එයාලා ඇවිත් තිබුනේ public Jacuzzi එකකට ... ගොඩක් couples එතන හිටියා .. යුන්ගි ගේ නම් මූණ බෙරි වෙලයි තිබුනේ ..." ඕහ් .. "
යුන්ගි කටින් එහෙම සද්දයක් දැම්මේ මේක බලාපොරොත්තු නොවුන හැසිරීමකින් ..." ඇයි .. ? මොනාද හිතුවේ ? "
ජීමින් ඔලුව උස්සලා යුන්ගි දිහා බලන් අහද්දි යුන්ගි කට ඉරක් වගේ කරන් ජීමින් දිහාවට හැරුනා ...." නෑ මම හිතුවේ අපි දැන් දවස් තුනක් සම්පූර්ණ කලා නේ ... සෝ රූල්ස් වලට අනුව...... "
යුන්ගි එහෙම කියද්දි ජීමින් හිනාව හිර කරන් යුන්ගිගේ මූණට එබුනා...." හැම දෙයක්ම නීතිරීති වලටම වෙන්නේ නෑ නේ.... "
යුන්ගි දිහා අනුකම්පාවෙන් බලපු ජීමින් හිනාව ගිලගන ඇතුලට ගියා..°°°°°°
' Jacuzzi Booked - Park Jimin '
කියලා ගහපු ටබ් එකක යුන්ගි වගේම ජීමින් දෙන්නා මූණට මූණ බලාගන බැහැලා හිටියා.. ඒක හොට් බාත් එකක්.. ඒ වගේම ජීමින් හිටියේ එයාගේ හයිනෙක් බාත් සූට් එක ඇඳගන බෙල්ල ලඟට දිග කළු කොන්ඩෙත් පුංචි බන් එකක් දාලා ...
යුන්ගි එයාගේ කළු ශෝට් එකෙන් ම ටබ් එකට බැස්සා...
" ඔයා මාව ඒ වෙලේ සම්පුර්ණයෙන්ම නොසලකා හැරියා ... "" අ සොරි අනේ .. මට office එකේ ගොඩක් වැඩ තිබුනා ... e mails , Calls අහ් මතක් කරන්න එපා .... "
ඇස් දෙකත් කරකවලා ජීමින් දිවත් එලියට දැම්මේ අකමැති බව පෙන්නන්න...
" ඉතින් ඔයා මොනාද කලේ අද ? "" මම ..... අ අම් කො කොෆි ශොප් එකේ හිටියේ... Meetings තිබ්බා.. තව මම ලිව්ව එක තමා කලේ.. "
' ඕ ඔයා එයාට බොරු කියන්නද හිතන් ඉන්නේ ? '
' මම මොන එහෙකටද බොරු කියන්නේ ... ? '
එක පාරටම යුන්ගිගේ ඔලුවට ආවේ එයාගෙයි ලෙයාගෙයි අතර උන ඒ කතා බහ ... යුන්ගි ලෙයා කිව්වත් වගේම ජීමින්ට බොරු කිව්වා.." මොකක් හරි අවුලක් තියෙනවා .. "
ටබ් එකට හේත්තුවක් දාගන ජීමින් ඔලුව ඇල කරද්දි නම් යුන්ගි ටිකක් බය උනා තමන් කිව්ව බොරුව ජීමින්ගේ හිත රිද්දලාද කියලා..." මොකක්ද ? "
" මම කියන්නේ මේ ටබ් එකේ අවුලක් තියෙනවා .. අපි අනිත් එකට යමුද ? "
ජීමින් එහෙම කියද්දි තමයි යුන්ගි ට සැනසුම් හුස්මක් පිට උනේ...
STAI LEGGENDO
ᴛᴜᴇꜱᴅᴀʏꜱ ᴀɴᴅ ꜰʀɪᴅᴀʏꜱ 🗓️ ( YOONMIN ) - Completed
Fanfiction| Requested Story | ~~~ So .. The Plan is Called .. 𝐓𝐮𝐞𝐬𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐫𝐢𝐝𝐚𝐲𝐬 ... ! 🗓️ • 𝘽𝙖𝙨𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝘼 𝙈𝙤𝙫𝙞𝙚 𝙏𝙤𝙥 : Min Yoongi 𝘽𝙤𝙩𝙩𝙤𝙢 : Park Jimin ( 32 ) Start - 2022.07.08 Finished - 2022.10.16