Dün Zafer Bayramı 'nı kutlamıştık bugün evimde son günümdü duygulanmıştım. Aman dedim be hayatım ne kadar değişebilir. Büyük konuşmuştuk hemde çok büyük.
Sabah saat 5 kalktım banyoya geçtim kendimi incelemeye başladım.Siyah uzun saçlarım belimin altına iniyordu. Beyaza yatkın yer yer daha koyu bir tenim vardı. . 1.65 boyum ,
Yayvan küçük dudaklarım büyük gözlerim vardı. Belki o kadarda güzel değildim ama bu umrumda değildi birileri için saatlerce makyaj yapıp süslenemezdim sadece kendim için süslenirdim. . Birileri beni böyle sevecekti. Saçlarımı ev cinim Luka'yı çağırıp saçlarımı yapmaya başladık. Luka'yı seviyordum.Bazı Safkan Aileler onlara köle muamelesi yapıyordu. Lakin bizim ülkede öyle değildi. Ev cinleri son model bir cübbe giyer hizmetleri karşılığında para alırdı. Evlene de bilirlerdi ve ailede herkesin kendi cini vardı. Kanla bağlıydı onlar bizlere ihanet edemezlerdi. Saçımı topuz yaptık. Üstüne beyaz bir taç taktık. Aynı renk bir elbiseyle gri takılar taktık.
En sonunda Luka 'nın yanağını öptüm
-Haydi ellerine sağlık kahvaltıya yetişmem lazım diyip hızlıca aşağı indim 3 kere ayağımı burada tehlikesi geçirdim ama salona vardım. Yemek sessiz geçmişti sanki ölmeye gidiyordum oraya. Babam bana döndü .
-Çalışma odama geçelim Umay dedi.
Yavaşça aile üyelerine selam verdim ve babamın çalışma odasına geçtik. Babam konuşmaya başladı :
- Hogwarts bulanıkların kan hainlerinin yeri Almula senin onlarla konuşmanı istemiyorum. Hatta gizli gizli onlarının başına suç yıkabilirsin. İkinci olarak Macar değilse başka bir ırka sahip kişi ile birlikte olamazsın eğer ruh eşin değilse kesinlikle ve kesinlikle olmaz zaten sadece safkan biriyle evlenebilirsin. 2yıl var nişanlanmana o zamana kadar ruh eşini bul Almula yoksa ailemizin sana uygun gördüğü biriyle nişanlanacaksın ayrıca ablan Su bu sene evlenecek . Ayhan biliyorsun bu sene nişanlanacak ruh eşini buldu rahat rahat oturuyor.
-Ateş abim ne zaman evlenecek baba
-Onuda bir dahaki sene düşünüyoruz. Dedi şimdi gidip günlük eğitimlerini yap dedi. Valizini de Luka hazırlasın birkaç tane burada giydiğimiz kıyafetlerden takılardan al. Aile toplantılarımızda ihtiyacın olacak. Onun haricinde sana yeni kıyafetler aldım. İngilizler gibi giyineceksin.
-Pekala peder bey diyip yanına gidip yanağına sulu bir öpücük kondurdum dizlerimi kırarak selam verip gülümseyerek odadan çıktım. Çıktığım gibi suratım asıldı. Ruh eşini bulamaz isem beni belkide tanımadığım biri ile nişanlanacaktım .
-Ablam gitmiş bir Macar asıllı safkan birine aşık olmuştu . Kendisi Çok güzel şarkı söylerdi. Zaten Macar sihirbakanının oğluyla evlenecekti oda onun gibi şarkıcı idi.
-Ateş Abim oda nişanlıydı. Kendisi bir seherbaz idi. Nişanlısı benim en yakın arkadaşım Aydilge idi onunla evlenecekti .
Ayhan süper Quidditch oynardı. Arayıcıydı bu sebebten Quidditch oynamayı severdim favori kardeşimdir.
Begüm ile bu yıl nişanlanacaktı.Peki ben ne yapacaktım. Kim ile evlenecektim. Daha fazla düşünmemek için kafamı sağa sola salladım ve dedemi gördüm koşarak yanına gittim.
-Dedecim. Diyip üstüne atladım adamın
- Ooo Sultanım hoş gelmişsin (tabikide dedem en çok beni seviyor beni kim sevmez ki) Seni 4 ay göremeyeceğim "tanem'(lakabı)
-Dede ya ağlamamak için zor tutuyorum zaten kendimi bir de sen şey yapma.
-Pekala Tanem diyip sarılmıştı. Her neyse gel bugün düello yapalım eğitimlerin nasıl bir bakalım.
-Dede ya zaten yaz tatilinin yüzde ellisini eğitim yaparak geçirdim.
- Mızmızlanma hadi düş önüme diyerek beni çekiştirdi.
Yorumlarınıza ihtiyacım var hikayenin gidişatı nasıl oy beklemesemde yorum bekliyorum lütfen fikirlerinizi yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ARIKAN
FantasyÜnlü bir safkan Türk ailesi kızlarını Hogwarts'a gönderir. Aile safkan takıntılığıyla ve zenginligiyle bilinir. Peki ya o kız ataları gibi Gryffindor'a seçilmez ise neler olur.