12

90 6 1
                                    

Nevim proč, ale probudila jsem se asi ve 4 hodiny ráno. Šla jsem si tedy pro vodu a na záchod. Když jsem se vrátila Patrik tak roztomilé spal, když jsem se ale pokusila usnout tak mi to nějak nešlo. Asi po hodině co jsem se snažila usnout jsem se rozhodla jít do obýváku a kouknout na telku. Asi o 3 hodiny později přišla Míša a sedla si vedle mě.

M: Ahoj jakto že už jsi vzhůru?

N: Jsem nemohla usnout asi tak 3 hodiny.

M: Aha, a nechceš udělat snídani?

N: Tak neodmítnu že, ale počkej pomůžu ti.

M: Dobřee



Šla jsme s Míšou udělat snídani a udělali jsme lívance. Snědli jsme svoji porci a čekali jsme na ostatní. Překvapivě přišli za chvíli. Všechny židle už byli zabraný a tak jsem si sedla na linku. Potom jsem šla do pokoje a šla si kreslit. Asi o hodinku později za mnou přišel Patrik, pochválil mi moji kresbu a potom si šel lehnout a byl na mobilu. Za chvilku jsem šla dolů, kde byli všichni, kde byli a domlouvali se co budem dneska dělat. Mára navrhnul že bychom mohli jít do baru a všichni souhlasili.






Šla jsem zpátky do pokoje, protože už jsem se tam nudila. Jakmile jsem přišla do pokoje tak Patrik zrovna vycházel a srazili jsme se ve dveřích.

P: Ježiš promiň já jsem tě neviděl
Já jsem se ale začala smát jak pomatená a Patrik nejdříve nechápal, ale pak se ke mně přidal.

N: Jo a kluci chcou jít dneska do klubu, jen abys věděl.

P: Ok, díky


Šla jsem tedy do pokoje a šla si zahrát CS:GO. Když jsem dohrála tak už bylo asi 22:00 a za mnou přišle Patrik mi zdělit že už jdeme.

P: Aoj, prosimtě už půjdeme tak už se připrav.

N: Ok.

Patrik se šel ještě do koupelny převléct a potom jsem šla já a převlékla jsem se, namalovala a mohla jsem jít. Jakmile jsem přišla dolů všichni už byli nachystaní a čekalo se jenom ne mně.

M: No kde seš voe.

N: Drž píču Moravec.

Všichni se začali smát a já s nima. V klubu jsme si hned šli sednout k baru a všichni si objednali panáka.





Time skip: o dvě hodiny později



Asi po dvou hodinách v klubu toho měli všichni hodně vypito a nejvíce Patrik, ale já s Míšou jsme skoro nepily. Po chvíli začal Patrik balit nějakou šťetku u baru a já mohla jenom smutně koukat. Míša si toho všimla a zeptala se mně:

Mí: On se ti líbí že jo ?

N: Tohle dělá často? zeptala jsem se smutně

Mí: Docela ji ale, pamatuju si že když měl holku tak s náma ani nechodil do klubu. Takže se ti líbí.

N: No jo.

Mí: Já to věděla



Po našem rozhovoru jsem se rozhodla že už půjdu domů.

N: Hele kluci já už asi půjdu domů.

K: A proč?

N: už mě to tu nebaví.

K: Tak čau.

N: Zduř.





Přišla jsem domů a chtěla si dát něco k jídlu, ale pak jsem se podívala do zrcadla a řekla si že to není dobrý nápad, protože nechci být ještě víc tlustá než jsem. Šla jsem si tedy lehnout a mohla jsem jenom doufat že se Patrik brzy vrátí.







Skip time: ráno





Probudila jsem se a vedle mě nikdo neležel byla jsem z toho smutná a tak jsem prostě jen ležela dál. Asi o hodinu později jsem se podívala na hodiny a bylo teprve sedm hodin ráno.




Rozhodla jsem se že půjdu do obýváku a kouknout se na telku. Byla jsem tam asi tak dvě hodiny než přišel Patrik hlovním vchodem.


N: Aoj, kde si byl.

P: Ale radši se o tom nechci bavit a co ty jak jsi se vyspala?

N: No moc jsem nemohla usnout protože asi ve tři ráno přišlo ti ožralci domů a vzbudili mně.

P: Tak to je mi líto. A můžu se zeptat jestli nemáš prášek na hlavu?

N: Jo donesu ti ho, hned jsem zpátky

P: Ok díky


Šla jsem hledat prášek a v kuchyni jsem ho nenašla ale pak jsem si vzpomněla že jsem je nechala v pokoji a tak jsem pro ně vyrazila. Přišla jsem zpátky za Patrikem a dala mu prášek.

N: Tady máš ten prášek.

P: Děkuju zachránila jsi mi život.

N: nemáš zač.

Patrik navrhnul že bychom se mohli podívat na nějaký film a on vybral nějaký horor. Když přišel první jumpscare tak jsem Patrikovi zmáčkla ruku.

N: Promiň.

P: V pohodě




No tady to utnu a doufám že se vám další kapitola líbila a omlouvám se za chyby.




bowtea a jeho partaKde žijí příběhy. Začni objevovat