Byl to botman(kdo jiný) a opilým hlasem ať jdu za ním do postele ale já jsem vzdorovala vzala jsem deku chtěla jít do obýváku ale nebyla jsem dost rychlá a on mě chytil kolem pasu a začal mě líbat ale já jsem vzdorovala ale co udělá 20letá černovláska proti silnémi klukovi a tak až mě přestal líbat tak jsem zařvala pomoc a hned někdo přiběhl byl Mára který když viděl bóťu tak se na něj vrhnul a dal mu pěstí ale pak jak se od něj odtrhl tak mě vzal za ruku a šel se mnou do jeho pokoje řekl mi ať tu zůstanu a pak jsem jenom slyšela křik jak Mára řve na bóťu a po chvíli zase přišel a dal mi sklenici vody. Já ji vypila a on mi řekl "dneska budeš se mnou tady" a já jen přikývla a pak jsem šla spát po chvíli jsme usli oba.
Pohled Marwex
Když jsme přišli domů tak jsem byl totálně na sračky a tak jsem si šel rovnou lehnout ale po chvíli jsem slyšel někoho řvát o pomoc myslím že to byla niky a tak jsem vyběhl z pokoje a jak jsem ji našel tak ji bowtea obtěžoval a tak jsem na něj skočil a dal mu přes držku a po chvíli jsem z něj slezl a vzal Niki k sobě do pokoje a donesl jsem ji vodu a pak jsem si šli oba lehnout a po chvíli jsme oba usli.
Pohled nikči
Ráno jsem se vzbudila a šla jsem si do obýváku pro telefon jak jsem ho vzala dala peeporun zpátky do pokoje. Když jsem se vrátila tak jsem si zpátky lehla do postele a po chvíli se probudil marwex kterého jsem se zeptala jestli půjde semnou do obýváku a on souhlasil a tak jsme šli a kdopak tam nebyl samozřejmě že tam byl on a tak jsme si sedli na gauč a on nás zaregistroval a řekl "dobré ráno" a já potichu a smutně řekla "dobré" a on řekl "co ti je že jsi tak smutná"
A chvíli bylo ticho
Ale pak marwex na něj začal řvát věci ve stylu jako"to si to jako nepamatuješ nebo co?" Ale pak jsem to nevydržela a šla do pokoje(svého) a vzala jsem si sluchátka a šla jsem si malovat protože to jediné mě mohlo uklidnit ale po chvíli jsem uslyšela přes sluchátka a sundala si je a byl to botman a tak jsem si vzala telefon a věci na malování a šla do obýváku a jen jsem slyšela jak po mě křikl "strašně se omlouvám" ale já jsem pokračovala dál. A v obýváku už byli všichni a koukali na mě a všichni mě obejmuli a pak dodali že jdou do obchodu .
A tak jsem tu zůstala sama s botmanem. Asi po hodině jsem si myslela že přijeli ale to jsem slyšela botmana který šel ze schodů a tak jsem chtěla zase odejít ale on mě chytil za ruku a já jsem mu řekla ať mě pustí ale on neposlechl a vzal mě do náruče a hodil zpátky na gauč a tak jsem řekla "co chceš?" A on mi odpověděl "promluvit si" ale já jsem mu řekla že nechci ale on se začal ptát co se včera stalo? A já jsem se naněj podívala jako🤨 a tak jsem mu to začala vysvětlovat " no jak jsme přišli domů tak jsem si šla lehnout do obýváku ale po deseti minutách jsem si chtěla dojít do pokoje pro deku ale ty si mě chtěl dostat do trojky s tou courou ale já jsem vzdorovala a začala jsem volat o pomoc a přiběhl do pokoje mára dal ti přes držku a vzal mě do jeho pokoje a já usla u něj v pokoji a zbytek znáš"
Tak a tady to utnu dneska trochu delší část
650slov pogg
ČTEŠ
bowtea a jeho parta
Fanfictionbratr marwex . 19.letá niki a její příběh plný lásky, přátelství a podvedení. doufám že se vám bude líbit.