seznámení

388 10 1
                                    

Pohled niki
Čtvrtek 13:25

uhh do píčiii já tak nesnáším školu. Sice za chvíli končíme,ale co už.

*zvoní*

Hell yeaaa konečně! Nějakej ten blivajz že školní jídelny nemám,takže chilli. Marwex a.k.a. můj brácha říkal,že bude natáčet s nějakýma jeho kamarádama nebo co. Já radši si hraju cs:go s mýma kamarádama.

*doma*

Když jsem přišla domů, z marwexova pokoje byl slyšet křik, to znamenalo, že už točí. Marwex věčně chodí ze školy dřív než já, ale je nejlepší pocit vidět ho do té, školy vůbec dojít. Tak jsem jenom zakřičela že už jsem doma. Překvapivě mě marw slyšel a zařval zpátky: "Jasný". Chvíli bylo ticho ale pak na mě volal, abych za ním přišla. Nevěděla jsem jestli se mám bát,co za překvápko na mě s jeho kámošema připravil. "Co chceš!" zavolala jsem zpátky."Kámoši tě chcou poznat". C-co? Proč teď? Proč zrovna teď? Budu jim pro smích? Takovéhle otázky se mi honily hlavou, ale i tak jsem šla.
Moje první slova když jsem zjistila že kluci volají přes videohovor "uh...aoy"
Čekala jsem na odpověď,odpověděli všichni ale jeden kluk s fialovými vlasy mlčel. Pozdravil až po minutě. Měl celkem hezký hlas. Po chvíli dodal "Jak se jmenuješ?" "Um, Emily,a vy?" Všichni postupně odpovídali. Už jsem tu nechtěla být tak jsem řekla že už musím jít na něčem pracovat. Všichni se zas rozloučily, ale já jsem poslouchala za dveřmi.Ptali se marwa jestli jim nedá můj instagram?! Whaat? Kokoti.
Radši jsem si zalezla do pokoje a šla jsem si lehnout.

Time skip 22:16

Vzbudila jsem se ze svého napíču spánku. Doslova jsem slyšela každou kokotinu, kterou můj brácha vyblil těm jeho kamarádům.
Zase jsem začala myslet na páťu... Moc pěknej hlas měl.Ale z mého přemýšlení mě vytrhnul marwex "ty už jsi konečně vzhůru" řekl potichu "Jo jsem co je?" Kluci tě chtěli ještě vidět,chtěli ti říct že možná přijedou řekl úplně v klidu. "Coo?" Kdyy?". Je mi to u píči. A potom mi řekl že "přijedou zítra" a já na to "Jebe tiii". Tak to né začala jsem šílet. Marwex radši odešel a nechal mě osamotě, ale za dveřmi se ještě smál. No radši jdu zas spát, abych ten zítřek přežila.

*Time skip*
Pátek 6:30

Uhh...zase škola hejj...nechci... No nic,šla jsem do koupelny udělat si tu ranní hygienu a šla jsem se převlíct. Pomalu jsem vyšla z domu do té nudné školy...

*Time skip* odpoledne

Přišla jsem domů, brácha už byl samozřejmě byl, a byli tam i....

Hej nůbové. Tohle první part nového příběhu doufám že se vám tenhle i další patry budou líbit. A pokud najdete nějakou chybu napište mi ji.

bowtea a jeho partaKde žijí příběhy. Začni objevovat