"ბედნიერება ყოველთვის ძალიან ახლოსაა..."

62 5 23
                                    

2 სრული დამღლელი კვირისა და უამრავი დავალებების შემდეგ ერთადერთ ბედნიერებად ჯიმინთან ერთად ყოფნა მევლინებოდა.
საკმარისი იყო ჩავხუტებოდი რომ დავწყნარწბულიყავი.... ჯიმინი ყველაფერი იყო რაც მჭირდებოდა.

......
*რამდენიმე საყვარელი მომენტი ამ ორი კვირის განმავლობაში*
......
- ჯიმინ აქ ვერაფერი გავიგე... აჰჰ მეზიზღება მათემატიკა.

- სან მოიწიე... მისმინე აქ პასუხი 18 კი არა 4.8აა

- რააა? 4.8 საიდან?

- არ გინდა ცოტა შეისვენო?

- ჯიმინ ჩამეხუტე რაა

- მოდი აქ - ჯიმინმა ხელები გაშალა და მეც მის მკლავებში მოვექეცი. საშინლად დავიღალე. მასთან ერთად მეცადინეობას არაფერი სჯობდა.

.........

ლოქერში ვალაგებდი ნივთებს...

- გამარჯობა საყვარელო.

- აააა.... -ჯიმინმა პირზე ხელი ამაფარა.

- დაწყნადი მე ვარ - ჩაიცინა. ლოქერის უკან იყო მიყრდნობილი და უცებ დამიხურა კარი ამიტომაც შევშინდი.

- სულელო შემაშინე - წამოვარტყი თავში - მოიცა რას აკეთებ სკოლაში ვართ - ჯიმინმა წელზე მომხვია ხელები და მისკენ მიმიზიდა.

- მე სკოლაშიც ისე მიყვარხარ როგორც სახლში პატარავ! - მოკლე კოცნა დამიტოვა, მაგრამ არ გამიშვა.

- ბატონო მოჩი თუ არ გამიშვებთ თქვენს ბიჭუნას კარგი დღე არ დაადგება.

- არ გინდა ძვირფასო ჩემი ბიჭუნა მხოლოდ ჩემი აღარაა

- ხოდა თუ სხვისიცაა... - ფეხებსშუა მუხლი ამოვარტყი და გავიქეცი.

- აჰჰჰჰჰჰსჰჰსგდბნსიებდ სან - ჯიმინი ჩაიკეცა და ტკივილისგან ღმუოდა.

........

- მე ვანილის

- მეც ვანილის თუ შეიძლება.

- რა კარგია რომ სასეირნოდ გამოვედით. ძალიან მომენატრა შენთან ერთად სეირნობა - გამყიდველმა ორი ვანილის ნაყინი მოგვაწოდა.

3 Steps To HappinessWhere stories live. Discover now