvaltıma başlamıştım. Biraz sonra baykuşlar uçuşmaya başlamıştı. Bana bir kânı mektup gelmişti ailemden hepsini okumaya başladım. Babamın mektubuna gelince şok oldum. Ablamın bu yaz evlenmesi planlanırken düğünü Aralığın sonuna almışlardı. O soğukta ne yapacağız biz.
B-Ne olmuş Al diye sormuştu
-Ablamın yazın olması gereken düğününü noele almışlar. O soğuk ta ne halt yapacağıZ. Ankara ayazıyla meşurdur bir halt yemiş sevgili ailem.
N-Elbiseyi ne yapacaksın Almula demişti
-Babannem ayarlamıştır bir kaç şey. Kendisi ünlü bir modacı biliyorsunuz.
N-Ne kadarda sakınsın Almula Bella evlenecek olsa ortalığı ayağa kaldırırdım. Bakmadığım elbise kalmazdı.
Güldüm.
-Bella evlenmediğine göre sorun yok.
L-Lastrangelerin bir çocuğu daha olsaydı o sen olurdun Almula bu rahatlık sadece Lestrangelerde kanında var.
-Ne kadar büyüttünüz alt tarafı bir düğün. Her neyse babanneme mektup yazayımda hangi renk kıyafet istediğimi söyleyeyim. Derste görüşürüz.
Mektubu yazıp Luka ya vermiştim. Slughorn dersine 20dk vardı. Rahat bir şekilde gidebilirdim. Lakin birde baktım elimde kitap yok yardıra yardıra ortak salona koştum. Girdiğimde Reggie ve Rab görmüştüm. Odama çıktım. Kitaplarımı aldım. 10dk vardı.
RB-Nereye böyle mula demişti.
-kitabımı almayı unutmuşum ya ,daha fazla konuşmak isterdim lakin derse yetişmek zorundayım.
Sınıfa girdiğimde Profesör daha yoktu. Rabastanın bana ayırmış olduğu yere oturdum.
- Neredeydin Al.
-Mektubu gönderdikten sonra baktım elimde kitap yok ortak solana kadar koşa koşa gittim.
Profesör derse girmişti daha fazla konuşamamıştık.
S-Günaydın sınıf demişti
Sonra yoklama almıştı . Bana gelince durdu.
S- Neşeli Slytherin aynı zamanda okul birincisi de buradaymış
Okul birincisi olmuştum. Hemen kendimi topladım gülümsedim.
-Teşekkürler profesör.
-Böyle bir dehanın Slug Kulübünde olmaması büyük bir haksızlık seni bir hafta sonraki Slug toplantısına davet ediyorum. Neyse bu gün şans sıvısı yapacağız......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ARIKAN
FantasyÜnlü bir safkan Türk ailesi kızlarını Hogwarts'a gönderir. Aile safkan takıntılığıyla ve zenginligiyle bilinir. Peki ya o kız ataları gibi Gryffindor'a seçilmez ise neler olur.