Vydal jsem se za doktorem a doufal že bude u sebe v kanceláři. Zaklepal jsem na dveře kanceláře a hned se ozvalo "dále" vešel jsem
D: dobrý den co pro vás mohu udělat?
P:dobrý den jenom jsem se chtěl zeptat jestli nevíte kdy by mohla Nikol Patrasová již domů?
D: pokud by měla doma někoho kdo by se p ní postaral tak by mohla klidně i dneska, za tu dobu co tu leží tak už se jí štíhlá zregenerovat skoro všechna kterou ztratila.
P: takže bych si ji mohl dneska odvést?
D: ano, ale musíte na ni dávat extrémní pozor aby to neudělala znovu.
P: nebojte se budu ji střežit jako oko v hlavě.
D: dobra tedy tak běžte slečně pomoct zabalit a ještě se stavte na sesterně podepsat ne jaké papíry o propuštění.
P: dobře díky a nashle.
D: nashledanou.
Hned jsem běžel ty skvělé zprávy sdělit Nikol.
Pohled Nikol
Ležela jsem a čekala než se ve dveřích zjeví Patrik. Když se ukázal tak mi řekl že už bych dneska mohla jet domů, ale pouze něčím dohledem. Zeptala jsem se ho "ale kdo mě má hlídat" hned mi na to odpověděl že teď budu pár dní bydlet u něj doma. Byla jsem dost natěšená že budu teď bydlet s Patrikem, co já vím třeba to přeroste v něco víc.
Šli jsme k autu, když jsme nasedli tak mi Patrik oznámil že se ještě stavíme u mě pro nějaké ty věci. Celou cestu jsme se bavili o úplných kravinách. Když jsme dojeli k mému domu šla jsem si sbalit nějaké to oblečení atd. Patrik mi pomohl to všechno nanést do auta.
Dojeli jsme k Patrikovi a on mi dal volný pokoj který byl hned vedle jeho. Nebudu lhát trochu jsem doufala že budu v pokoji s ním ale s tím už asi nic neudělám. Začala jsem si vybavovat, když mi Patrik vtrhnul do pokoje a zeptal se mě co chci na večeři. Řekla jsem mu že teď nemám moc hlad, abych byla upřímná už od doby co mě pustily z nemocnice tak jsem si začala uvědomovat že nejsem zrovna nejhubenější typ člověka. Vím že to jde i jinou cestou než přestat jíst ale mě to přišlo snazší než žrát jenom samy saláty, každý den cvičit atd. Prostě jsem si vecpala do hlavy že potřebuju za každou cenu zhubnout. Další dny jsme se s Patrikem dost přibližovali. Jedině v co vážně doufám že na to nepřijde, ale myslím si že neco tuší.
Jednou jsem se v pokoji převlékala když najednou mi Patrik vtrhnul do pokoje, měla jsem na sobě jenom kalhoty a podprsenku. Hned se mi omluvil a řekl že až budu hotová tak ať přijdu dolů že mi potřebuje něco říct.
O chvíli později jsem přišla dolů a byla jsem zvědavá co mi chce říct.
ČTEŠ
bowtea a jeho parta
Fanfictionbratr marwex . 19.letá niki a její příběh plný lásky, přátelství a podvedení. doufám že se vám bude líbit.