Bölüm 7 - Party party yeah

84 9 12
                                    

Geri dönüşüm kutusu 🚮

Taehyung
GORDUNUZ MU?!
He
He
Heee???
Gordunuz mu???
Enayiler
Size ne demistim iki hafta once ben??
Bu cocuk sevgilim olacak dedim mi demedim mi?
Dedim
Ne oldu???
Benim oldu 😌

Jisoo
Bildirimlerimin ağzına sıçtın be yeter tamam yanıldık sus

Jennie
Chu hakli yolda yeterince siktin beynimizi

Rosé
Yine şanslıyız bir de aşk acısıyla uğraşsaydık..
Bogumu hatırladınız mı? 1 ay ecel teri dökmüştük..

Jennie
Ay evet, oldurmedi ama surundurdu

Jisoo
Cidden şimdi düşününce
Yok düşünmek bile istemiyorum

Taehyung
Bogum kimdi ya?

Jisoo
Ya senin ben..
Hep böyle oluyor bizi de peşinden süründürüyor sonra da unutuyor
Jungkook'la ayrılırsan da böyle diğerleri gibi unutacak mısın?

Taehyung
Asla!
O benim kucuk bebegim 🥺
Sarip sarmalarim korurum her seyden 🥺🥺🥺

Rosé
Koruma işine kendinden uzak tutarak başlayabilirsin

Taehyung
Cok komiksin sen he

Rosé
Şaka değildi ama neyse

Taehyung
😑🙏🏼 tamam

Flashback
Kafamı Jimine çevirdim. Nedense gördüğü tablodan memnun değildi. "Bir sorun mu var?"
"Hayır." Bakışlarımı ondan çekip tekrar Taekook ikilisine çevirdim. Lisa mı? O sinirle topuklarını vura vura az önce parktan çıkmıştı.

Jungkook geri çekildiğinde ikisinin de gözlerinin parladığını fark ettim. "Bende senden hoşlanıyorum Jeongguk." Gülümsüyorlardı ve bu tablo gerçekten güzel görünüyordu.

Şimdi
Telefonu kapattım ve başımı yastığa koydum. Yarın hafta sonuydu, akşam Hoseok'un partisine gidecektik. Yolda bizimkilere söylediğimde seve seve kabul etmişlerdi.
...
"Bunu mu giysem yoksa Chae?" Diyen Jennie'ye göz devirdim. 2 saattir aynı şeyi soruyordu farklı elbiselerle. "Giy." Bıkkınca nefes verip askılığı yatağa attı. "Hep yanı şeyi söylüyorsun."
"Sende hep aynı şeyi soruyorsun."

Yatağa oturdu. "Chu ne zaman gelecek?" Ona doğru döndüm. "Birazdan gelirim dedi." Başını onaylarcasına salladı. "Tamam." Kapıya doğru yöneldim. "Nereye?"
"Daha zaman var hazırlanmadan önce biraz hava almak istiyorum."
...
"Rosé?" Arkamı döndüm. "Jimin? Burada ne arıyorsun?" Ensesini kaşıdı. "Taehyung'la Jennie komşu biliyorsun. Jungkook'ta burada o yüzden bende buradayım. Biraz hava almak istemiştim.."
"Anladım.." Dedim, telefonum çalıyordu. Arayan Jinhooydu.

Konuşurken Jimin pür dikkat beni izliyordu. Telefonu kapattıktan sonra elimi saçlarımın arasından geçirdim. "Arayan kimdi?"
"Bir arkadaşım." Tek kaşı havaya kalktı. "Hangi arladaşın?"
"Jinhoo." Göz devirdi. "Hala şansını deniyor mu cidden?" Bunu nereden biliyordu ki?

Amnesia' JiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin