Pohled Botmana Pátek 14:58
Už jsme u máry,přijeli jsme už asi před hodinou. Mára říkal,že niki má prej dneska zkrácenou výuku, a měla by za chvíli přijít. Nemůžu se dočkat až zase uslyším ten její hlas...
Pohled Davela
Čekáme už jenom na niki. Měla by přijít do pár minut. Když jsme na Tsku s marwexem volali tak jsem ji viděl poprvé, a hned jsem se zamiloval do jejího hlasu...
Pohled Botmana
Po chvilce jsem slyšel klíče, šlo to od vchodových dveří, takže to musela být emily. těšil jsem se jak nikdy. Když vešla do obýváku koukala se nás všechny... Je tak krásná... "Aooy" pozdravil jsem jako první. Postupně zdravily všichni. Ona se jenom překvapeně koukala na marwa. "Máro jebe ti? Ty jsi neříkal že přijedou tak brzo. Vždyt jsem se nestihla ani převlíct." Začala se smát. Aww ten její smích. Taky jsem se usmál a zrudnul jsem jak rajče.. Snad nikdo nebude mít blbý kecy. "kluci koukněte na botmana! Normálně z niki zrudl!" Cukr to tam začal řvát jak debil, tak jsem si radši zakryl obličej mikinou. Niki se na mě koukala a smála se. Radši odešla asi pravděpodebně do pokoje. Šel jsem na záchod, protože jsem věděl že niki má pokoj hned vedle máry, a oba mají pokoj blízko hajzlu. Měla pootevřené dveře, takže jsem jen tak malinko nakoukl. Seděla na posteli a koukala do mobilu. Rychle koukla do dveří a viděla mě. "Co tak koukáš?" Zeptala se s úsměvem. "Ale niic... šel jsem na záchod" Znervozněl jsem. Tak jdi, pak můžež přijít."Nevěřil jsem tomu co jsem slyšel. Samozřejmě jsem za ní šel, když jsem vešel, seděl tam davel. Podíval jsem se něj celkem převapeně. Sedl jsem si vedle emily , která koukala do mobilu. "Zkus si vygooglit kexcrew. Davel pak odešel za ostatníma. "Hele, nechcete tady zůstat přes noc? Je s váma sranda" zeptala se mě niki. "Hele zeptám se marwexe" odpověděl jsem jednohlasně. Zase se na mě usmála, tak jsem se na ní usmál. Rukou jsem ji rozcuchal vlasy, aby se zasmála. A taky to udělala. Rukou mi odstrčila hlavu a začala se smát. Z obyváku jsem jen slyšel morry " Ty vole ten botman tam je už nějak dlouho. Běžte je někdo zkontrolavat." Marwex vběhl do pokoje a koukal jako vyvoraná myš. "Co tady děláte?!" řekl Marwex zrovna když jsem niky prohrabával vlasy rukou. Podívali jsme se na marwa a já řekl : "Nechceš jít zas dolů ty nůůbe? My se tady dobře bavíme" a on na to jenom odpověděl: "No tak já jdu dolů vy dvě hrdličky.." Počkej ! mohly by tu kluci zůstat přes noc?" zeptala se rychle niky , než marwex odešel. "Um, noo, jasně. Ještě se zeptám dole. řekl a odešel.
Pohled Davela
Když botman přišel za niki do pokoje, koukal na mě hrozně divně. Po chvíli jsem šel stejně na záchod a pak rovnou dolů. Morry po pár minutách zakřičel :"Ty vole ten botman je tam nějak dlouho! Běžte se tam někdo podívat." tak tam teda šel marwex. Po 2. minutách přišel s nápadem zůstat tu přes noc, jenže nemají tolik postelí. Botman přišel do obýváku a řekl že se s niky domluvily, že budou mít teda pokoj spolu. Celkem jsem žárlil. Niki se mi líbila ale jemu očividmě taky... Chtělo by to plán...
GUYYS MĚ TOHLE STRAŠNĚ BAVÍ PSÁT, TAK DOUFÁM, ŽE VÁS TO BAVÍ ČÍST! BAIIIII :D
A DALŠÍ PART VYJDE O VIKENDU PROTOŽE ŠKOLA TAK ČAU.
ČTEŠ
bowtea a jeho parta
Fanfictionbratr marwex . 19.letá niki a její příběh plný lásky, přátelství a podvedení. doufám že se vám bude líbit.