3.

236 11 0
                                    

Pohled davela


Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem řekl že bubu spát u Marwexe  v pokoji, Morry s Míšou s vzali pokoj pro hosty a Cuky s karlem prý zůstanou v obýváku. Luky jel domů musel ještě něco vyřídit a teĎ se jen přemýšlelo kam fitnem dejva. Dejv jenom řekl že asi pojede domů, a zítra ráno by zas přijel. Všichni to odsouhlasily.


Pohled botmana


Pořád jsem seděl u nikči v pokoji. Měla dost velkou postel, takže se tam fitnem oba. Vstal jsem a řekl že za chvíli přijdu. Šel jsem dolů za klukama, podívat se co řeší. "Nazdar Ňůbové. co tu řešíte?" zeptal jsem se. Oni odpověděli že vlastně nic, jenom si tak povídají o píčovinách. Tak jsem zas šel Niki.Tam mi bylo hezky...


Pohled Nikči


Hned jak páŤa odešel, sedla jsem si ke stolu a zapla stream. Nikdo nevěděl že jdu streamovat, ani bráchovi jsem to neřekla. Povídala jsem si s chatem, přišlo tam asi 200 lidí, což je celkem hodně na mě. Ale lekla jsem se když jsem viděla stát Patrika ve dveřích. Koukal zaraženě, což znamenalo že už tam nějakou cvíli stojí. "Ty streamuješ ?? vychrlil ze sebe no asi to tak bude"... řekla jsem nervozně ," A můžu se přidat?" zeptal se s ůsměvěm..  "No klidně jsi první kdo to ví." Botman začal zdravit chat. Lidi šíleli , ale nevěřili mi že je to botman. Bylo mu na webce vidět jen triko, tak si klekl vedle mě aby mu šel vidět obličej. Tak se nás všichni ptali jestli spolu chodíme, jak dlouho se známe atd... Do pokoje ale vtrhl morry ... "Ty vole další debil je tady" řekl botman a štouchnul do mě loktem" A co tady děláš ty?"  " No to se mám ptát spíš já vás... Ty streamuješ??" Zeptal se morča překvapeně.  "Jo vole, pojd pozdravit chat, ale varuju tě, jestli to kecneš. tak jseš mrtvej, ok?" řekla jsem trochu naštvaně a morry jen přikývnul. Všichni jsme si tam povídali s chatem ale morry šel pryč za klukama, a botman se koukal jak hraju CS:GO. "Ty vole nějak ti to jde." "Já vím jsem totiž goddes v csku. " ŘEKLA JSEM HRDĚ. Nad tím se jenom zasmál a dál koukal do mobilu.


time skip 19:48


"chat asi to ukončím jsem celkem unavená tak předem přeju dobrou noc a uvidíme zase někdy. Jo a ještě hostnem... Hostneme Kelwiina. Tak ho pozdravujte Baiiii! koukla jsem za sebe a botman tam nebyl, asi šel za klukama. Lehla jsem si na postela usnula jsem.


Pohled botmana


Z nikči pokoje jjsem asi v 19:00 odešel, když ještě streamovala. Pak z jejího  pokoje už nešsl slyšet žádný hlas, tak jsem se na ni šel podívat. Jo a jen tak dodávám že jsem trochu nalitej, Morča něco přivezl. Potichu jsem otevřel její dveře, a viděl jsem ji spát. Byla tak roztomilá.. Šel jsem blíž ale o něco jsem zakopl. "KURVA" koukal jsem za sebe abych věděl o co jsem vlstně zakopl. Ale omylem jsem niki vzbudil... "Co tady děláš" řekla rozespale. "Ale niic, přišel jsem za tebou , chci obejmout." řekl jsem s pravidelným škytáním "Ty si pil?" "Malinkoo.." odpověděl jsem s ůsměvem "Mo to vidím jak malinkoo, ach Botmana.. PojĎ si lehnout chceš donést prášek?" zeptala se starostlivě, ale já jen zakýval že jo. "Já jdu dolů uklidit ostatní a přijdu " řekla a odešla.


Pohled Niki


Když jsem přišla dolů, viděla jsem jak cuky s karlem už spí v obýváku, ale ostatní .. ostatní se váleli na zemi. " Márooo?? pojd mi pomoct dát je do pokojů." zakřičela jsem na bráchu. On jenom popadl davela k němu do pokoje. Já táhla morču po zemi, neunesla bych ho. Míša ještě uklízela ale já řekla že to uděláme zítra. Míša mi pak pomohla rozdat prášky a vodu. Po ůspěšném uklízení zbytku lidí  jsem došla za botmanam, který na mě čekal na posteli.Podala jsem mu prášek a sklenici vody. Jen mi poděkoval a já jsem si lehla za ním. botman mě objal jak medvídka  a mumlal si něco do polštáře.Blbě mu bylo rozumět ale občas jsem zaslechla že mám moc hezký hlas, že jsem roztomilá když spím atd.. Já jsem se mu jen hrabala ve vlasech, ale pak jsem usnula...


OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

bowtea a jeho partaKde žijí příběhy. Začni objevovat