18.

49 4 3
                                    

dopřevlékla jsem se a šla dolů kde na mě už čekal Patrik. Nebudu lhát trochu jsem se bála co mi chce říct, ale naštěstí jsem se dokázala uklidnit. Sedla jsem si k němu na gauč a on vypnul televizi, až ted jsem se začala pořádně bát co mi chce říct.



Pohled Patrika 



Už dlouho jsem chtěl nikol říct že ji mám rád víc než kamarádku, ale nevěděl jsem vůbec jak ji to mám říct. Nevěděl jsem kdy bude ten správný čas a tak jsem se na to vysral a rozhodl jsem se že to nebudu dál natahovat a řeknu ji to hned.



N: tak co si mi chtěl říct?

P: No úplně nevím kde začít, ale tak se zkusím nějak vymáčknout. Tak sice se neznáme tak dlouho ale za tu dobu co se známe tak si mi hrozně přirostla k srdci a už hodně dlouho jsem ti chtěl říct že se mi líbíš jako víc než jen kamarádka a doufal jsem že to máš stejně.

N: Páni no nevím co na to říct.

P: Já tě chápu komu by jsem se taky já líbil. řekl jsem a začal odcházet




pohled nikol


začal odcházet, zakřičela jsem at se vrátí ale on mě nud neslyšel nebo mě ignoroval.


N: Můžeš mě kurva chvíli poslouchat, ty si prostě jen tak prostě odejdeš uprostřed konverzace.

p: promin ale tys mi snad chtěla říct něco jiného?

N: taky se tě mám ráda víc než jen jako kamaráda

p: počkej to jako fakt?

n:jo ty tupče



Hned jsem se za nim rozeběhla a políbila ho, ještě nikdy jsem se tak necítila. měl tak sladké rty a já doufala že tahle chvíle už nikdy neskončí, ale bohužel jsme se museli na nedostatek vzduchu odtrhnout.


P: miluju tě

N: já tebe víc 



Zbytek dne jsme se jenom váleli a mazlili. Na večer jsme si pustili film a já jsem Patrikovi usnula na hrudi. Další den ráno jsem se probudila jako první a rozhodla jsem se Patrikovi udělat snídani, asi to nabylo nic co by můj kuchař ocenil ale aspon jsem se snažila. Šla jsem to Patrikovi zanést do pokoje. Potom jsem si šla ještě do svého pokoje, pokud se ptáte proč jsem nesnídala tak je to protože jsem si furt myslela že jsem tlustá i přestože nejsem. Myslím si že si Patrik už všimnul že moc nejím ale doufám že to tak není. Jak se říká my o vlku, vlk za dveřmi. Zrovna mi do pokoje vtrhnul Patrik a chtěl si se mnou promluvit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 08 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

bowtea a jeho partaKde žijí příběhy. Začni objevovat