⚠️ბავშვები მოარიდეთ ეკრანს⚠️

71 6 17
                                    


- დიდხანს მელოდი, საყვარელო?

- არც ისე. კიდევ შემეძლო ლოდინი😏

ჯიმინმა თვალები გადაატრიალა.

- კარგი მაშინ ცოტა კიდევ დაიცადე - მითხრა და გვერდზე გადამაჯინა.

- მე კი დავიცდი მაგრამ - ხელი ქვემოთ ჩავასრიალე და ლითონის ბიჭუნას მოვუჭირე.

- აჰჰჰ... ჰმმმ სან გიყვარს ჩემი წვალება არაა? კარგი მაშინ რა გაეწყობა - ჯიმინმა ხელი მკრა და ჩემს ზემოთ მოექცა.

- როგორც ჩანს შენ უფრო მელოდებოდი - ჩავისმირკე და გავჩერდი. მიყვარდა მისი წვალება ამიტომ პირველ ნაბიჯებს არ ვაკეთებდი.

უცებ ჯიმინმა ჩემს ტუჩებს უხეშად დაეწაფა. ტანზე მაისური შემომახია და ბიუსტჰალტერიც სადღაც ჯანდაბაში მოიქნია. ხელის ერთი მოქნევით დავაგლიჯე ყველა ღილი მის პერანგს და მალე ქამარსაც ჩავავლე ხელი.

- გინდა რომ აღარ გაწვალო? - ვკითხე ძალიან აღგზნებული ხმით.

- მინდა. მე შენ მინდიხარ - მკერდზე დამიწყო კოცნა. მეორე ხელით კი მეორეს ისე ზელდა ლამის მომძვრა.

მალე ორივენი შიშვლები ვიწექით ერთმანეთის პირისპირ და ცოტა არ იყოს შემრცხვა.

- იდეალური ხარ პატარავ - თან ყელზე ლურჯ ლაქებს მიტოვებდა.

ჯიმინმა თავისი პატარა თითებით (აუ ვკვდები😅😅) ჩემს "ფისოს" მოეფერა. მალე 2 თითით შემოიჭრა ჩემში.

- აჰჰჰჰ ოუუ ღმერთო ზედმეტად პატარაა საყვარელო - ჩავისმირკე

- კარგი რა გაეწყობა - კიდევ ერთი თითი დაამატა მერე კიდევ ერთი და შემეშინდა მთელი ხელი არ შეყოსთქო და სასწრაფოდ ბიჭუნას მოვუჭირე. იმდენად მჭირდებოდა ახლა ჯიმინი იმდენად მაკლავდა მისი წყურვილი....

- მიდი საყვარელო მალე დაიწყე - ვუთხარი აღგზნებული ხმით. ის კი არ ჩქარობდა. სულ სველი ვიყავი - გადაწყვიტე მეთამაშო არა ჰმმ კარგი.

3 Steps To HappinessWhere stories live. Discover now